Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Undskyld Options
AndebyAnden
26. maj 2017 14:23:58 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Jeg vil gerne undskylde på vegne af mig selv, for den måde jeg har opført mig på over for AbettorGem og hans afdøde forældre.

Jeg har på intet tidspunkt ville nedtale AbettorGems afdøde forældre, og jeg beklager hvis det er blevet misforstået eller tolket forkert. Det var ikke min mening.

Jeg har dyb respekt for AbettorGem og det han har/går igennem.

Indlæggene var gået i kludder og indlægget om hans forældre er kommet samtidigt med hans. Derfor er det blevet mistolket.

Undskyld.

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Borgmester, Valgansvarlig, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
AbettorGem
26. maj 2017 21:47:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Ved ikke, hvorfor du nogensinde ville synes, det var i orden at blande nogens forældre ind i det her. Uanset om de er i live eller ikke, er det bare under lavmål og ikke i orden.

Hold dig til sagen en anden gang. Sagen var, at du havde frataget Andeby2006 hendes stemmeret. Det gjorde jeg opmærksom på og det blev ændret til at hun fik den tilbage, så jeg har åbenbart handlet rigtigt i den sag.

Valget er bare en leg. Det har du selv sagt mange gange. Så er der ingen grund til at ødelægge den på den måde. Man bliver ikke så rasende, som du har været, over en leg.

Jeg ønsker dig og resten af Andeby en god aften og et forhåbentligt stille og roligt valg fremover.

Formand for Rapikale Ænder - Spread your wings!
AndebyAnden
26. maj 2017 21:53:22 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Grunden var dog en anden, men lad det være:-)

God aften til dig også:-)

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Borgmester, Valgansvarlig, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: