Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Red Disney infinity Options
batdut5
4. juni 2016 09:11:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej andeby fans. Som mange er jer nok ved har Disney besluttet at lukke ned for infinity hvilket mange af os er super ked af.

Så der for besluttet en fyr fra Holland at han vil samle underskrifter ind for at kunne redde infinity.

Hvad har det så med jer at gør, er der sikkert mange der undre sig over.

Enkelt nok jeg har brug for jeres hjælp :)

Jeg har langt en link nederst i bunden tilden hjemmeside man kan skrive under på hvis man vil rede infinity. Så jeg håber på at i ligesom mig vil hjælpe med at rede infinity :)

https://www.change.org/p/the-walt-disney-company-save-disney-infinity?recruiter=344606552&utm_source=share_petition&utm_medium=facebook&utm_campaign=autopublish&utm_term=mob-md-petitions_show_components_action_panel_wrapper-no_msg

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
clubpenguin
4. juni 2016 21:54:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Ville gerne hjælpe, men synes ikke rigtigt jeg har lyst. Disney Infinity bliver lukket ned, fordi Disney lukker Software Avalanche, da de vil fokusere på spil, der kommer fra andre firmaer. Her formentligt inkluderet med Nintendo (Wii, Nintendo) og Sony (PlayStation). Disney har åbenbart tabt rigtig mange penge på deres varer, og det er faktisk forståeligt. Disney konkurrerer mod Skylanders, som faktisk allerede var der inden, og LEGO Dimensions. Disney, eller måske rettere Danmark, fik sat prisen op på Disney Infinity til det helt umulige. Disney Infinity 3.0 koster ca. 10.000 koster at samle. Det er samme pris som Disney Infinity og Disney Infinity 2, men der havde man også alle de blind packs Power Disc, som hele tiden skulle købes. Der er rigtig mange der er sure og irriteret over det her, men vi skal også tænke på Disney som firma. De har selvfølgelig massere af penge, da de tjener millioner eller milliarder om året, men alligevel. Infinity's forumside er dækket med kommentarer om dette emne. Nettet flyder med det også. Måske hjælper det, måske hjælper det ikke. Men vil man have, at Disney skal skifte mening, så kræver det at man skriver det på internettet. Og det vigtigeste: At man køber produkterne. Det er nemlig det, som gik galt for dem. Det er jo kunderne selv, som er skyld i dette her. Jeg har ikke selv købt figurene, men jeg mener, at prisen er for høj i Danmark. Vi har for mange afgifter på alt muligt l*** herhjemme, som ikke giver en s*** mening at have. I USA koster figurene halvdelen eller sådan. Og Tyskland har det sikkert til 3/4 af prisen. Jeg vil ikke være med til det her. Du kan faktisk set mit inlæg, som jeg har skrevet om netop disse ting. Ikke alt er nævnt men sådan da.

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: