Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Evt ugens bruger Options
gustavsl1
25. oktober 2016 18:16:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Hejsa jeg har tænkt på om vi skulle have en der vær uge lavede et indlæg på forum med ugens bruger, hvor han skrev fx at i denne uge har vi fokus på.... og at brugeren så skrev noget om den person fx kunne det være noget med brugerens politiske altivitet og at man skrev hvad brugeren er kendt for osv! det kunne jo også være med til at andre bruger fx de nye brugere kunne lærer mere om medlemmerne! Det kunne jo også være genialt hvis man i indlægget lagde eet link til brugeren! skriv i kom hvad i tænker omkring det her;)

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Spoiler (klikk for å vise)

Gammel velkomstbeskedxD

Info om
AndebyAnden
25. oktober 2016 18:55:20 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
gustavsl1 wrote:
Hejsa jeg har tænkt på om vi skulle have en der vær uge lavede et indlæg på forum med ugens bruger, hvor han skrev fx at i denne uge har vi fokus på.... og at brugeren så skrev noget om den person fx kunne det være noget med brugerens politiske altivitet og at man skrev hvad brugeren er kendt for osv! det kunne jo også være med til at andre bruger fx de nye brugere kunne lærer mere om medlemmerne! Det kunne jo også være genialt hvis man i indlægget lagde eet link til brugeren! skriv i kom hvad i tænker omkring det her;)

Når du nu skriver han, er det så fordi at det skal være en han eller var det bare en fejl? Virker nemlig lidt diskriminerende for piger tror jeg:-)

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Borgmester, Valgansvarlig, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

gustavsl1
26. oktober 2016 15:09:30 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
gustavsl1 wrote:

Når du nu skriver han, er det så fordi at det skal være en han eller var det bare en fejl? Virker nemlig lidt diskriminerende for piger tror jeg:-)

Tænkte faktisk på det! Men jeg syntes at man i mange tilfælde bruger han som eksempel i stedet for at sige: han eller hun.....
Derfor tænkte jeg ikke at det ville være noget problem men jeg mente ikke at det kun kunne være en han! Det kan jo sagtens være en hun(d).

#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD

Info om
Archibald_Haddock
27. oktober 2016 15:28:41 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
gustavsl1 wrote:

Rolig nu. Det er grammatisk korrekt at bruge genus (grammatisk køn; han) i dette tilfælde :)
Hvis man nu skulle gå rundt og se til om alle bliver diskriminerede af bagateller, så må vi hellere skrive "hen" eller "vedkommende", men det er unødvendigt og ikke særlig udbredt ;)

//MDKAH(MedDeKæresteAndeHilsner): Archibald_Haddock
En gammel andebyborger som kigger lidt ind.
Julie_And
28. oktober 2016 11:28:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg kan faktisk rigtig godt lide ideen, og den kunne skabe aktivitet, men hvordan vil man kunne vælge en bruger hver uge? Der er ikke meget aktivitet og hvem skal tage den endelige beslutning?
Men ideen er ganske god og kunne måske nok lade sig gøre.

Med venlig hilsen Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
gustavsl1
28. oktober 2016 15:09:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
Jeg kan faktisk rigtig godt lide ideen, og den kunne skabe aktivitet, men hvordan vil man kunne vælge en bruger hver uge? Der er ikke meget aktivitet og hvem skal tage den endelige beslutning?
Men ideen er ganske god og kunne måske nok lade sig gøre.

Det behøves ikke at være en bruger der er særlig venlig eller god men bare en kendt eller bare lidt aktiv bruger som man kan skrive om! En eller anden kunne lave en bruger der hed ugens bruger og hver uge kunne han(/hun) lave et indlæg på forum hvor man havde fokus på en bestemt bruger! Det kan bare evt være en bruger som nogen har set skrive noget i forum eller bare en gammel god klassiker som desværre er stoppet.....

#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD

Info om
Deleted_johnbeltran35
28. oktober 2016 21:25:56 Anmeld

Tilbage til toppen
gustavsl1 wrote:

God ideDanse

Jeg stopper desværre 15. Januar 2017, på Andeby.dk og fortsætter med at lave tegneserier på:

https://www.pixton.com/Johnbeltran36

hvor mit kaldenavn er:

Johnbeltran36

Håber at se jer derinde:)

Mvh
John Beltran
Den_Glade_And
1. november 2016 20:27:42 Anmeld

Tilbage til toppen
God idé

Ngan lamun tangkal pamungkas ieu felled. Ngan lamun lauk pamungkas geus bray. Ngan lamun mark pamungkas dijieun ka jalan, anjeun bakal manggihan yén anjeun teu bisa dahar duit.
~§~
Hvis i mangler et profilbillede, så skriv til mig eller skumsprøjt_von_and :-D
bert1671
10. november 2016 15:58:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg kan ikke finde ud af at lave indlæg her på forum
andeby_pc
10. november 2016 16:03:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Kan godt lide ideen synste vi skal gøre det :D

Andeby kommer jeg fra :D
#GufErSmuk

Skal du ikke være med i Andeby samfundet leg? Læs mere her http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=153534

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: