Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Hvilken en af DRSR skal jeg vælge?
Vælg Stemmer Statistik
Kasette 1 2 100 %
Kasette 2 0 0 %
Kasette 3 0 0 %

Don Rosas Samlede Værker - Hvilken skal jeg vælge? Options
Mikkelhe$$
17. marts 2017 14:31:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej derude!

Jeg ved ikke om der er nogle rigtig entusiastiske Don Rosa tilhængere derude, som har købt Don Rosas samlede værker?
Jeg har været lidt inde og se på det, på en side der hedder Faraos Cigarer, men da en kasette koster 1500, har jeg ikke lige umiddelbart råd til at købe alle tre - i hvert fald ikke lige pt.

Derfor ville jeg spørge nogle af jer derude, som måske har alle tre kasetter og/eller har kendskab til indholdet i dem, som der måske kunne hjælpe mig med at vælge?

Jeg er ikke helt klar over hvor meget jeg får i løn (er lige startet i Netto), men jeg regner kun med at investere i én. Derfor må i gerne stemme, og begrunde herunder, hvilken en af de 3 kasetter, der er bedst. :)

Tusind tak for hjælpen på forhånd!

PS: Jeg ved ikke om én af dem indeholder Her er dit liv Joakim (Life and times of Scrooge McDuck), men hvis én af dem gør må i meget gerne skrive, da det nok ville have indflydelse på hvilket valg jeg tager. :)

også ups, jeg mente DRSV i afstemningen, ikke DRSR

FelixWilliam
17. marts 2017 14:58:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg kan godt li Don Rosa...

I love mapping
saraac
17. marts 2017 20:18:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Uh desværre men du kan jo altid købe her er dit liv serien seperat. Der er en luksus udgave som er ekstremt pengene værd.

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
Mikkelhe$$
17. marts 2017 20:20:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja, jeg regner med at købe et eksemplar af Her er dit liv Joakim, men ved ikke med hvilken af DRSV

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: