Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Besked til ALLE: Brainstom over Andebys politiske fremtid! Kom med jeres foreslag! Options
hellevad
9. august 2016 16:38:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej alle Andeby-borgere!

Jeg håber, I ALLE ser dette her!
Det er ikke en hemmelighed, at Byrådet er MEGET inaktivt på Andeby, men hvad kan vi gøre bedre? Skal der overhovedet være et byråd? Skal der overhovedet være et politisk system? Hvis vi skal, skal vi så have en borgmester, en præsident eller måske en statsminister? Skal vi have et byråd på 5 personer, 10 personer, 20 personer eller måske et direkte demokrati, hvor alle må stemme? Skal vi have et valg med partier eller et valg med løsgængere? Hvis vi ikke skal have politik, hvad gør vi så? Hvad tænker I? Jeg vil virkelig gerne høre alle tanker. Dette skal menes som en brainstom, og jeg håber, alle vil komme med foreslag. Så må vi derefter i fællesskab bestemme, hvordan vi skal handle i fremtiden! :-D

Venlig hilsen Hellevad! :-D

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Spoiler (klikk for å vise)

clubpenguin
9. august 2016 17:40:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Politik.. Andeby.dk er enormt inaktivt, og jeg har ikke selv været bedre de seneste uger. Det er helt fint, at vi har valg, præsidenter, partier og lignende her på siden, men vi må indse, at Andeby.dk langsomt bryder ned. Vi kan ikke gøre mere. Der har ikke været valg siden starten af 2016 eller sådan noget. Vi ældre brugere kommer engang om ugen cirka, hvor de nye er på lige nu. Godt nok kommer der nye hele tiden til, men det hjælper os ikke med at holde siden igang. Der sker intet mere på Andeby.dk, og det er ret syndt. Det er en fantastisk side, men vi har gjort alt, hvad vi har kunne for at holde siden igang. Hvis vi virkelig skulle, så skulle alle partier have en kampagne kørende med "Hold Andeby.dk Aktiv". Jeg er ked af at sige det, men jeg tror desværre ike, at der er mere at gøre her. Jeg vil gerne støtte op om nye projekter, men jeg har indset i flere måneder, at det er op til Egmont nu at gøre noget. Siden skal have en hel ny opdatering, da vi ikke gider det gamle. Alle de gamle brugere vil have klanerne tilbage, hvor vi nyere ikke kender noget som helst til dem. Jeg vil selv være på, at de skal tilbage, da det måske kan ændre en del på siden, men hvad kan vi gøre ved det? Jeg har ingen idé om noget her mere. Jeg er rigtigt på cirka en gang om ugen, jeg er dog logget ind 24/7, fordi jeg har sat "Husk mig" på. Jeg er for det meste egentligt kun inde, fordi jeg deltager i konkurrencerne. Jeg laver ingenting her mere. Jeg ved ikke, hvad vi skal stille op..

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Fun_PV_Duck
9. august 2016 19:03:49 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Jeg synes faktisk, at byrådet er meget fint som det er nu. Jeg synes det store problem er, at vi ikke får afholdt valg, og at der er for få brugere aktive/med i det her. Andeby.dk er sådan set aktivt nok.

Så jeg tror bare vi skal få nogle af de nye brugere jaget med i det her, og på en eller anden måde få flere til at... Øhm...blive aktive. :)

.... Hvis vi nu kigger tilbage i tiden, så er de gamle politisk aktive brugere, som emil_k, grønspæten:Jonas (og mange andre!), jo ikke aktive mere. Vi glemte at få de nye brugere med i det her, (få dem til at stemme, medlem i parti)! :D

...ja...:D

Underskriftindsamling til dem der er IMOD blokpolitik: Underskriftindsamling

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
saraac
9. august 2016 20:04:29 Anmeld

Tilbage til toppen
clubpenguin wrote:
Politik.. Andeby.dk er enormt inaktivt, og jeg har ikke selv været bedre de seneste uger. Det er helt fint, at vi har valg, præsidenter, partier og lignende her på siden, men vi må indse, at Andeby.dk langsomt bryder ned. Vi kan ikke gøre mere. Der har ikke været valg siden starten af 2016 eller sådan noget. Vi ældre brugere kommer engang om ugen cirka, hvor de nye er på lige nu. Godt nok kommer der nye hele tiden til, men det hjælper os ikke med at holde siden igang. Der sker intet mere på Andeby.dk, og det er ret syndt. Det er en fantastisk side, men vi har gjort alt, hvad vi har kunne for at holde siden igang. Hvis vi virkelig skulle, så skulle alle partier have en kampagne kørende med "Hold Andeby.dk Aktiv". Jeg er ked af at sige det, men jeg tror desværre ike, at der er mere at gøre her. Jeg vil gerne støtte op om nye projekter, men jeg har indset i flere måneder, at det er op til Egmont nu at gøre noget. Siden skal have en hel ny opdatering, da vi ikke gider det gamle. Alle de gamle brugere vil have klanerne tilbage, hvor vi nyere ikke kender noget som helst til dem. Jeg vil selv være på, at de skal tilbage, da det måske kan ændre en del på siden, men hvad kan vi gøre ved det? Jeg har ingen idé om noget her mere. Jeg er rigtigt på cirka en gang om ugen, jeg er dog logget ind 24/7, fordi jeg har sat "Husk mig" på. Jeg er for det meste egentligt kun inde, fordi jeg deltager i konkurrencerne. Jeg laver ingenting her mere. Jeg ved ikke, hvad vi skal stille op..

Jeg synes ikke at vi skal forhaste os. Og jeg er helt enig at der er blevet kæmpet en del. Men har vi ikke rykket os? Det synes jeg iværtfald. Vi er nød til at huske fokusere på hvad der er blevet bedre. Og desuden skulke man måske rykke valget til efteråret. Jeg har lagt mærke til at aktiviteten er højere i de koldere måneder hvor man ikke er så meget ude.
Det som vi har tænkt på er at skaffe nye brugere men der er nok. Der er bare for få der deltager i forummet. Men jeg synes at både nye og ældre brugere er blevet mere aktive og tager stilling til flere ting. Men vi mangler nogen fra forumløjer til at komme med til diskussioner , konkurrencer osv i de andre sider.

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
hellevad
9. august 2016 21:04:23 Anmeld

Tilbage til toppen
saraac wrote:
clubpenguin wrote:

Jeg synes ikke at vi skal forhaste os. Og jeg er helt enig at der er blevet kæmpet en del. Men har vi ikke rykket os? Det synes jeg iværtfald. Vi er nød til at huske fokusere på hvad der er blevet bedre. Og desuden skulke man måske rykke valget til efteråret. Jeg har lagt mærke til at aktiviteten er højere i de koldere måneder hvor man ikke er så meget ude.
Det som vi har tænkt på er at skaffe nye brugere men der er nok. Der er bare for få der deltager i forummet. Men jeg synes at både nye og ældre brugere er blevet mere aktive og tager stilling til flere ting. Men vi mangler nogen fra forumløjer til at komme med til diskussioner , konkurrencer osv i de andre sider.

Jeg er helt enig med dig. Aktiviteten har i den grad fået et løft her i sommerferien. Der er sket et eller andet, og jeg håber, det fortsætter. Jeg kan godt se det håbløse i det, men jeg har været aktiv næsten siden start (2008), og selvom der er blevet lavet mange tekniske ændringer på siden i årenes løb, har vi brugere også lavet rigtig meget. Vi skal finde frem til det, der gjorde, at vi gamle brugere i sin tid opførte os som små idioter men alligevel kunne bygge et system op med aviser, lege, klubber, politik osv., som jeg synes, vi kan være stolte af. Vi har bare haft svært ved at komme videre og lytte til, hvad nye brugere vil. Det ved jeg om nogen, for jeg er en af dem, som ikke har været lyttende over for nye og bare kørt igennem som de sidste mange år. Men nu ved jeg, jeg er en af de få gamle tilbage, og jeg ser et kæmpe behov for, at forummet ikke bliver givet videre til næste generation uden noget indhold overhovedet, som det næsten er nu. Vi er på vej fremad, og som du skriver, vil det være fantastisk, hvis dem, som er enormt aktive i forumløjer, ville deltage i debatter osv. :-)

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Julie_And
17. august 2016 12:54:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Nu har jeg ikke været ret aktiv i sommerferien pga så mange ting, så jeg har ikke mærket rykket i aktivitet, som andre brugere har snakket om, men det lyder hvilkelig positivt.
Jeg tror, at det bedste brugerne kan gøre, er at holde de aviser, lege og klubber, som vi nu engang har. Det eneste, som vi kan gøre, er at forblive kreative og lave et fællesskab, som folk gerne vil være med i. Byrådet og politik på andeby er en stor del af dette, derfor tror jeg at vi skal beholde det, selvom det ikke er så aktivt. Vi kan kun håbe på, at det forbedrer sig.
Jeg har sagt det før, og der er mange der også har den holdning, men der er ikke meget, som de aktive brugere nu kan gøre. Vi kæmper og kæmper en uendelig kamp, men får kun lidt ud af det. Forumsider er blevet meget mindre populære den seneste tid. Det er Egmont, der burde gøre noget. Siden har brug for noget nyt og spændende, od måske også lidt reklame i selve bladet. Halvdelen af dets læsere ved nok ikke engang at siden findes.

Mangler du bonuspoint? Så klik her

KAGE (Kedsomhedsbekæmpende, Aktivitets & Godtgørende Elite), se mere her

H.A.P (Hele Andebys Politi), se mere her
saraac
21. august 2016 16:47:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
Nu har jeg ikke været ret aktiv i sommerferien pga så mange ting, så jeg har ikke mærket rykket i aktivitet, som andre brugere har snakket om, men det lyder hvilkelig positivt.
Jeg tror, at det bedste brugerne kan gøre, er at holde de aviser, lege og klubber, som vi nu engang har. Det eneste, som vi kan gøre, er at forblive kreative og lave et fællesskab, som folk gerne vil være med i. Byrådet og politik på andeby er en stor del af dette, derfor tror jeg at vi skal beholde det, selvom det ikke er så aktivt. Vi kan kun håbe på, at det forbedrer sig.
Jeg har sagt det før, og der er mange der også har den holdning, men der er ikke meget, som de aktive brugere nu kan gøre. Vi kæmper og kæmper en uendelig kamp, men får kun lidt ud af det. Forumsider er blevet meget mindre populære den seneste tid. Det er Egmont, der burde gøre noget. Siden har brug for noget nyt og spændende, od måske også lidt reklame i selve bladet. Halvdelen af dets læsere ved nok ikke engang at siden findes.

Jeg ville da være ked af at gå glip af andeby.dk.
eller det ville jeg nok ikke for så vidste jeg jo ikke at det fandtes...
Men det er ikke bare et problem for os som allerede er aktive og som du sagde kan der være fans der ikke kender siden og der med at de ikke kan delle deres interesse med nogen,
Det er måske en overdrivelse men overdrivelse fremmer sandhed.
Jeg for lige en andtastisk ide!!! hvad med at vi starte en kampagne på hashtagget andebynews så Egmont kan se at vi har et problem! hvad siger i til det?

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
Guf_And
25. august 2016 14:39:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Når aktiviteten er stor herinde som den har været på et tidspunkt, så er politikken vel super sjov og underholdene?

Men når det er som nu, er det vil lige meget med politik. Men på anden side så er politikken vel med til at skabe meget af den relative lille aktivitet som er tilbage herinde? :)

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Mit Andebyhold: FC BjørneBandensBøller⚽️
Julie_And
30. august 2016 13:00:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Guf_And wrote:
Når aktiviteten er stor herinde som den har været på et tidspunkt, så er politikken vel super sjov og underholdene?

Men når det er som nu, er det vil lige meget med politik. Men på anden side så er politikken vel med til at skabe meget af den relative lille aktivitet som er tilbage herinde? :)

Jeg tror, at det er lige meget hvad vi finder på, så er det altid sjovere med mange aktive medlemmer. Det handler bare om ikke at miste den aktivitet, som vi har.

Mangler du bonuspoint? Så klik her

KAGE (Kedsomhedsbekæmpende, Aktivitets & Godtgørende Elite), se mere her

H.A.P (Hele Andebys Politi), se mere her
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: