Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Andeby tegn Options
saraac
22. februar 2017 17:56:10 Anmeld

Tilbage til toppen
Okay det her er måske lidt grænseoverskridende. Kan i huske det der borger kort man kunne få lavet?
Kunne man ikke lave et eller andet tegn på at man er donaldsist. Så hvis man så en med et borger kort feks så vidste man at personen også er på andeby. Dk. Det betyder ikke at man skal vide hvilken bruger man har men kunne man ikke lave noget i den stil? Mest hvis man er til feks tegneserie konferencer. Det var bare en ide, jeg forstår godt hvis det er grænse overskridene

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
andeby_pc
22. februar 2017 18:15:43 Anmeld

Tilbage til toppen
saraac
23. februar 2017 19:44:02 Anmeld

Tilbage til toppen

Det ser fint ud. Men hvordan kan man ha den på. Skal man lave et bagdet eller hvad tænker du?

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
andeby_pc
24. februar 2017 20:33:07 Anmeld

Tilbage til toppen
saraac wrote:

Det ser fint ud. Men hvordan kan man ha den på. Skal man lave et bagdet eller hvad tænker du?

Ingen ide.

Andeby kommer jeg fra :D

gustavsl1
27. februar 2017 17:10:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Lyder fed nok! Men vil gerne lige sige at det nok for det meste er nogen der er medlem af andeby der er med til anders and relaterede ting (vil jeg tro) og er det kun der man skal bærer beviset(hehe) eller er det også fx i netto?xD

Instagram: gustavschultz

Spoiler (klikk for å vise)

Gustav, myseeelf
saraac
3. marts 2017 07:23:11 Anmeld

Tilbage til toppen
gustavsl1 wrote:
Lyder fed nok! Men vil gerne lige sige at det nok for det meste er nogen der er medlem af andeby der er med til anders and relaterede ting (vil jeg tro) og er det kun der man skal bærer beviset(hehe) eller er det også fx i netto?xD

Det bestemmer man selv men det ville være mest oplagt at bruge det til det sidste.

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: