|

Tilbage til toppen
|
Jeg synes ar det har været et stykke tid siden vi har haft en diskussion, så lad os starte en nu. Første spørgsmål/emne er "hvad er bedst ved jul/December." I må gerne skifte emne i takt med at vi kommer på nyt spor.
Ducktales! UUUH!!
|
|

Tilbage til toppen
|
Det hele:-)
:-)
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Hyggen og gaverne! :D
 Spoiler (klikk for å vise) STEM PÅ TDVP
Bandeord, spark, og slå, dem der gør det, de kan gå, Andeby skal bestå, det kan ingen ændre på.
|
|

Tilbage til toppen
|
Men også maden! Hvad får i?
Ducktales! UUUH!!
|
|

Tilbage til toppen
|
Hmm...Jeg kan godt lide det hele! :D Vi plejer at få flæskesteg, and, kartofler sovs og risalamande :D
#Venskab!!! 😜😺👻🐭 #Ændestop Spoiler (klikk for å vise) Jeg er næstformand for partiet KAGE og medlem i Kulturministeriet Partiet KAGE: :D Spoiler (klikk for å vise) KAGE (Kedsomhedsbekæmpende Aktivitets & Godtgørende Elite) Du kan læse mere om partiet her
|
|

Tilbage til toppen
|
Gaverne og hyggen maden :D ja det hele og god jul til jer der ude :D
|
|

Tilbage til toppen
|
skumsprøjt_von_and wrote:Hmm...Jeg kan godt lide det hele! :D Vi plejer at få flæskesteg, and, kartofler sovs og risalamande :D Vær omhyggelig med at vælge anden! For ellers er vi mange som bliver meget kede af det. Vi plejer også at få flæskesteg hvor flæskesværenr ovenpå er hårde og smager mega godt!
Ducktales! UUUH!!
|
|

Tilbage til toppen
|
Det er dr har fået turen til at lave en ny julekalender. Hvad er din yndlings julekalender?
Ducktales! UUUH!!
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg synes at alt ved jul er dejligt og hyggeligt men maden er også rigtig god ;D
|
|

Tilbage til toppen
|
andeby_pc wrote:Gaverne og hyggen maden :D ja det hele og god jul til jer der ude :D Tusind tak og i lige måde:D eller glædelig nulte advent skulle man nok sige;)
Ducktales! UUUH!!
|
|

Tilbage til toppen
|
saraac wrote:skumsprøjt_von_and wrote:Hmm...Jeg kan godt lide det hele! :D Vi plejer at få flæskesteg, and, kartofler sovs og risalamande :D Vær omhyggelig med at vælge anden! For ellers er vi mange som bliver meget kede af det. Vi plejer også at få flæskesteg hvor flæskesværenr ovenpå er hårde og smager mega godt! Det lyder lækkert! :D Hehe, jeg bryder mig ikke så meget om and, så mon ikke det går? ;D
#Venskab!!! 😜😺👻🐭 #Ændestop Spoiler (klikk for å vise) Jeg er næstformand for partiet KAGE og medlem i Kulturministeriet Partiet KAGE: :D Spoiler (klikk for å vise) KAGE (Kedsomhedsbekæmpende Aktivitets & Godtgørende Elite) Du kan læse mere om partiet her
|
|

Tilbage til toppen
|
skumsprøjt_von_and wrote:saraac wrote:skumsprøjt_von_and wrote:Hmm...Jeg kan godt lide det hele! :D Vi plejer at få flæskesteg, and, kartofler sovs og risalamande :D Vær omhyggelig med at vælge anden! For ellers er vi mange som bliver meget kede af det. Vi plejer også at få flæskesteg hvor flæskesværenr ovenpå er hårde og smager mega godt! Det lyder lækkert! :D Hehe, jeg bryder mig ikke så meget om and, så mon ikke det går? ;D Det var godt! Men hvad spiser du så?
Ducktales! UUUH!!
|
|

Tilbage til toppen
|
saraac wrote:skumsprøjt_von_and wrote:saraac wrote:skumsprøjt_von_and wrote:Hmm...Jeg kan godt lide det hele! :D Vi plejer at få flæskesteg, and, kartofler sovs og risalamande :D Vær omhyggelig med at vælge anden! For ellers er vi mange som bliver meget kede af det. Vi plejer også at få flæskesteg hvor flæskesværenr ovenpå er hårde og smager mega godt! Det lyder lækkert! :D Hehe, jeg bryder mig ikke så meget om and, så mon ikke det går? ;D Det var godt! Men hvad spiser du så? Flæskesteg, rødkål, sovs og kartofler :D Hvad med dig? :D
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Altså... jeg spiser ikke lige det som i andre spiser, jeg spiser RIS-SUPPE :P Jeg er vietnameser okay :P
Bandeord, spark, og slå, dem der gør det, de kan gå, Andeby skal bestå, det kan ingen ændre på.
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Fun_PV_Duck wrote:Altså... jeg spiser ikke lige det som i andre spiser, jeg spiser RIS-SUPPE :P Jeg er vietnameser okay :P 
|
|

Tilbage til toppen
|
Fun_PV_Duck wrote:Fun_PV_Duck wrote:Altså... jeg spiser ikke lige det som i andre spiser, jeg spiser RIS-SUPPE :P Jeg er vietnameser okay :P  Er det nært beslægtet med Risengrød (altså en middags-udgave) eller....?
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 16 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal interessere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindlæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde mere om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:Fun_PV_Duck wrote:Fun_PV_Duck wrote:Altså... jeg spiser ikke lige det som i andre spiser, jeg spiser RIS-SUPPE :P Jeg er vietnameser okay :P  Er det nært beslægtet med Risengrød (altså en middags-udgave) eller....? Tja, nu du siger det, har faktisk aldrig tænkt på det, et er faktisk lidt en slags "risengrød" :D
|
|

Tilbage til toppen
|
Er du fra Vinh, FPVD? :D
//MDKAH(MedDeKæresteAndeHilsner): Archibald_Haddock En gammel andebyborger som kigger lidt ind.
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Archibald_Haddock wrote:Er du fra Vinh, FPVD? :D Hvis det betyder Vietnam, så ja xD :D
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|