Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Dofovision Options
saraac
26. juni 2016 09:57:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja nu har i nok hørt det men kom nu!
vi skal bruge deltager! Hvis du ikke har set hvad det handler om så se her http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=153091
Hvis i er interesseret i at deltage kan i skrive til mig pm eller kommentere på inlægget. Så skriver i bare hvad i kunne tænke jer at lave. Det kan være at tegne en tegning, skrive en sang, et digt eller en novelle. I kan også synge noget eller bare sende et musikalsk indslag. Mere information kommer når vi har deltagerne.
Tak på forhånd!

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
hellevad
26. juni 2016 21:09:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg kan måske godt prøve at lave noget musikalsk(i så fald skal jeg finde ud af at uploade på Youtube eller sådan noget, men det kan jeg måske også godt :P) eller skrive en historie eller et eller andet :-)

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Spoiler (klikk for å vise)

saraac
6. juli 2016 18:14:37 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
Jeg kan måske godt prøve at lave noget musikalsk(i så fald skal jeg finde ud af at uploade på Youtube eller sådan noget, men det kan jeg måske også godt :P) eller skrive en historie eller et eller andet :-)

Det ville være et fantastisk! Hvis du får gang i noget så skriv tilbage. Og del gjerne rykktet så vi kan få nogle flere finalister :)

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: