Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Tjek jeres pm Options
AndebyAnden
18. oktober 2016 23:52:48 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Hej alle.
Har du ikke modtager en besked fra mig, så kan du læse den her. I kan svare på besked eller herunder. Har du fået en pm så svar over besked.

Jeg har været i kontakt med admin omkring hvad der er brug for på siden, og der er er lille problem.
Teknikerne arbejder på at lave en opdatering i 2017, men det der er problemet er forummet. Dette er citatet admin kom med:
"Der kommer en opdatering af Andeby.dk i løbet af 2017, da den nuværende som du selv påpeger, er lidt uddateret, men vi ved endnu ikke præcis, hvordan den nye side bliver. Vi prøver at tage med i overvejelserne, at forum er en vigtig del af Andeby.dk."

Selvfølgelig er intet afgjordt, men efter min vurdering lyder svaret at forummet måske ikke kommer med i opdateringen. Forummet i Donald.no er der heller ikke efter en opdatering og forummet i kalleanka.se er der, men den er meget anderledes og der er meget færre medlemmer.

Men det kan selvfølgelig også være at forummet bliver.
Det jeg vil med denne besked er at jeg ved at der er medlemmer som har mistet interessen for Andeby.dk, men jeg opfordrer til at i bliver på siden, indtil 2017. Jeg tror at den opdatering betyder mere aktivitet, så derfor syntes jeg at i skal blive her.

Jeg har lidt mere. Planen var at holde et lille møde i forummet, men det tror jeg ikke bliver til noget. Derfor skriver jeg nogle spørgsmål og så vil jeg se hvad der er brug for og hvor mange aktive der egentlig. Nu skriver jeg måske som om jeg er admin, det er jeg ikke. Jeg prøver bare at lave aktivitet.

1. Som nogle måske har læst, så har jeg prøvet at lave en ny form for klan. Istedet for i forummet bliver det i bloggene på en klan bruger. Desværre så kan jeg ikke oprette endnu en bruger da man skal bruge mobilnummer hvilket jeg allerede bruger på denne bruger. Derfor er dette egentlig et spørgsmål på en leg. Ideen er nu at vi skal have fundet en klan leder. Grunden til at der kun er en er at klanen milliardærene allerede har fået en. Klanlederen er til grønspætte klanen. Hvis i tilmelder jer hurtigt er der også en større chance. Der vil kun være to da der ikke er så mange aktive. Formålet er selvfølgelig at skabe aktivitet, men også at det er en konkurrence mellem begge klaner. Hver klan har deres eget politik, som foregår på klan lederens blog. Det gælder om at hver klan har flest point/penge. Hvordan det foregår har jeg endnu ikke fundet ud af. Men alt i alt skriv hvis du vil være klanleder, eller skriv hvis du vil være med i en klan. Der vil komme en bonus for det:-)?

2. (Vil lige understrege at meningen er at man svare på spørgsmålet og skriver hvilket tal man svare på. Det gør det nemmere) Efter dette med forummet så vil jeg høre om vi skal overveje at begynde at forberede os på en ny hjemmeside. Dvs om vi skal være klar på at lave en ny Andeby hjemmeside hvis forummet og andre ting ikke er der længere. Syntes i det og hvordan skal det være, altså hvilket ting skal være der? Husk at det stadig ikke er sikkert at forummet er det.

3. Facebook. Spørgsmålet har været der et par gange, men vil lige høre igen. Skal bi gøre brug af en Facebook side eller en gruppe, hvilken en eller nej? Skal vi lave en anden slags gruppe eller skal vi lade vær?

4. Denne er kun til formænd eller opstiller for partier til valget. Når valget slutter skal mandag fordelingen gøres op. Det vil blive fordelt på andre partiet hvis de ikke kan udfyldes. Reglen er normalt ca 4 uger efter valget. Men for at komme hurtigt igang når valget slutter, skal i sende en besked senere med jeres parti navn og antal aktive medlemmer som kan komme i byrådet (laujensen er undtagen):-)?

I må meget gerne svare når i læser beskeden.
Har du været i tvivl omkring min bruger her og andebyministeriet kan jeg lige skrive en status. Efter at have fået min bruger tilbage efter et langt stykke tid, skete fejlen igen igår. Jeg har fået brugeren igen idag (som jeg skriver fra) og det er den jeg bruger og denne her i skal svare på.

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: