Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Jeg genopstiller alligevel - men hvorfor? Options
hellevad
20. maj 2017 12:10:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej alle!

I dag er valget skudt i gang, og nogen vil måske undre sig over, at jeg står på Donaldisternes kandidatliste, på trods af, at jeg for ca. en måned siden skrev, at jeg ikke ville genopstille hverken som borgmester eller byrådsmedlem.

Jeg genopstiller IKKE som borgmester, og om så alle stemte personligt på mig, vil jeg ikke være borgmester. Der skal nye kræfter til. Om det er i form af den efterhånden erfarne AndebyAnden, den gamle og tilbagevendende Bach, den knap så kendte men stadig aktive Julie And eller den efterhånden meget omtalte og mere nytænkende AbotterGem ved jeg ikke, jeg ser flere af disse kandiater som værdige borgmestre.

Jeg genopstiller som byrådsmedlem, fordi Donaldisterne har meget få genopstillede, og jeg er en af de tre oprindelige medlemmer af Donaldisterne,og jeg vil føle, jeg svigter mit parti, hvis jeg bar efterlader det som et lille bitte parti, efter de år jeg i fællesskab med de andre medlemmer har fået Donaldisterne bygget op til et parti med borgmester-magten. Det er stort, og det er jeg stolt over!

Desuden har de seneste uges debat om Andebys fremtid givet mig blod på tanden. Jeg ved ikke, om jeg kan give noget til den nye generation, men jeg vil forsøge at hjælpe, hvis jeg bliver valgt.

Jeg genopstiller dog ikke fordi, jeg brænder for det her - i hvert fald ikke i samme grad som tidligere. Derfor skal I ikke tro, jeg vil gøre alt for at blive genvalgt. Jeg har ikke en masse tid, og især her i valgkampen vil jeg ikke være særlig aktiv pga. eksamener, men bliver jeg valgt vil jeg selvfølgelig være så aktiv som muligt.

Godt valg til alle! :-D

Venlig hilsen Hellevad, stadigvæk borgmester :-D

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Spoiler (klikk for å vise)

AbettorGem
20. maj 2017 12:37:27 Anmeld

Tilbage til toppen
"Så aktiv som mulig", så har du da heller ikke lovet for mig. Ros for at du er ærlig. Godt valg.

Formand for Rapikale Ænder - Spread your wings!
hellevad
20. maj 2017 13:14:06 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
"Så aktiv som mulig", så har du da heller ikke lovet for mig. Ros for at du er ærlig. Godt valg.

Mange tak! Og i lige måde! :-D

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Spoiler (klikk for å vise)

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: