Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Skal valget aflyses eller byrådet nedsættes? Options
Andebyministeriet
1. oktober 2016 20:23:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Lige nu er der kun 2 opstillede partier, men kun 2-3 aktive medlemmer i det parti.

Hvis der bare skal være den mindste konkurrence, så skal der altså gøres noget. 3 pladser ud af 15 er jo slet ikke nok.

I mine øjne skal der komme nogle medlemmer nu, flere løsgængere/partier, aflysning af valget eller skal byrådet kun havde 3 medlemspladser?

ALLE der læser dette, bliver nød til at bidrage, uanset om man er 10 og kommer fra Aarhus eller er 36 og kommer fra Næstved.

I bliver nød til at være med, for at aktivitet ikke skal gå helt væk.

Jeg har ikke adgang til min bruger 'Andebyanden' derfor bruger jeg denne bruger.
hellevad
1. oktober 2016 22:11:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har i lang tid talt for en nedsætning af antal byrådsmedlemmer, men der har ikke været stemning for det ved de fleste andre byrådsmedlemmer. Jeg foreslår, vi venter med at se, hvad der sker, til vi er noget til tilmeldingsfristen den 7. oktober. Er det umiddelbart deltagere nok til et valg, hvilket der jo er, vil jeg foreslå, valget gennemføres. Derefter synes jeg så, repræsentanter fra både det gamle og nye byråd skal beslutte, om antallet af byrådsmedlemmer skal sættes ned til måske 10 medlemmer i første omgang og måske med tiden længere ned. Vurderes det at aktiviteten ikke er høj nok ved de fleste af de valgte medlemmer, synes jeg, man skulle overveje at sætte antallet af medlemmer kraftigt ned. Jeg synes dog, vi skal se, hvad der sker.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Spoiler (klikk for å vise)

Andebyministeriet
2. oktober 2016 17:30:00 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
Jeg har i lang tid talt for en nedsætning af antal byrådsmedlemmer, men der har ikke været stemning for det ved de fleste andre byrådsmedlemmer. Jeg foreslår, vi venter med at se, hvad der sker, til vi er noget til tilmeldingsfristen den 7. oktober. Er det umiddelbart deltagere nok til et valg, hvilket der jo er, vil jeg foreslå, valget gennemføres. Derefter synes jeg så, repræsentanter fra både det gamle og nye byråd skal beslutte, om antallet af byrådsmedlemmer skal sættes ned til måske 10 medlemmer i første omgang og måske med tiden længere ned. Vurderes det at aktiviteten ikke er høj nok ved de fleste af de valgte medlemmer, synes jeg, man skulle overveje at sætte antallet af medlemmer kraftigt ned. Jeg synes dog, vi skal se, hvad der sker.

Enig. Men tror ikke at der er mange fra det gamle byråd tilbage?

Jeg har ikke adgang til min bruger 'Andebyanden' derfor bruger jeg denne bruger.
saraac
2. oktober 2016 18:22:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er meldt til. Jeg synes ikke at vi skak tage for dræstige beslutninger. Jeg er enig med Hellevad.

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
gustavsl1
3. oktober 2016 11:43:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har fuldstændig forståelse overfor jeres tanker for det er jo sørgeligt at der kun er et par stykker tilmeldte! Hvad bliver der af de nyoprettede partier? Er partier ikke til for at være med til valget? Er det ikke meningen med partierne?

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD

Info om

Pzzzt pzzzzt her ja her.... KONTAKTMULIGHEDER
laujensen
3. oktober 2016 20:40:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Byrådet er noget der skal drives af frivillige medlemmer af siden, så hvis der ikke er nok der gider, så må byrådet jo nedlægges.

Formand for det stolte parti Andiancen.

En stemme på Andiancen er en stemme på et bedre Andeby.dk.

Jeg vælger ikke mellem Rosa og Barks, jeg elsker dem begge

"Nothing is true everything is permitted"
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: