Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Efterårsvalg dato? Options
Andebyministeriet
18. september 2016 10:21:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Som flere gerne vil have skal der være valg igen, men hvilken dato? Jeg vil gerne stå for valget som valgansvarlig, men vil gerne vide hvilken dato det skal være?

Det vil foregå således: 2 uger med tilmelding og 2 uger med valg.

Men hvad skal datoen være?

Mit forslag lyder således:

Tilmelding: 23 september til 7 oktober
Valg: 8 september til 22 oktober Anden uge ligger i efter i efterårsferien.

Hvad siger i? Har i nogle forslag?

Jeg har ikke adgang til min bruger 'Andebyanden' derfor bruger jeg denne bruger.
gustavsl1
18. september 2016 12:54:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg ved ikke om det er for spontant men jeg personligt ville foretrække et valg der startede med tilmeldingen om 1-2 dage. Fordi jeg syntes at vi skal have fornyede kræfter i byrådet hurtigst muligt. Jeg siger ikke at dem i byrådet ikke gør det godt for det gør de! Men der er kommet nye til som er ret aktive og der er nogen der er blevet inaktive så jeg tænker at det ville være fint at få udskiftet nogen!

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD
Spoiler (klikk for å vise)

Info om

Pzzzt pzzzzt her ja her.... KONTAKTMULIGHEDER
Julie_And
18. september 2016 13:13:09 Anmeld

Tilbage til toppen
gustavsl1 wrote:
Jeg ved ikke om det er for spontant men jeg personligt ville foretrække et valg der startede med tilmeldingen om 1-2 dage. Fordi jeg syntes at vi skal have fornyede kræfter i byrådet hurtigst muligt. Jeg siger ikke at dem i byrådet ikke gør det godt for det gør de! Men der er kommet nye til som er ret aktive og der er nogen der er blevet inaktive så jeg tænker at det ville være fint at få udskiftet nogen!

Det ville være ideelt at starte en mandag, men er det ikke lidt for spontant at starte i morgen?

Med venlig hilsen Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
gustavsl1
18. september 2016 13:19:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
gustavsl1 wrote:

Det ville være ideelt at starte en mandag, men er det ikke lidt for spontant at starte i morgen?

Altså jeg ved det ikke det var bare et forslag! Det kan godt være mit forslag var helt ude i hampen men det var bare lige hvad jeg tænkte!

#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD

Info om

Andebyministeriet
18. september 2016 13:51:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Tilmeldingen kan sagtens være fra imorgen. Men jeg tænker at den så bare skal vare det længere tid,så den stadig slutter den 8. Oktober?

Jeg har ikke adgang til min bruger 'Andebyanden' derfor bruger jeg denne bruger.
skumsprøjt_von_and
18. september 2016 15:28:36 Anmeld

Tilbage til toppen
Andebyministeriet wrote:
Tilmeldingen kan sagtens være fra imorgen. Men jeg tænker at den så bare skal vare det længere tid,så den stadig slutter den 8. Oktober?

Det synes jeg lyder som en fin idé, så kan folk stadig nå, at tilmelde sig :D

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Andebyministeriet
18. september 2016 16:04:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Tilmeldingen starter mandag d. 19 september begynder tilmeldingen, i kan følge de i forummet med indlæg om det imorgen, og nyheder idag.

Julie_And
18. september 2016 16:19:59 Anmeld

Tilbage til toppen
skumsprøjt_von_and wrote:
Andebyministeriet wrote:

Det synes jeg lyder som en fin idé, så kan folk stadig nå, at tilmelde sig :D

Enig!

Med venlig hilsen Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
hellevad
18. september 2016 16:22:12 Anmeld

Tilbage til toppen
gustavsl1 wrote:

Øhm...Jeg er sådan set enig, men jeg er meget uenig i, at vi byrådsmedlemmer gør det godt nok, for det gør vi IKKE. Jeg har siddet i Byrådet i enormt mange år, og jeg kan ikke mindes, Byrådet har været så inaktivt tidligere. Og det gælder også mig!

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

gustavsl1
19. september 2016 14:55:55 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
[quote=gustavsl1]Jeg ved ikke om det er for spontant men jeg personligt ville foretrække et valg der startede med tilmeldingen om 1-2 dage. Fordi jeg syntes at vi skal have fornyede kræfter i byrådet hurtigst muligt. Jeg siger ikke at dem i byrådet ikke gør det godt for det gør de! Men der er kommet nye til som er ret aktive og der er nogen der er blevet inaktive så jeg tænker at det ville være fint at få udskiftet nogen!

Øhm...Jeg er sådan set enig, men jeg er meget uenig i, at vi byrådsmedlemmer gør det godt nok, for det gør vi IKKE. Jeg har siddet i Byrådet i enormt mange år, og jeg kan ikke mindes, Byrådet har været så inaktivt tidligere. Og det gælder også mig![/quote
Jeg tænkte bare at der måske havde været en masse aktivitet fra byrådets side i den tid jeg havde været inaktiv!]

#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD

Info om

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: