Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Leder efter en bestemt Jumbobog Options
TrumpetSnegl
5. marts 2017 18:15:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej allesammen. Jeg leder efter en historie som jeg tror stammer fra en Jumbobog. Jeg har ikke kunne finde et forum der kom tættere på emnet, så jeg skriver her i håb om at i også har styr på jeres and i andre afskygninger end bladet.

I historien bygger Anders And en rød dune buggy (designet minder en del om denne), og han kører den ned på stranden hvor han møder en rival som har sin egen grønne dune buggy. De kører ræs, og det ender med at Anders' buggy bliver smadret. Han sværger hævn, og genopbygger sin buggy med panser og våben (bland andet en spoiler der kan sænkes og bruges som skjold). Han møder sin rival, som imellemtiden har opgraderet sin egen buggy, og de kører ræs igen. Denne gang bliver begge buggyer ødelagt, og de ender vidst med at slutte fred.

Er der nogen der synes det lyder bekendt? Det eneste jeg ved er at den var trykt i fuld farve, og jeg er ret sikker på at den er mere end 10 år gammel. Jeg har desværre ikke min egen samling længere, så jeg har ikke mulighed for at lede selv.

Håber i kan hjælpe mig :)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: