Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Omkring diskussionerne mellem AbettorGem og jeg Options
AndebyAnden
5. juli 2017 12:24:08 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Der har været en del problemer på det sidste. Problemerne drejer sig om AbettorGem og jeg.

Siden valgets begyndelse, så har det ikke gået alt for godt, men det blev bedre.

Da byrådet blev samlet og jeg skulle uddele ministre, der startede det for alvor.

Jeg har fejlet. Det var forkert og åndsvagt af mig, at delvis afvise grundlovsminister posten til AbettorGem, grundet SandhedensTime og hans artikler.

Ikke alene beklager jeg det. Jeg undskylder det også.

Udover det, så har jeg også været imod parti-skift debatten. Jeg kan forstå at AbettorGem føler at jeg går imod ham med vilje. Det er ikke sandt. Jeg går efter min holdning.

At jeg så har været efter ham på hans blog, er en anden ting. Jeg prøvede at forklare at jeg syntes at det var forkert, uden at blande politik ind i det. Det gjorde der så alligevel. I virkeligheden skulle jeg nok havde undladt det. Det beklager jeg.

Med hensyn til de kritiske artikler jeg har lavet mod AbettorGem. Så blev jeg personligt opfordret til det, grundet nogle ting fra AbettorGem (jeg vil ikke komme ind på det, da der ikke skal startes mere debat). Artiklen var ligeså meget mit problem, og nogle frustationer som jeg havde gået med, og som bare skulle ud.

Jeg skulle nok have valgt noget andet, eller skrevet det på en anden måde, det beklager jeg også.

Jeg føler dog lidt at jeg bliver anklaget for meget andet. Bl.a. er jeg blevet anklaget for at skrive til AbettorGem om flere kritiske artikler. Jeg vil ikke begynde at starte yderligere, dog må der være tale om misforståelser på det punkt, da det ikke er noget som jeg kender til. Det er nok en kommentar som er blevet drejet en smule:-)

Så er det det med de private beskeder. Jeg har kontaktet nogle medlemmer fra AbettorGems parti. Det var muligvis forkert, men jeg kan ikke beklage eller undskylde det. Dog vil jeg sige at det ikke vil gentage sig, med den handling.

Jeg håber at du har læser det her AbettorGem og også de undskyldninger/beklagelser jeg skriver. Jeg håber også at du måske vil svare på det. Måske er der også noget som du gerne vil sige?

For ikke at anklage nogen, så håber jeg at I andre vil huske på en ting. Der er altid to forklaringer

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Borgmester, Valgansvarlig, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
AbettorGem
5. juli 2017 14:28:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej AndebyAnden det er læst og godt at høre. Selvfølgelig kan man komme med forklaringer til hver enkelt del, men når det hele kommer den samme uge - Dér bliver det for meget for mig. Og når det oven i købet alt sammen kommer lige efter du måtte indrømme at have begået en fejl mht. ministerposterne, så håber jeg du kan forstå, det kommer til at virke personligt motiveret. Du må da også kunne se, at det er utrolig pres/opmærksom at sætte på en bruger. Når det pres ovenikøbet kommer fra vores alle sammens borgmester, bliver det ikke mindre ubehageligt.

Under normale omstændigheder ville jeg selvfølgelig sagtens kunne klare en kritisk artikel (som i øvrigt handlede om alverdens ting om mig. Slet ikke kun min tone) eller at du tager kontakt til medlemmerne af Rapikale Ænder for at få dem over i Donaldisterne.

Selvfølgelig må du have lige den holdning du vil om alt her på Andeby, men når du havde 20 dage hvor du ikke ytrede et ord offentligt og så pludselig gjorde det dagen efter det med ministerierne, så håber jeg du kan se, hvordan det bliver opfattet.

God sommer

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Redaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis!
AndebyAnden
5. juli 2017 15:34:15 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Hej AndebyAnden det er læst og godt at høre. Selvfølgelig kan man komme med forklaringer til hver enkelt del, men når det hele kommer den samme uge - Dér bliver det for meget for mig. Og når det oven i købet alt sammen kommer lige efter du måtte indrømme at have begået en fejl mht. ministerposterne, så håber jeg du kan forstå, det kommer til at virke personligt motiveret. Du må da også kunne se, at det er utrolig pres/opmærksom at sætte på en bruger. Når det pres ovenikøbet kommer fra vores alle sammens borgmester, bliver det ikke mindre ubehageligt.

Under normale omstændigheder ville jeg selvfølgelig sagtens kunne klare en kritisk artikel (som i øvrigt handlede om alverdens ting om mig. Slet ikke kun min tone) eller at du tager kontakt til medlemmerne af Rapikale Ænder for at få dem over i Donaldisterne.

Selvfølgelig må du have lige den holdning du vil om alt her på Andeby, men når du havde 20 dage hvor du ikke ytrede et ord offentligt og så pludselig gjorde det dagen efter det med ministerierne, så håber jeg du kan se, hvordan det bliver opfattet.

God sommer

Det kan jeg også godt se, men jeg havde heller ikke troede at partiet ville optage andre medlemmer som Bach fx. Jeg så et problem i at Bach forlader sit parti, til fordel for dit. Hvilket jeg synes at der skulle være klare regler for.

Jeg er ked af at du har følt dig presset af mig, det var ikke meningen.

Vh Andebyanden

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Borgmester, Valgansvarlig, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: