Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Copenhagen Comics 2017 (25.-26. februar i Øksnehallen) Options
Concreteface
20. januar 2017 10:34:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej alle Donaldister,

Nu er der ikke længe til, at Danmarks største tegneseriefestival slår dørene op! Der vil selvfølgelig også være noget for Anders And-fans, så derfor tænkte jeg, denne tråd ville være relevant for jer. Her er lidt info om festivalen fra vores Facebook-event:

Quote:
Copenhagen Comics hylder alle former for tegneserier. Fra de go’e gamle klassikere og hårdtslående superhelte, til manga og graphic novels. Der er plads til alt fra verdenskendte Disneyserier til smalle, debuterende striber.

INTERNATIONALE GÆSTER
Vi annoncerer internationale gæster løbende, men indtil videre er vi stolte af at kunne præsentere:

– Dave McKean (UK)
– Grzegorz Rosinski (PL)
– Jan Lööf (S)
– Sébastien Cosset (Kerascoët) (FR)
– Barry Kitson (UK)
– Tom Gauld (UK)
– Nadia Khiari (TN)
– Boulet (FR)
– Garen Ewing (UK)

AKTIVITETER
Festivalen byder på et væld af stande, debatter og workshops – og selvfølgelig mulighed for at hilse på og få signeringer af din yndlingstegner eller -forfatter.

PRAKTISK
– Åbent lørdag kl. 10-18 og søndag kl. 10 - 17.

ENTRÉPRIS
Børn (0-5 år): Gratis i følge med voksne
Børn (6-15 år): Dagsbillet 50 kr. - Weekendbillet 75 kr.
Voksne: Dagsbillet 100 kr. - Weekendbillet 150 kr.

Vi søger også stadig efter frivillige til afvikling af festivalen, så hvis du gerne vil gøre en tjeneste for det danske tegneseriemiljø og møde ligesindede, så meld dig endelig som frivillig her!

Ses vi i Øksnehallen d. 25.-26. februar?
saraac
21. januar 2017 17:25:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Tak for info! Ellers ville jeg ikke vide noget om det. Ingen AA tegnere indtil vidre?

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
Concreteface
24. januar 2017 14:46:58 Anmeld

Tilbage til toppen
saraac wrote:
Tak for info! Ellers ville jeg ikke vide noget om det. Ingen AA tegnere indtil vidre?

Desværre ikke! Vi arbejder stadig på at få aftaler i hus, så hvem ved - måske dukker der nogle op senere. Ellers er jeg ret sikker på, at Egmont i hvert fald er til stede på festivalen.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: