Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

ESC 2017 Options
Sulley
16. maj 2017 06:46:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Eurovision Song Contest 2017

Resultatet af Eurovision Contest blev som følgende:
1. Salvador Sobral fra Portugal med Amor Pelos Dois
2. Kristian Kostov fra Bulgarien med Beautiful Mess
3. SunStroke Project fra Moldova med Hey Mamma!

Det var så de første 3 pladser. Nu vil jeg sige min mening om dem, og I kan skrive jeres i kom.

Amor Pelos Dois, mener jeg selv ikke lige er en vinderplads. Han sang på portugisisk, derfor vidste jeg ikke hvad han sang om. Men jeg så det på Eurovision.tv, og han synger om kærlighed. Sangen i sig selv, synes jeg var okay, men jeg synes bare den var lidt stille. De fleste Eurovision sange, bortset for dem før i tiden, er meget fyldige, der er store følelser på spil, og meget poppet. Så er den selvfølgelig okay, jeg havde bare selv hellere set Danmark, Moldova, Rumænien eller Cypern.
Men skriv meget jeres meninger i kom, så vi kan få en lille "debat", og måske finde en vi synes skulle have vundet.

Beautiful Mess, synes jeg selv er meget god. Den havde jeg også gerne set som en vinder, selvom de lå 143 point bag Portugal. Der bare en ting jeg synes var lidt mærkeligt. De nævnte meget, at han kun var 17 år, og det er selvfølgelig også ungt, men der er to andre deltagere, der også kun er 17 år. Blanche fra Belgien, der fik en 4. plads, er kun 17 år. Og Isaiah fra Australien, der fik en 14.plads, er også 17 år. Er der nogen der ved hvorfor, det var så vigtigt med Kristian Kostov????

Hey Mamma!, synes jeg var vildt god! Og nej, det var ikke kun på grund af Saxofonen! Jeg synes sangen, showet og det hele, var vildt godt! Jeg havde gerne set den som en første plads. Hvad synes I?

Danmark vandt med en 20. plads. Selvom jeg ville ønske, vi havde vundt, er jeg stolt af Anja! Hun er den bedste jeg har set i flere år, fra Danmarks side! Hvad synes I?

Nu har fortalt lidt om min mening om ESC 2017! Hvad synes I? Skriv I kommentaren!

"Hej alle sammen! Jeg er en 11 årig pige der elsker at skrive! Tjek min profil ud hvis jeg lyder spændende. Gør det her http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=Sulley

http://imgur.com/a/g0zxP
#Venskab
#nohate
Minions
Banana
#Ændestop
#De rige ænder
#Partiet KAGE
#emmawatsonforever
hellevad
16. maj 2017 08:11:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Portugal var/er min absolutte favorit i år, så jeg er rigtig glad for, den vandt. Jeg synes, den er utrolig smuk og rørende, og jeg er vild med den :-D

Jeg er også stolt af Anja, selvom jeg troede, hun ville komme i top 10, men efter min mening bedste sang og sanger for Danmark siden Emmelie de Forrest :-)

Kristian Kostov er ikke den eneste 17-årige, men han er den første deltager nogensinde født efter årtusindskiftet :-)

Moldova er jeg meget overrasket og chokeret over kom i top 3, men det er da en udmærket sang, bare ikke en top 3-sang efter min smag. Jeg havde hellere set Italien, Holland eller naturligvis Danmark i top 3.

Det er dog ikke underligt, at Anja må nøjes med en 20.plads, når hun sang lige før Portugal, som var et magisk øjeblik, der desværre overskyggede Anja ellers fantastiske performance.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Spoiler (klikk for å vise)

Bach
17. maj 2017 22:01:37 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
Portugal var/er min absolutte favorit i år, så jeg er rigtig glad for, den vandt. Jeg synes, den er utrolig smuk og rørende, og jeg er vild med den :-D

Jeg er også stolt af Anja, selvom jeg troede, hun ville komme i top 10, men efter min mening bedste sang og sanger for Danmark siden Emmelie de Forrest :-)

Kristian Kostov er ikke den eneste 17-årige, men han er den første deltager nogensinde født efter årtusindskiftet :-)

Moldova er jeg meget overrasket og chokeret over kom i top 3, men det er da en udmærket sang, bare ikke en top 3-sang efter min smag. Jeg havde hellere set Italien, Holland eller naturligvis Danmark i top 3.

Det er dog ikke underligt, at Anja må nøjes med en 20.plads, når hun sang lige før Portugal, som var et magisk øjeblik, der desværre overskyggede Anja ellers fantastiske performance.

Jeg synes at Portugals sang lød som en af de gode gamle disney sange :)

Rapikal And
hellevad
18. maj 2017 10:20:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Bach wrote:
hellevad wrote:

Jeg synes at Portugals sang lød som en af de gode gamle disney sange :)

Ja, en blanding af en god og rørende Disney-sang, en dejlig vuggevise, en sydeuropæisk serenade og en nærmest jazzet ballade fra for næsten 100 år siden. Alt sammen på den gode måde! :-D

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Guf_And
22. maj 2017 15:21:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Synes at vinder sagen var lidt for stille til at vinde, men der er jo hvad man er til.

Synes at Ungarns sang var ret fed, på trods af at han sang på sit eget sprog :D

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Mit Andebyhold: FC BjørneBandensBøller⚽️
hellevad
22. maj 2017 15:54:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Guf_And wrote:
Synes at vinder sagen var lidt for stille til at vinde, men der er jo hvad man er til.

"På trods af"? Jeg synes, det var det, der gjorde sangen ekstra god - både i Ungarns og Portugals tilfælde. Ungarn var det eneste land i år med en traditionel sang, hvilket klart var en fordel for dem, men jeg er nu også ret vild med sangen :-D

Så vidt jeg ved, står det ikke i Eurovision-reglerne, at vinderen skal være en up tempo-sang ;-)

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Guf_And
22. maj 2017 19:54:26 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
Guf_And wrote:

"På trods af"? Jeg synes, det var det, der gjorde sangen ekstra god - både i Ungarns og Portugals tilfælde. Ungarn var det eneste land i år med en traditionel sang, hvilket klart var en fordel for dem, men jeg er nu også ret vild med sangen :-D

Så vidt jeg ved, står det ikke i Eurovision-reglerne, at vinderen skal være en up tempo-sang ;-)

Nu skrev jeg jo også at det er jo hvad man er til :D Men helt enig, det behøver ikke være up tempo for at vinde. Synes bare Portugals manglede lidt "X-faktor" over den :D

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
AbettorGem
22. maj 2017 21:45:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvordan har Peter Belli det egentlig?

Hele Andebys borgmester

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Redaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis!
hellevad
23. maj 2017 15:32:50 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:

Peter Belli? Jeg tror, han har det fint. Jeg synes, han sagde for nogle måneder siden, han vil stoppe med at synge, men jeg har da set ham på flere festival-plakater, synes jeg :-)
Han har dog ikke været så meget med i det danske Melodi Grand Prix, så vidt jeg husker. Han blev nr. 3 i 1996, men jeg kan faktisk ikke huske, om han har været med udover det, selvom han sikkert nok har :-)

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Guf_And
24. maj 2017 14:26:01 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:

Hvordan har du det, siden du spørger? :D

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: