Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Er det fair?
Vælg Stemmer Statistik
Ja 2 22 %
Måske/ved ikke 1 11 %
Nej 6 66 %

Anders And & Co. stiger i pris Options
clubpenguin
28. maj 2017 16:48:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Kære Andeby

Jeg har nu fået mit Anders And blad her i weekenden for i næste uge, og jeg har lagt mærke til, at prisen er sat til 35 kr. i stedet for 30 kr. Det har nu været gældende i nogle få uger nu.

Jeg forstår ikke, hvorfor at Amders And & Co. skal stige så meget, når vi nu alligevel ikke får mere indhold af det. Ja, alt i Danmark stiger hele tiden, men hvad sker der for magasinerne? Jeg synes, det er rigeligt at se forskellen på Fra Alle Os Til Alle Jer hvert år.

Hver uge i Anders And & Co. får vi historier og et lille stykke farligt Kina-legetøj, der alligevel ikke kan bruges til noget. Jeg forstår ikke, hvorfor at vi skal betale så meget for et lille stykke legetøj, som alligevel bare bliver smidt ud af de fleste. Vi - hos mig - afleverer det godt nok på sygehuset til børnene, men hvad skal det gøre godt for?

Hvis I er enige med mig, så må I meget gerne dele jeres meninger og stemme ovenfor

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

AndebyAnden
28. maj 2017 17:18:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er enig. Jeg synes også at det både stiger, men endnu værre er legetøjet, som ikke er noget værd ifølge mig. Så heller 10 sider ekstra i stedet for.

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
clubpenguin
28. maj 2017 18:03:25 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
Jeg er enig. Jeg synes også at det både stiger, men endnu værre er legetøjet, som ikke er noget værd ifølge mig. Så heller 10 sider ekstra i stedet for.

Tænk på til jul og påske eller sommer, når det bliver dobbelt blad eller med ekstra historier. Vil bladene så kommet op i 50-70 kr? Det vil jo være total sindssyg pris

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

AndebyAnden
28. maj 2017 18:30:29 Anmeld

Tilbage til toppen
clubpenguin wrote:
AndebyAnden wrote:

Tænk på til jul og påske eller sommer, når det bliver dobbelt blad eller med ekstra historier. Vil bladene så kommet op i 50-70 kr? Det vil jo være total sindssyg pris

Tror at det er et forkert forsøg på at holde økonomien når salget daler

Mit borger kort:

AbettorGem
28. maj 2017 18:38:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Læs evt. min histore om den lave kvalitet i denne uges blad, hvor en historie endda er stjålet fra en film: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=153448

Byrådsmedlem, formand for Rapikale Ænder og and.
Fun_PV_Duck
28. maj 2017 18:52:46 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
clubpenguin wrote:
AndebyAnden wrote:

Så hellere en Jumbobog.

Underskriftindsamling til dem der er IMOD blokpolitik: Underskriftindsamling

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
hellevad
28. maj 2017 19:09:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg kan til huske, da det kostede tyve kroner...Jeg føler mig gammel :P
Og ja, prisen er for høj, men desværre er det nok en naturlig udvikling, da papir vel bliver dyrere pga. øget fokus på miljø, hvilket sådan set også er fint​, men jeg ville måske foretrække, at man trykker færre blade.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

AndebyAnden
28. maj 2017 19:13:56 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
Og ja, prisen er for høj, men desværre er det nok en naturlig udvikling, da papir vel bliver dyrere pga. øget fokus på miljø, hvilket sådan set også er fint​, men jeg ville måske foretrække, at man trykker færre blade.

Men nu hvor vi snakker miljø, hvorfor fjerner de så ikke det legetøj, som alligevel bare er plastik som regel

Mit borger kort:

Bach
28. maj 2017 19:15:56 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
hellevad wrote:

Men nu hvor vi snakker miljø, hvorfor fjerner de så ikke det legetøj, som alligevel bare er plastik som regel

Legetøjet er måske populæret ved den yngre fanbase?

-Donaldismeminister
#GustavErlækker
clubpenguin
28. maj 2017 19:22:20 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Læs evt. min histore om den lave kvalitet i denne uges blad, hvor en historie endda er stjålet fra en film: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=153448

Jeg har ikke læst Anders And & Co. i flere år, så jeg er ikke nået dertil endnu, men jeg så godt lige, hvad du skrev.

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

clubpenguin
28. maj 2017 19:23:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Fun_PV_Duck wrote:
clubpenguin wrote:
AndebyAnden wrote:

Så hellere en Jumbobog.

Men den er så lang at læse :P Dog er jeg enig. De stiger som regelt sjældent.

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

clubpenguin
28. maj 2017 19:26:36 Anmeld

Tilbage til toppen
Bach wrote:
AndebyAnden wrote:
hellevad wrote:

Ja, du har en pointe hellevad, men jeg synes stadig, at det virker mærkeligt. Det er ikke lang tids siden, at bladet steg til 30 kr., hvor de få måneder inden var steget til 28/29 kr.

I forhold til din kommentar, Bach, så er det nok de færreste børn, der faktisk bruger legetøjet. Godt nok er der en advarsel på legetøjet om, at det ikke må gives til børn under 3 år eller 36 måneder, men det er stadig de færreste, tænker jeg.

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

hellevad
28. maj 2017 19:41:32 Anmeld

Tilbage til toppen
clubpenguin wrote:
Bach wrote:
AndebyAnden wrote:
hellevad wrote:

Ja, du har en pointe hellevad, men jeg synes stadig, at det virker mærkeligt. Det er ikke lang tids siden, at bladet steg til 30 kr., hvor de få måneder inden var steget til 28/29 kr.

I forhold til din kommentar, Bach, så er det nok de færreste børn, der faktisk bruger legetøjet. Godt nok er der en advarsel på legetøjet om, at det ikke må gives til børn under 3 år eller 36 måneder, men det er stadig de færreste, tænker jeg.

Jeg tænker, Egmont har en grund til at holde så stædigt fast i det legetøj. Måske undervurdere vi legetøjets effekt på salget. Jeg tænker, der muligvis er mange børn, som får deres forældre til at købe bladet kun pga. legetøjet, jeg tror dog samtidigt ikke, de er faste læsere, men det er nok desværre den målgruppe, Redaktionen satser på....

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

AndebyAnden
28. maj 2017 19:42:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Har lige kigget i mine blade, i 2015 kostede de 28,95, nu ved jeg ikke om jeg er smålig, men det er da alligevel meget de så er steget på to år?

Mit borger kort:

hellevad
28. maj 2017 19:44:39 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
Har lige kigget i mine blade, i 2015 kostede de 28,95, nu ved jeg ikke om jeg er smålig, men det er da alligevel meget de så er steget på to år?

Og som sagt kostede det 20 kr. de første mange år, jeg købte bladet...Og så gammel, er jeg altså heller ikke...

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

AndebyAnden
28. maj 2017 19:52:28 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
AndebyAnden wrote:

Og som sagt kostede det 20 kr. de første mange år, jeg købte bladet...Og så gammel, er jeg altså heller ikke...

Tror bare at det er tiderne, desværre.

Mit borger kort:

AbettorGem
29. maj 2017 08:57:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvem er de faste læsere? Åbenbart ingen af jer, for jeg er tilsyneladende den eneste i Andeby der har læst ugens blad.

batdut5
29. maj 2017 10:21:24 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem den kommentar er bare komisk. Du kommer med en påstand om at ingen af os er faste læsere, bare fordi vi i føge dig ikke har læst ugens blad. Men hvilket beviser har du for at din påstand ikke er usandt? Ingen så vidt jeg kan se, så derfor holder din påstand ikke.

Hvem siger vi ikke har læst bladet, men samtidig ikke behøver at fortælle alle om det, bare for at få en følelse af anderkendelse, fordi man tror man er den bedste, bare fordi man på under to dage har læst den nyeste Anders and blad.

Prøv tænk over det sådan her, nogen af dem der læser er ikke abbonenter på Anders and bladet, og andre har simpelhent ikke tid til at læse den ligenu og her, så den billige kommentar må du venligst gerne pakke væk igen.

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
AbettorGem
29. maj 2017 11:05:23 Anmeld

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:
AbettorGem den kommentar er bare komisk. Du kommer med en påstand om at ingen af os er faste læsere, bare fordi vi i føge dig ikke har læst ugens blad. Men hvilket beviser har du for at din påstand ikke er usandt? Ingen så vidt jeg kan se, så derfor holder din påstand ikke.

Hvem siger vi ikke har læst bladet, men samtidig ikke behøver at fortælle alle om det, bare for at få en følelse af anderkendelse, fordi man tror man er den bedste, bare fordi man på under to dage har læst den nyeste Anders and blad.

Prøv tænk over det sådan her, nogen af dem der læser er ikke abbonenter på Anders and bladet, og andre har simpelhent ikke tid til at læse den ligenu og her, så den billige kommentar må du venligst gerne pakke væk igen.

Din kommentar er bare ubegavet. Ved ikke hvorfor du tillægger mig de dér fejlfortolkede og underlige motiver. Jeg læser rent faktisk hvad folk skriver og de sidste to dage har jeg læse følgende:

clubpenguin wrote:
Jeg har ikke læst Anders And & Co. i flere år

AndebyAnden wrote:
Har desværre ikke abonnement hos dem længere, har ikke haft det i et års tid.

Det er to ud af fem, som havde skrevet i denne debat (=40%). Resten har heller ikke givet udtryk for at købe/abonnere på bladet, så derfor skrev jeg som jeg gjorde.

Hvis du absolut insisterer på at være uenig, så er jeg selvfølgelig godt klar over, det ikke er hele Andeby. Det skal forstås som her i forummet.

batdut5
29. maj 2017 11:31:46 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
batdut5 wrote:

Din kommentar er bare ubegavet. Ved ikke hvorfor du tillægger mig de dér fejlfortolkede og underlige motiver. Jeg læser rent faktisk hvad folk skriver og de sidste to dage har jeg læse følgende:

clubpenguin wrote:
Jeg har ikke læst Anders And & Co. i flere år

AndebyAnden wrote:
Har desværre ikke abonnement hos dem længere, har ikke haft det i et års tid.

Det er to ud af fem, som havde skrevet i denne debat (=40%). Resten har heller ikke givet udtryk for at købe/abonnere på bladet, så derfor skrev jeg som jeg gjorde.

Hvis du absolut insisterer på at være uenig, så er jeg selvfølgelig godt klar over, det ikke er hele Andeby. Det skal forstås som her i forummet.

Hvis du siger det så fair nok... bare overvej om den måde du tiltaler folk endelig er iorden, eller om du faktisk såre folk.

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: