Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

KonservativeDucks - Make Andeby Great Again! Options
Bach
21. april 2017 01:28:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej allesammen på denne DEJLIGE hjemmeside, i dag vil jeg Bach, gerne fortælle jer noget om mit "nye" parti.

Fra lang lang tid siden, da der gik dinosaurer rundt her på Andeby, stiftede jeg et parti med samme navn KonservatieDucks.
Partiet måtte jeg så lukke igen pga. Inaktivitet, men jeg har fundet tid, lyst og lidenskab for Andeby!
Jeg ved at den her hjemmeside ikke er hvad den har været, men jeg har nogle ideer for hvad vi kunne gøre for vores elskede hjemmeside.
Så læn dig tilbage, snup en drik og læs ;)

I hedder Konservative, men hvad betyder det at være konservativ?
Jo, hvis du er konservativ betyder det at du gerne vil bevare ting som de (var/er).
Det jeg prøver at udrette er at få tingene tilbage som de var engang, jeg snakker klaner, aktivitet, debatter,aviser osv osv.
Så alt i alt, betyder Konservatisme, at du prioritere familie (os andeby.dk) og at du vil bevare ting som de var.

Hvad er jeres mærkesager præcist?

- At få Andeby tilbage som de gode gamle dage, skabe noget aktivitet herinde folkens! Jeg vil starte med mig selv, jeg kan skabe aktivitet med at lave oplæg og det vil jeg. Jeg behøver ikke at være jeres borgmester for at gøre det, men det vil hjælpe mig en hel del, hvis jeg ved at jeg har jer alle sammen bag mig, ved at vælge mig jeres borgmester.

- Ændringen sker ikke kun ved os, admins skal også have en finger ud af en vis del af kroppen. Den gang Andeby var fuld af aktivitet, så var vores admin Marie også aktiv, men det er som om at nu har de givet op på os. Reklamerne i Anders And bladet for hjemmesiden er også blevet mindre, jeg er allerede igang med at skrive bomber og bomber af emails og privatebeskeder her på Andeby til dem og jeg kan kun anbefale i gør det samme.

- Kreativiten skal sparkes igang igen, ikke at jeg ikke elsker tæl til 500 og tæl tilbage igen, men det er ikke særlig kreativt eller.. Jeg siger det bare, det er ikke en særlig sjov leg. Så jeg vil være med til at finde på nye lege og bringe gamle tilbage, i må også gerne bidrage, hellere end gerne! (No hate til din leg Floorball)

- Byrådet skal ommøbleres, det fungere tydeligvis ikke og det agter jeg at ændre. Selve styreformen skal ændres, konceptet om partier skal beholdes, men det skal gøres ved at partierne debattere, de to partier der får flest stemmer ved debatterne, sendes videre til en sidste debat hvor de to partier får lov til at give deres sidste mening om hvorfor folk skal stemme på dem ( Så ingen solo parti opslag på noget tidspunkt i valget, hvor de forklarer hvorfor folk stemmer på dem, 0 tolerance) Mens alt det her forgår, laver jeg et opslag hvor vælgerne skal tilmelde sig, det går ikke at nogle bare dukker op og stemmer, der er så en frist på tilmelding som vælger (folk der er partiledere, må ikke tilmelde sig her ps. Det er kun ved den sidste debat opslaget bliver lavet.)
Efter tilmeldingsfristen slutter, fordeler jeg folk tilfældigt ud over de 6 forskellige forum ( Andeby, Donaldisme, forumløjer, pusterrummet, andebys aviser og ugensblad) Hver forum får et vis antal valgmænd (jo mere aktivitet jo flere valgmænd) Der bliver så holdt valg i hver forum, hvor den der får flest stemmer får antallet af valgmænd, den der får flest valgmænd vinder valget.

OBS! Den her ide med det nye valg er stadig ikke helt færdig, men det er ideen bag, vi skal bare lige have styr på alle detaljer!

Partiet styres af mig Bach, jeg vil indrømme det er lidt kedeligt at være i parti alene, så endelig skriv til mig hvis i vil være med. Hvis i har spørgsmål, endelig skriv en kommentar.

Partimedlem for Rapikale Ænder - Forandring fryder!
Byrådsmedlem
AndebyAnden
21. april 2017 20:26:32 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Hvordan vil du skaffe klanerne tilbage, og hvordan vil du sørge for at der kommer flere aviser?:-)

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
Bach
21. april 2017 21:40:43 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
Hvordan vil du skaffe klanerne tilbage, og hvordan vil du sørge for at der kommer flere aviser?:-)

Jeg har lige siden sidste uge, skrevet og skrevet til egmont, jeg kan selvfølgelig ikke garantere at klanerne kommer tilbage, men jeg vil ihvertald give mig 100%, jeg giver ikke op så nemt!

Hvordan vil jeg være med til at skaffe aviserne tilbage? Jeg vil med den nye Regeringen, sørger for at vi hver uge udgiver en avis om vores arbejdet, samtidig med at motivere andre Andeby medlemmer til at starte deres egne! Hvor jeg tænker et award show med lukrative priser som belønning (Andeby KR :P)

Partimedlem for Rapikale Ænder - Forandring fryder!
Byrådsmedlem
Deleted_KonservativeDucks
26. maj 2017 00:09:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Vi har en bruger nu! Så alt hvad er vedrører KD, bedes skrives til denne bruger og ikke Bach!

- En stemme på os, er en stemme på at få det gamle andeby tilbage!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: