Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Anders And & Co. Flotteste forsider fra 2006-2016 Options
Sander_And
12. november 2016 20:13:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Når du køber og holder et Anders And blad, er forsiden udentvivl noget, som alle ligger mærke til. Jeg har været på denne side i mange år, og mange af de ældre, kan nok godt huske, hvor glad jeg i mine aktive år var for Anders and billeder på de forskellige blade i året. Albert And og jeg startede i tidens dage en billedbutik, som dengang og stadig indtil i dag har noget den største popularitet blandt Andebys borgere.

I dag er jeg ikke så aktiv længere, men det har ikke stoppet mig i, at følge udviklingen på forsiderne i årets løb, derfor synes jeg på sådan en smuk lørdag aften, at jeg ville lave min personelige top 10 liste med de flotteste forsider på Anders And & Co. gennem de sidste 10 år. Måske har du nogle af de blade? :)

Top 10 - Nr. 46, 2008

Et ikonisk Anders And forside, som de fleste ældre samlere kan huske er, hvor Anders utraditionelt står livligt oven på et vikingeskib. Med den røde og hvide vinkinge baggrund, er dette nok et af de meste danske og mest fascinerende forsider på Anders And og Co.

Top 9 - Nr. 42, 2016

Dette er det sidste nyeste og ikke mindst anderledes farvemæssigt til at komme på min topliste Anders And i centrum med en frø på hovedet og en grøn baggrund er ikke mindst ekstrem spændene, som samtidig skaber tanker om naturen.

Top 8 - Nr. 18, 2015

En utrolig spændene og flot forside med et meget anderledes syn på Anders And. De flotte skyggeffeker er med til at gøre forsiden meget moderniseret og med til at skabe et mere 3D syn.

Top 7 - Nr. 44, 2009

En af de mere skræmmende men samtidig utrolig spændene forsider er denne, som med sin sorte baggrund og rødt-til-gul Anders And og Co. Logo farve er med til at skabe en forside, som kaster tænkerne tilbage på de mørke dage og det kolde vejr.

Top 6 - Nr. 53, 2009

En yderst flot nytårstegning af Carl Barks, som ikke mindst er en rolig forside med velbalanceret farver og en mørkeblå baggrund er med til at skabe et rigtig nytår illustration. De farverige farver, der skifter på logoet er ikke noget set før og skaber en yderst spændene forside.

Top 5 - Nr. 22, 2009

Dette er den mest spændene forside, der nogle sinde er lavet i Anders And og Co.
Ikke mindst er den med sin sorte baggrund og blå skrift interesant, men forsiden er samtidig den eneste i Anders And og Co. der IKKE har et billede på forsiden af en Person fra Andeby. Dette er den eneste forside uden 'levende andeby personer' på.

Top 4 - Nr. 47, 2011

Den flotteste julebaggrund på Anders And og Co. er selvfølgelig denne. Den blå baggrund er med til at skabe et vinterligt fornemmelse og med de

Top 3 - Nr. 3, 2009

En meget meget flot forside, der viser en masse spænding under jorden. Denne forside viser ikke af så meget. Men den har altid formået at skabe en ubeskrivelig følelse i mig, og det var denne forside, der for alvor startede min samling og interesse i Anders And og Co.

Top 2 - Nr. 37, 2010

En meget meget unik forside til de danske andefans, som samtidig dengang fik en del opmærksomhed i medierne. Denne forside er spændene og helt unik og samtidig med sin anderledes form af et logo er med til at gøre denne forside nr. 2 på min liste.

Top 1 - Nr. 9, 2009

Dette er nok den dyreste forside, der er lavet i Anders And og Co. historie. En jubilæumsforside fra 2009, der med et god kvalitetspapir var med til at skabe en skinnende forside der blev trykt i få eksemplar.
Udover det er dette en yderst festlig forside med alle de mest kendte borgere fra Andeby, derfor er denne forside fra 2009 stadig den dag i dag min yndlingsforside af alle forside i Anders And og Co. Mange mange år.

Dette er min liste over flotteste forsider af Anders And og Co.
Har du nogle farvoritter? :)

saraac
21. november 2016 12:34:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg e helt stolt af at genkende så mangebforsider. Jeg synes at de flotteste er dem ned fra 6 så det passer jo godt!

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
andeby_pc
26. november 2016 11:45:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Nice elsker de der blade :D

Farvel tak for alt - Andeby_Pc
gustavsl1
3. december 2016 16:20:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Ikke for at ødelægge stemningen men jeg syntes ikke rigtigt at de der forsider er nogen af de flotteste jeg har set de seneste par år

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
Warning: This user is viceborgmester!
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW
#Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD
Spoiler (klikk for å vise)

Info om
Spoiler (klikk for å vise)
Mikkelhe$$
4. december 2016 22:50:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Er vild med med nummer 5 på din liste. :D Den sorte baggrund, Anders der mangler på forsiden, fjer spredt svævene, mystisk, i luften og den gule eksplosionseffekt giver alt sammen en vis mystik, men også en meget flot og minimalistisk forside sammen med en flot blå som overskrift. Det der gør at jeg virkelig elsker denne er hvor få detaljer der er på den i forhold til andre forsider, men alligevel er det nogle meget "pop-frem" agtige farver, der gør den interessant at se på.

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: