Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Andeby Divisionen - Optakt + Resultater Dag 3 + STILLING Options
Guf_And
22. juni 2017 20:08:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Grundet jeg ikke nåede at lave optakt igår, har jeg derfor slået optakt og selve kampene sammen idag, så vi kan få afsluttet 1 runde.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

1 Spillerunde - Dag 3

Kampene:

SJFR vs. Andeby TCI Boldklub

FC BjørneBandensBøller vs. Andchester United Football Club

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Optakt til
SJFR vs. Andeby TCI Boldklub
:

AndebyAnden om SJFR:

Hvad er målet for SJFR i denne sæson?
"Målet for denne sæson er at komme på top 3. Selvfølgelig vil holdet gerne vinde, men realistisk set, så satser jeg på top 3 i denne sæson, det er dog svært at bedømme, da der er mange ukendte spillere og hold, men umiddelbart er mit bud realistisk." - AndebyAnden forholder sig meget realistisk til denne 1 sæson, men ligesom mange af de andre hold, sætter de overliggeren højt og går efter en top placering. Det bliver tæt i toppen i år mine ænder!

Der bliver snakket i Andeby om at SJFR har trænet hele vinteren på et "hemmeligt våben" som i vil bruge i denne sæson. Kan du løfte noget af sløret af dette "hemmelige våben" som i agter at bruge?
" Hemmeligt våben. Jeg har ikke hørt noget om det, og hvis jeg havde så var det hemmeligt. Men jeg kan alligevel sige at de andre hold skal være klar start. Vores sko er en hel ny prototype, som gør driblinger og skud hurtigere og mere præcise. Ups, jeg sagde vist for meget:-) " - Aha. Så der var altså noget om snakken her i Andeby om et "hemmeligt våben". Om det vil give SJFR en fordel er for tidligt at sige endnu.

Herefter har vi hørt Andebypc om Andeby TCI Boldklub forventninger:

Hvad er målet for Andeby TCI BK i denne sæson?
"Vores mål er at Bare have det sjov. og selvfølgelig at prøve at vinde"
- Et fair svar. Ligner Andeby TCI Boldklub vil tage en mere rolig tilgang til kampen og spille mere frit. Blir spændende at se om de kan holde fokus når der kommer til at være point på spil :D

Hvordan vil du beskrive jeres spillestil?
"Vores spillere er parat til at slå de andre hold ud, vi har trænet rigtig hårdt"
- Det lader dog til at helt stille og rolige bliver TCI'erne ikke alligevel. Kunne godt ligne at de faktisk vil give den fuldgas. Blir interessant når de skal møde nogle af de andre hold som ligeledes har proklameret de vil gå hårdt til værks.

KAMPEN:

SJFR 1- 3 Andeby TCI Boldklub

Kampen blev en af de mere tættere vi har haft i denne første runde af Andeby Divisionen. Begge hold kæmpede rigtig godt, men dog var det Andeby TCI Boldklub der kunne strække armene i vejret efter de 90 min. SJFR's hemmelige våben virkede super godt i de første 20min. Men herefter begyndte deres støvler en efter en at drille spillerne. Dette gav dem tydeligvis store problemer jo længere hen vi kom i kampen, hvilket gav en fordel for TCI'erne. I en lige kamp blev det "hemmelige våben" afgørende. Vi må håbe at SJFR får styr på det til det, til de næste par runder.

Optakt til
FC BjørneBandensBøller vs. Andchester United Football Club

Bach om Andchester United Football Club i denne sæson

Hvad er målet for Andchester United FC i denne sæson?
" For os er det ikke så vigtigt at vinde det hele med det samme, men at opbygge fundamentet for fremtiden. Så målet i denne sæson er at finde ud af hvad der virker og hvad vi skal gøre bedre, men vi vil helt sikkert elske at kunne få noget sølvtøj i første sæson!" -

I er Andebys svar på Manchester United, er det en fordel eller ulempe for jer?
" Der vil jo være høje forventninger til os, men vi er klar til at tage det på os! " - Andebys svar på Manchester United. Det bliver næsten ikke større. om Andchester kan træde ud af skyggen i år bliver sjovt at følge. Det bliver formentlig nødvendigt at vinde titlen for at gøre dette, men alt er muligt, så hvorfor ikke.

Som den sidste har Gud And ( :D ) ligeledes snakket med Andeby Divisionen om hans forventninger til sæsonen.

[Hvad er målet for FC BjørneBandensBøller?
" Jamen som de tyveknægte vi nu engang er går vi efter at lave så lidt som muligt, også stjæle pokalen lige i sidste øjeblik"

Kampen:
FC BjørneBandensBøller 8- 2 Andchester United Football Club

Den sidste kamp i første spillerunde gik HELT amok. FC BBB spillere som de tyveknægte de nu engang er og løb om hjørne med de alt for godtroende Andchester United. De blev snyt gang på gang, og dette kom til udtryk på måltavlen. Da Andchester kort før tid opdagede at de kampen igennem var blevet snydt prøvede de heroisk at rette op på det, men der var simpelthen ikke tid nok tilbage. Derfor endte kampen med hele 8-2 FC BjørneBandensBøller

Stillingen:

Kampene i 1 Runde:

FC And 2 - 6 REAL And
De Rapkæftede Ænder 1 - 0 FC Andeby
FC Kage 6 - 4 Markænderne
FC Gærdesmutterne 2 - 5 Griseby Boldklub
SJFR 1 - 3 Andeby TCI Boldklub
FC BjørneBandensBøller 8 - 2 Andchester United

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Mit Andebyhold: FC BjørneBandensBøller⚽️
andeby_pc
22. juni 2017 20:11:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Sådan TCI Boldklub! :=)

Skal du ikke være med i Andeby samfundet leg?
Læs mere her: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=153534

Kandidat for Rapikale Ænder - Vi tager andsvar for Andeby!
Guf_And
22. juni 2017 21:11:53 Anmeld

Tilbage til toppen
andeby_pc wrote:
Sådan TCI Boldklub! :=)

En god start for jer! :D

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Mit Andebyhold: FC BjørneBandensBøller⚽️
Bach
22. juni 2017 21:36:09 Anmeld

Tilbage til toppen
:(

Rapikal And
Griseby_BK
22. juni 2017 23:10:10 Anmeld

Tilbage til toppen
En god start for os, lad os håbe at det kan fortsætte :D

Griseby BK er den bedste fodboldklub :D
AbettorGem
22. juni 2017 23:11:39 Anmeld

Tilbage til toppen
av av av

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Redaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis!
Bach
22. juni 2017 23:15:30 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
av av av

:((

Rapikal And
Unknown_Duck
23. juni 2017 07:09:01 Anmeld

Tilbage til toppen
YAY!
Go REAL And :D

Husk at andeby er verdens bedste by!
#Ændestop
#PartietKage
#DeRigeÆnder
Spoiler (klikk for å vise)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: