Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Nørd Options
saraac
7. maj 2016 17:29:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvad synes i om nørder? Meget direkte spørgsmål men hvad synes i? Mange af jer er nok selv nørder (mig selv blandt andet) men hvad synes andre om at i går rigtig meget op i en ting?

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
clubpenguin
7. maj 2016 17:40:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har det fint med "nørder", men jeg bryder mig ikke særlig meget om ordet. Jeg går jo mega meget op i Disney, at jeg burde blive kaldt for en Disney-nørd, men jeg kalder mig selv for en Disney-fan. Hvis jeg skal kaldes noget, så skal det være en Disney-ekspert. Nørd lyder nedladende for mig. Det bryder jeg mig ikke om. Men at andre kalder sig selv for nørder, det er deres mening, men ikke for mig selv.

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

skumsprøjt_von_and
7. maj 2016 17:54:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes, at det er fedt at, nogen mennesker er nørder!
For det er fedt, at man er engageret i en interesse, såsom vinduer ;D

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Spoiler (klikk for å vise)
Archibald_Haddock
7. maj 2016 18:27:50 Anmeld

Tilbage til toppen
skumsprøjt_von_and wrote:

Det skal forhåbentligt fortolkes som en henvisning til styresystemer/computere. Danse

//MDKAH(MedDeKæresteAndeHilsner): Archibald_Haddock
En gammel andebyborger som kigger lidt ind.
Silas2006
7. maj 2016 18:38:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Så er man professionel til en ting blandt andet!

Så er han her igen!!! SILAS den STORE#styrer#

min profil
Silas2006
skumsprøjt_von_and
7. maj 2016 19:50:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Archibald_Haddock wrote:
skumsprøjt_von_and wrote:

Det skal forhåbentligt fortolkes som en henvisning til styresystemer/computere. Danse

Haha 😂

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Julie_And
7. maj 2016 20:15:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg elsker nørder. Hvis man er en nørd vil det je bare sige, at man går op i noget. Jeg er helt klart en nørd, og er der egentlig ikke lidt nørd i os alle sammen når det kommer til stykket.
Mange ser ordet som noget negativt, men det synes jeg slet ikke, at det er. Jeg er en nørd, og tager det som et komplimang. Jeg er stolt af at være nørd.

//Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
Archibald_Haddock
8. maj 2016 00:43:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
Jeg elsker nørder. Hvis man er en nørd vil det je bare sige, at man går op i noget. Jeg er helt klart en nørd, og er der egentlig ikke lidt nørd i os alle sammen når det kommer til stykket.
Mange ser ordet som noget negativt, men det synes jeg slet ikke, at det er. Jeg er en nørd, og tager det som et komplimang. Jeg er stolt af at være nørd.

Ordets opfattelse som negativt stammer vel fra at det er blevet brugt nedladende. I vores ordforråd kan det af en eller anden grund have den overførte betydning: idiotisk og irriterende person (www.ordnet.dk/ddo).

Fun_PV_Duck
8. maj 2016 08:00:45 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Jeg synes nørder seje! Jeg kan huske dengang jeg gik i 4. Klasse var der nogen fodboldnørder der drillede os med at vi var nørder...
I min klasse er det nemlig dem der læser Jumbobøger og Anders And blade der er nørder...

Underskriftindsamling til dem der er IMOD blokpolitik: Underskriftindsamling

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
saraac
8. maj 2016 09:03:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Archibald_Haddock wrote:
Julie_And wrote:

Ordets opfattelse som negativt stammer vel fra at det er blevet brugt nedladende. I vores ordforråd kan det af en eller anden grund have den overførte betydning: idiotisk og irriterende person (www.ordnet.dk/ddo).

Særiøst! Ordbogen skal opdateres

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
saraac
8. maj 2016 09:04:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Fun_PV_Duck wrote:
Jeg synes nørder seje! Jeg kan huske dengang jeg gik i 4. Klasse var der nogen fodboldnørder der drillede os med at vi var nørder...
I min klasse er det nemlig dem der læser Jumbobøger og Anders And blade der er nørder...

I min klasse læser alle A A men vi er kun to der går op i det.

Archibald_Haddock
8. maj 2016 11:31:39 Anmeld

Tilbage til toppen
I min klasse er de kloge nørder. Der er ingen der læser AA

Fun_PV_Duck
8. maj 2016 16:07:30 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Archibald_Haddock wrote:
I min klasse er de kloge nørder. Der er ingen der læser AA

Heller ikke dig? :O

Underskriftindsamling til dem der er IMOD blokpolitik: Underskriftindsamling

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
batdut5
9. maj 2016 11:58:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:

Jeg kan kun give dig fuldt ud ret Julie. Jeg elsker også nørder, da ordet nørd betyder for mig at man er klog til nogle bestemte ting man går op i.

Jeg er selv en nørd der går i mange forskellige ting som jeg har en stor viden om :)

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
batdut5
9. maj 2016 20:52:36 Anmeld

Tilbage til toppen
Sport, OL, Disney Universet, pokemon også er nogen af de ting jeg virkelig nørder meget :)

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
Julie_And
14. maj 2016 21:56:43 Anmeld

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:
Julie_And wrote:

Jeg kan kun give dig fuldt ud ret Julie. Jeg elsker også nørder, da ordet nørd betyder for mig at man er klog til nogle bestemte ting man går op i.

Jeg er selv en nørd der går i mange forskellige ting som jeg har en stor viden om :)

Nørder er de bedste!!! ;)

//Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
Guf_And
19. maj 2016 10:30:13 Anmeld

Tilbage til toppen
Synes ordet nørd ofte bliver sat i forbindelse med en negativ ting. Hvilket er ret synd. Man altså, jeg bekymrer mig ikke så meget om, hvad andre tænker. Jeg behandler andre godt, og derfor har jeg ingen bekymringer om hvad andre synes.

Eller jeg prøver at behandle alle godt, der kommer selvfølgelig en svipser en gang i mellem, hehe :D

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Mit Andebyhold: FC BjørneBandensBøller⚽️
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: