Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Bring stålanden på nye eventyr bladene tilbage. Options
batdut5
8. maj 2016 16:18:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Dengang jeg var lille, var der i 7 år et fedt blad der udkom hver måned. Bladet hed stålanden på nye eventyr. Det handlet om Anders and der finder en hemmelig etage i en af hans onkel højhuse. Inde i etagen finder hand noget der for andre ham og stålanden liv for altid. Kort sagt handler det mest om stålanden der kommer ud for nye eventyr hver dag, hvor han bekæmpe nye skurke gang på gang.

Jeg var heldig nok at finde nogle af de originale blade og blev helt fyldt af minder da jeg læste i dem.

Bladene har nemlig en fed grafisk stil, en spændene viden om skurken i bladet og en lille digt i hvert blad.

Håber der andre der også brænder for at få dem tilbage, mvh batdut 5 :D

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
saraac
12. maj 2016 11:07:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Det lyder ret fedt. jeg synes helt klart der skulle være nogle flere forskelige blade. I andre lande som Norge er der en masse varianter af blade og bøger med Anders and

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
saraac
19. maj 2016 18:01:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg så faktisk noget lignende i Tyskland så hvis du kan læse tysk så...

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: