Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Vigtig meddelelse fra borgmesteren til ALLE! Options
hellevad
14. april 2017 22:04:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Ærede medborgere og medænder!

Jeg blev i november indsat som borgmester her på Andeby.dk. Det har været dejligt efter næsten 10 år som aktiv bruger på siden at blive borgmester, men det har vist sig at være hårdt at kombinere med en travl hverdag med skole og forskellige fritidsaktiviteter, i hvert fald i min alder.
Jeg må erkende, at min tid som byrådsmedlem er ovre. Jeg har siddet i Byrådet i utrolig mange år. Jeg tror, jeg var i byrådet første gang i 2009 eller sådan noget, og jeg har været det stort set lige siden med en enkel periodes pause, tror jeg. Derfor vil jeg naturligvis savne at være en del af politikken her, men jeg har nået en alder, hvor det nok desværre ikke giver mening for hverken mig eller forummet i sin helhed, at jeg fortsætter.
Denne periode har været fyldt med inaktivtet, og dette har jeg været en af hovedårsagerne til. Jeg burde gøre noget, men jeg gjorde det ikke. Det beklager jeg meget, og jeg påtager mig det fulde ansvar. Det er tid til en ny borgmester. Nye kræfter i byrådet. Et nyt byråd. Et aktivt byråd. Et aktivt Andeby!
Jeg udskriver derfor valg, som sandsynligvis vil starte den 29. april. AndebyAnden er igen i år valgansvarlig, og der vil snarrest komme et tilmeldingsindlæg, hvor i kan tilmelde jer som partier og løsgængere som sædvandligt.
Jeg vil sige tak for denne periode, og jeg vil ønske alle et godt valg og en god fremtid i det politiske liv her på forummet!

Mange ande-hilsner Hellevad, stadig fungerende borgmester :-D
MOJN! :-D

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Spoiler (klikk for å vise)

AndebyAnden
15. april 2017 18:33:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes at du har gjort det godt, og det var fortjent at du endelig blev borgmester:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

hellevad
15. april 2017 18:45:56 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
Jeg synes at du har gjort det godt, og det var fortjent at du endelig blev borgmester:-)

Mange tak! :-D

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Benja0502
15. april 2017 23:52:37 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har aldrig nogensinde været en del af politikken herinde... måske tid til at begynde?

Alle sammen husk:
Hakuna mattata er det klogeste ord :P
Unknown_Duck
16. april 2017 08:40:51 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:

Helt enig! :D

Andeby er stadig verdens bedste by!
JUHUUUUUUU! :D
Mine Brugere:
Unknown_Duck
Anders Stålanden
gustavsl1
16. april 2017 13:39:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er jeg ked af at hører kære Hellevad men det er helt okay! Håber vi finder en anden der har mod og lyst til at være borgmester! Men nu har du da i hvert fald prøvet følelsen efter alle disse år;)

Instagram: gustavschultz

Gustav, myseeelf
Johangros
16. april 2017 14:54:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Håber at det bliver en god borgmester
hellevad
16. april 2017 18:33:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Benja0502 wrote:
Jeg har aldrig nogensinde været en del af politikken herinde... måske tid til at begynde?

Det synes jeg da, du skal prøve! Der er brug for aktive brugere både med og uden erfaring! :-)

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Bach
18. april 2017 01:45:59 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:

Jeg blev i november indsat som borgmester her på Andeby.dk. Det har været dejligt efter næsten 10 år som aktiv bruger på siden at blive borgmester, men det har vist sig at være hårdt at kombinere med en travl hverdag med skole og forskellige fritidsaktiviteter, i hvert fald i min alder.
Jeg må erkende, at min tid som byrådsmedlem er ovre. Jeg har siddet i Byrådet i utrolig mange år. Jeg tror, jeg var i byrådet første gang i 2009 eller sådan noget, og jeg har været det stort set lige siden med en enkel periodes pause, tror jeg. Derfor vil jeg naturligvis savne at være en del af politikken her, men jeg har nået en alder, hvor det nok desværre ikke giver mening for hverken mig eller forummet i sin helhed, at jeg fortsætter.
Denne periode har været fyldt med inaktivtet, og dette har jeg været en af hovedårsagerne til. Jeg burde gøre noget, men jeg gjorde det ikke. Det beklager jeg meget, og jeg påtager mig det fulde ansvar. Det er tid til en ny borgmester. Nye kræfter i byrådet. Et nyt byråd. Et aktivt byråd. Et aktivt Andeby!
Jeg udskriver derfor valg, som sandsynligvis vil starte den 29. april. AndebyAnden er igen i år valgansvarlig, og der vil snarrest komme et tilmeldingsindlæg, hvor i kan tilmelde jer som partier og løsgængere som sædvandligt.
Jeg vil sige tak for denne periode, og jeg vil ønske alle et godt valg og en god fremtid i det politiske liv her på forummet!

Stor respekt til dig Hellevad, du havde i stor grad fortjent den borgmester post :)

Bach? Bakki di Bach?
hellevad
18. april 2017 20:11:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Bach wrote:
hellevad wrote:

Stor respekt til dig Hellevad, du havde i stor grad fortjent den borgmester post :)

Mange tak Bach! :-D

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: