Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

H.A.P historien - Af chri527w Options
chri527w
9. juli 2017 15:38:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Her er min historie så. Der kommer mer

Kapitel 1: Klar til job

”Ring ring, ring ring”, siger vækkeuret. Jeg famler søvnigt efter det. Til sidst rammer jeg slukknappen. Jeg sætter mig op i sengen, og gnider mig i øjnene. Idag er en speciel dag. I dag er min første dag som praktikant hos kriminalpolitiet for H.A.P.
”Jeg må hellere komme i tøjet, jeg vil nødig komme for sent”, tænker jeg. Jeg står ud af sengen, og går hen til mit klædeskab. Jeg tager den sædvanlige lilla bluse, og skifter om til den. Jeg går ud på badeværelset, hvor jeg reder hår og børster mine tænder.
”Så skal jeg ha noget mad. Jeg skal ikke afsted uden mad”, siger jeg til mig selv. Jeg går nedenunder i mit køkken. Jeg smører et stykke franskbrød med nutella, og spiser den i 3 store mundfulde.
”Jeg må hellere komme afsted. Jeg skal være der om 20 minutter”, siger jeg til mig selv. Jeg tager min lyserøde trøje på, og stikker min mobil i lommen. Jeg åbner min hoveddør, og går ud. Jeg låser døren efter mig, tager nøglen ud og putter den i lommen. Jeg går ud på fortovet og går i retning mod byen. Efter 1 kilomet kommer jeg til byskiltet.
”Så er jeg der næsten”, tænker jeg. Jeg forsætter mod Andby politistationen. Lidt efter jeg der. Udenfor står Julie. Hun er ikke svær at kende med hendes sorte hår og brune detektivfrakke.
”Hej, Christa. Er du klar?” Spørger hun så. Jeg nikker, og følger efter Julie ind gennem porten til politistationen. Vi går ned på hendes kontor, som lægger ned af gangen til højre. ”Kriminalpolitiet”, står der ved gangen. Vi går forbi en masse døre, og ned til kontoret for enden. ”Kriminalpolitiets leder: Julie”, står der på et skilt ved siden af døren.
”Her er mit kontor så”, siger Julie, og åbner døren indtil kontoret. Jeg følger efter hende ind på kontoret. Kontoret er ret stort. Der er et skrivebord, 2 stole og en sofa.
”Tag plads”, siger Julie, og peger på den let slidte kontorstol, der står overfor Julies plads på den anden side af skrivebordet. Jeg nikker, og sætter mig på kontorstolen, og rykker mig ind til bordet.

Kapitel 2. Klargøring

Julie trækker sin kontorstol ud, og sætter sig på den.
”Så, Christa nu skal du høre”, siger hun, og sætter sig til rette, inden hun forsætter.
”Det er jo din første dag, så vil ikke have dig til det helt store. Men du skal have din uniform også møde de andre medarbejdere på stationen”. Jeg smiler, da Julie rækker en lyseblå uniform frem, samt et politiskilt.
”Tak”, siger jeg, og tager i mod tingene. Jeg tager min lyserøde trøje af, og tager H.A.P uniformen på udover min bluse i stedet. Den er lidt stor, men det er ligemeget.
”Se, hvor fin du er”, griner Julie, da jeg har knappet uniformen. Den er lang i ærmerne, så de går ned over mine hænder.
”Den er lidt stor, men vi havde ikke en mindre størrelse tilbage”, fortæller Julie. Jeg griner bare, og trækker ærmerne lidt op. Jeg tager politiskiltet i hænderne, og nærstudere det. ”H.A.P kriminalpolitiet”, står der på det.
”Det er fint”, siger jeg, fordi jeg ik ved hvad jeg ellers skal sige. Jeg sætter skiltet fast i min uniform. Nu er jeg klar. Jeg rejser mig, og det samme gør Julie.
”Nu skal du hilse på UD. Det er kun ham, der er på arbejde lige nu udover os”, fortæller Julie. Hvem er UD? Det må være en forkortelse for et eller andet. Vi går ud af hendes kontor, og ned af gangen. Midt på gangen, ligger UK’s kontor. Julie banker på, og døren går op.
”Hej, Julie”, siger en velkendt stemme. Julie tager fat i min arm, og trækker mig med ind i rummet. Det er Unknown Duck der er UD.
”Hej Christa. Velkommen til H.A.P”, siger han, og rækker hånden ud for at hilse. Jeg rækker også min hånd ud, og giver ham hånden.
”Tag plads”, siger UD, og peger på to små skamler, Julie og jeg kan sidde på. Mener han det? Julie sætter sig på den ene skammel, så jeg vælger også, at gøre det.
Da vi har snakket længe, rejser jeg mig. Klokken er 15:00, og jeg har fri.
”Tak for i dag”, siger jeg, og giver både Julie og UD hånden.
”Vent, Christa, jeg følger dig ud til udgangen”, siger Julie, og rejser sig. Sammen med Julie går jeg ud til udgangen.
”Vi ses i morgen”, siger Julie, da jeg går ud af porten…

Kapitel 3. En underlig opringning.

Samme aften, da jeg ligger i min seng, ringer min mobil. Jeg tager den i laderen på natbordet. Jeg ser på vækkeuret. 22:15? Hvem ringer dog på den tid? Jeg kigger på mobilens display. ”Sva”, står der på den. Sva er en af mine gamle venner. Vi har dog ikke haft snakket så meget sammen i et stykke tid.
”Hvad vil du, Sva. Klokken er over 22”, sukker jeg. Sva lyder fuldstændig bange i den anden ende. Sva der ellers er så rolig.
”Christa, Julie er væk. Hun er ikke på sit kontor, og kan ikke komme i kontakt med hende. Ingen har set hende de sidste mange timer”, siger Sva panisk, i den anden ende af røret. Det lyder som om hun græder. Sva der ellers altid er så nede på jorden. Det ligner hende slet ikke.
”Rolig, jeg kommer. Hvor er du?” Spørger jeg beroligende.
”Jeg sidder ude foran politistationen”, hikser Sva. Jeg siger farvel til Sva, og lægger på. Jeg slår min dyne til side, og står ud af sengen. Jeg går hen, og tænder lyset i loftet. Jeg går hen til krogen ved siden af mit klædeskab, hvor min uniform hænger. Skal jeg tage den på? Ja det gør jeg. Jeg tager uniformen ned fra krogen. Hurtigt tager jeg uniformen udenpå mit nattøj. Jeg slukker lyset, og går nedenunder. Jeg tager en lommelygte, og låser hoveddøren op, og går ud. Jeg går med hastige skridt mod Andby. De 15-20 minutter det normalt tager at gå til politistationen klares nu på 10 minutter. Jeg kigger rundt efter Sva. Der sidder hun jo. Lige ved siden af porten til politistationen. Porten står åben. Jeg sætter mig på hug ved siden af Sva, der stadig græder.
”Rolig Sva. Vi skal nok finde Julie”, siger jeg beroligende, mens jeg holder en hånd på ryggen af Sva. Sva kigger op. Man kan se på hende, at hun har grædt længe.
”Er du sikker? Jeg ved godt du er ny hos H.A.P, men jeg vidste ikke, hvem jeg ellers skulle ringe til”, siger hun. Hvor ved hun fra jeg er med i H.A.P? Det har Julie nok fortalt hende. Uden at spørge om det, nikker jeg bare.
”Tag du hellere hjem i seng. Så undersøger jeg sagen nærmere. Jeg ringer når jeg ved noget”, siger jeg. Sva vil ikke i starten, men hun giver sig til sidst. Jeg rejser mig op, og hjælper Sva med op.
”Pas nu på. Ellers bliver du os taget”, snøfter Sva. Jeg giver hende et stort varmt knus.
”Bare rolig. Jeg skal nok passe på”, hvisker jeg i hendes øre. Sva vikler sig fri fra mit greb. Med sørgelige skridt går hun i retning af sit hus. Stakkels Sva. Hende og Julie er gode venner. Jeg vender mig mod den åbne port. Nu går eftersøgningsarbejdet i gang

Kapitel 4. Eftersøgning

Porten til stationen virker pludselig stor, da jeg går ind af den. Jeg tænder min lommelygte igen, så jeg kan finde frem til lyskontakten. Jeg finder den til sidst, tænder lyset, og slukker lommelygten. Jeg blinker mod det skarpe lys, og ser mig omkring. Jeg går ned mod Julies kontor på kriminalpolitiets gang. Samtidig griner jeg lidt af mig selv. Hvorfor skal jeg, ny hos H.A.P gøre dette? Lidt efter plinger der en besked ind på min mobil. Den er fra Sva.
”Hej. Har du fundet ud af noget?” Står der. Der er kun gået, hvad 10 minutter siden hun gik. Jeg taster et hurtigt ”nej”, og stopper telefonen i lommen igen. Jeg forsætter mod kontoret. Da jeg kommer ned til kontoret, står døren åben. Sært. Låsen er ødelagt. Så dem der har taget Julie må ha brudt ind på hendes kontor. Jeg går ind på kontoret, og set mig omkring. Der er rimelig kaos. Stolene er væltet, og skrivebordet er rykket 1 meter. Noget tyder på sofaen er blevet revet i. Min lyserøde trøje ligger på gulvet ved siden af den væltede stol. Nårh ja. Den glemte jeg tidligere i dag. Jeg går hen til trøjen, og samler den op. Der ligger noget i lommen. Jeg tager tingen ud af lommen. Det er et brev. Jeg folder sedlen ud.
”Dig der læser dette brev. Vi har taget jeres kriminalpolitis chef med os. Bare vent vi kommer tilbage”, står der. Jeg folder sedlen sammen igen. Jeg tager min mobil op af lommen, og finder Sva’s nummer. Jeg ringer op.
”Hej, Christa. Er der noget nyt?” Spørger hun. Utroligt nok tager hun telefonen selvom klokken er mange. Jeg tager en dyb indånding, inden jeg svarer.
”Jeg har fundet et brev i min trøje, der lå på hendes kontor. Der er alt muligt rod. Der står at de har taget Julie, og at de kommer tilbage. Jeg vil…”, siger jeg, men tøver, da jeg hører skridt bag mig…

Kapitel 5. Hvem der?

Jeg trykker afslut opkald og vender mig mod skridtene. Sært. Jeg er sikker på, at jeg hørte nogen. Jeg kigger en anelse til højre. Jeg ser nogle skygger. Kunne det være dem, der har bortført Julie? Jeg går ud på gangen. Jeg ser 2 personer for enden af gangen. Jeg løber efter dem.
”Mikkel, vi er opdaget”, bliver der råbt. Mikkel? Mikkel kj268? Jeg gør ikke tanken færdig, men forsætter efter de onde. Pludselig vender de sig om. Nu ser jeg, hvem det er.
”Mikkel og Sva. Er det jer, der er de onde?” Spørger jeg. De griner bare, og kommer nærmere. Det er dem. Mikkel griber fat i min ene arm og Sva i den anden.
”Du kommer med os”, griner Sva. Hende og Mikkel slæber mig hen mod udgangen. Ude foran politistationen, holder en sort varevogn. Mikkel åbner bagklappen.
”Ind med dig”, griner Sva. Hende og Mikkel skubber mig ind i lastrummet. Bagklappen bliver lukket, og låst. Jeg mærker varevognen kører.
”Julie? Er du her inde?” Spørger jeg. Jeg hører et svagt ja. Jeg tager min mobil frem, og tænder for lygten på den. Jeg lyser rundt. Der ligger Julie jo. Bundet på hænder og fødder, og har bind for øjnene.
”Christa?” Spørger hun. Jeg nikker. Julie sætter sig op. Jeg giver hende et varmt knus.
”Er du okay. Jeg tror de kører os til Mikkels hus. Jeg skriver til UD og får ham til at komme ud til Mikkels hus”, siger jeg, og finder SMS på min mobil.
”Hej UD. Mig og Julie er blevet fanget af to tyve. De fører os til Mikkels hus på grissevænget. Kom og hjælp os”, skriver jeg i en SMS.
”Nu skal vi bare vente”, sukker jeg og læner mig tilbage op af sidevæggen på varevognen

Kapitel 6. Fremme.

Efter noget tid bremser varevognen helt.
”Så er vi her vidst”, siger Julie. Jeg nikker, og kravler om ved siden af hende. Lidt efter lyder der et klik fra låsen, og bagklappen går op. Hurtigt ligger jeg min mobil i lommen igen.
”Hov er du fri?” Spørger Mikkel henvendt til Julie. Han går ind i bilen, og griber fat i mig og Julie. Han trækker os med ud af varevognen. Jeg ser mig omkring. Jeg havde ret. Vi er ved Mikkels hus. Sva tager fat i mig, og skubber mig hen mod huset. Jeg går modstræbende med.
”Hvad vil I os?” Spørger jeg sammenbidt. Vi kommer ind i huset. Vi går ind i stuen.
”Sæt dig der over”, siger Sva, og peger over mod den bagerste væg i stuen. Hun slipper mig, og går over til Julie og Mikkel. Skal jeg flygte? Nej ikke uden Julie. Jeg går over, og sætter mig op af væggen. Jeg kigger mod Julie. Hun ligger ned, og Mikkel sidder på hendes ryg. Han er ved at binde hendes håndled sammen på ryggen med et reb.
”Hvad har I gang i?” Spørger jeg. Sva rejser sig og går hen til mig.
”Nu holder du mund”, siger hun. Hun tvinger mig ned og ligge på maven. Jeg vrider mig. Sva finder et reb, og binder mine håndled sammen på ryggen. Jeg sparker ud efter Sva. Jeg rammer hende hårdt i ryggen. En refleks får hen til at vende sig rundt og gribe fat i mine ben. Hun binder også mine ben sammen med et reb.
”Så nu kan i ikke stikke af”, siger Sva. Hun rejser sig, og får mig op og sidde. Jeg læner mig op af væggen. Mikkel kommer gående med Julie på slæb. Han sætter hende op af væggen. Sva sætter sig på hug ved siden af mig.
”Undskyld, Christa. Men Julie vil ikke fortælle, hvor AndebyAnden befinder sig”, siger hun.
”Også skal I tage os til fange, for at finde ud af det?” Snerrer jeg.
”Pling!” Kommer der fra min lomme. Sva trækker sig tilbage af forskrækkelse.
”Hov, hvad er det? Er det din mobil?” Spørger Mikkel. Han kommer hen til mig. Han leder efter min mobil i min uniform. Han finder den i min brystlomme.
”Hey, Sva. Se her. Christa har spurgt efter hjælp”, siger Mikkel så. Sva griner. Hun siger de skal skrive det ikke er nødvendigt.
”Hej UD. Du behøver ikke komme. Det er falsk alarm”, siger Mikkel højt. Der lyder en svusj lyd, da SMS’en bliver sendt.

Kapitel 7 Fanget

”Hvorfor vil I ha’ fat i AndebyAnden?” Spørger jeg undrende, mens jeg kigger fra Mikkel til Sva og omvendt. Mikkel sætter sig på hug foran mig. Han stirrer mig dybt i øjenene. Jeg ser væk. Jeg hader at se andre i øjnene. Jeg ser på Mikkel igen, men denne gang på hans tøj. Hans grønne trøje er ret ødelagt. Der er huller i den hist og her. Mikkel tager mig under næbet, og løfter mit hoved op. Han stirre mig dybt i øjnene.
”Jo. Det er fordi vi har en ven, der sidder i fængsel. Ham vil vi gerne ha’ ud. Og AndebyAnden er jo leder af fængselsbetjentene”, siger han. Jeg sender Mikkel et ondt blik. Mikkel griner bare. Han slipper taget, og rejser sig. Ham og Sva går ud af rummet. Jeg ser på Julie. Hun ser på mig. Hendes sorte hår går end foran hendes blå øjne.
”Hvad gør vi?” Spørger Julie. Jeg trækker på skuldrene, og vrider mig. Jeg mærker at knuden sidder ved mine hænder.
”Hey. Jeg kan få rebene op”, siger jeg. Jeg prøver at få fat i knuden. Jeg får fat i den. Jeg binder rebet op. Endelig fri! Jeg binder rebene om mine ben op. Jeg rejser mig hurtigt. Jeg går hen til Julie.
”Tak, Christa. Lad os så få dem fanget”, siger hun, da jeg har bundet rebene op. Vi rejser os begge op. Jeg går ud mod køkkenet, hvor Sva og Mikkel er.
”Kom, vi fanger dem”, hvisker jeg til Julie. Vi kommer ud i køkkenet. Foran os står Sva og Mikkel.
”1, 2, 3”, siger jeg. Jeg springer ud efter Sva. Jeg griber fat i hende. Julie har grebet fat i Mikkel. Jeg vælter Sva mod gulvet. Jeg ser mod Julie og Mikkel. Mikkel slår Julie i hovedet. Julie falder bevidstløs til gulvet med et brag

Kapitel 8

”Julie”, siger jeg, og slipper grebet om Sva. Jeg skynder mig over til Julie. Hun ligger helt stille. Nervøst sætter jeg mig ved siden af hende. Jeg fjerner et hår fra Julies ansigt. Hun har en stor bule i panden. Jeg vender mig mod Mikkel og Sva.
”Hvad har du gjort, Mikkel?” Snerrer jeg. Mikkel og Sva ser på hinanden, og griner. Sva griber fat i mig, og hiver mig op, at stå. Hun skubber mig op af væggen.
”Hold hende, Sva. Så tager jeg mig af Julie”, griner Mikkel. Sva maser mig op mod væggen. Hun har kun fat i mine arme. Jeg tænker hurtigt. Skal jeg sparke hende? Ja det gør jeg. Mens Sva ser væk sparker jeg ud efter hende. Jeg rammer hende ved benene. Sva mister balancen og falder. Jeg bliver trukket med ned. Jeg vrider mig fri fra Svas greb. Jeg rejser mig hurtigt. Jeg går over mod Mikkel og Julie. Mikkel er i gang med at binde Julie igen. Julie er stadig bevidstløs.
”Væk fra hende”, siger jeg, og griber fat i Mikkel. Jeg vælter ham bagover. Han lander på ryggen. Hurtigt sætter jeg mig på ham, og holder ham nede. Jeg ser over mod Sva. Hun er kommet på benene, men står med ryggen til. Hurtigt vender jeg mig mod Mikkel igen. Først nu opdager jeg, at Mikkel har fat i min venstre arm. Der lyder et stort skrig, da han vrider den om…

Kapitel 9

Mikkel slipper grebet om min arm. Den dunker helt vildt.
”Hvad har du gang i?” Snerrer jeg. Jeg ser rundt efter noget, jeg kan fange Mikkel og Sva med. Der! Der ligger 2 sæt håndjern. Dem har Julie nok haft med. Men Mikkel og Sva har garanteret taget dem fra hende. Jeg rækker ud efter dem. Til sidst får jeg fat i dem. Jeg vender Mikkel rundt på maven. Sva står bag mig, fornemmer jeg.
”Slip ham, Christa. Mikkel har ik gjort noget”, siger Sva med en rystende stemme. Jeg vender mig mod hende.
”Nårh, så det har han ikke? Det er da jer, der har taget mig og Julie til fange. Og Mikkel derfra slået Julie bevidstløs”, snerrer jeg, og skubber Sva væk. Jeg vender mig Mikkel igen.
”Du kan passende vente på, jeg er færdig her. For så skal du ha den samme tur”, mumler jeg. Mikkel strider ikke i mod, da jeg trækker hans arme om på ryggen. Det er lidt et bøvl, da jeg ligger håndjernene på ham, da jeg ik er vant til det. Samtidig er det svært med en arm, der stadig gør meget ondt.
”Så, Mikkel. Nu er du klar til, at H.A.P kommer”, griner jeg, og vender ham om på ryggen igen. Jeg rejser mig, og går over til Sva, der står et stykke væk.
”Så Sva, så er det din tur”, siger jeg og tager det andet sæt håndjern. Sva gør, hvad jeg beder hende om, da jeg tvinger hende ned og ligge. Hun prøver st tá sine arme til sig, men det lykkedes ikke.
”Nu er i fanget”, siger jeg, da jeg har lagt håndjernene på Sva. Jeg rejser mig, og går med hastige skridt mod køkkenbordet. Min mobil ligger på bordet. Jeg ringer op til H.A.P. Det er UD, der tager den.
”UD. Kom ud til Mikkels hus. Jeg har fanget Sva og Mikkel – dem der fangede mig og Julie”, siger jeg i telefonen.
”Jeg kommer”, siger UD. Jeg takker, og ligger på. Jeg sætter mig på hug ved siden af Julie, der stadig er bevidstløs, og ringer op til alarmcentralen.
”Er det alarmcentralen. Christa her. Min veninde Julie har slået hovedet og er bevidstløs. Det er på grissevænget”, siger jeg. Kvinden i telefonen spørger om nogle ting, jeg svarer på. Til sidst bliver der lagt på. Jeg ligger mobilen i min lomme. Med højre hånd på Julie sætter jeg mig helt på gulvet. Nu er det bare at vente på hjælp…

Kapitel 10

Der er gået et par dage, siden jeg fangede Mikkel og Sva. UD kom sammen med Fun og AndebyAnden, og anholdte dem. Ambulancen kom også. Julie blev taget med, hvilket jeg også gjorde.
”Din arm er ikke brækket, men slemt slået”, havde lægen sagt om min arm. Jeg fik en armslynge på, og har gået med den siden. Jeg har ikke været på arbejde siden. Jeg går bare hjemme i en badekåbe hele dagen. Der lyder et pling fra min mobil. Det er en SMS fra AndebyAnden.
”Kommer du ikke på stationen i dag?” Står. Efter lidt overvejelser, bestemmer jeg mig, for at gøre det. Jeg taster et hurtigt svar. Jeg går op på mit værelse, hvor jeg skifter til uniform. Da jeg har taget armslyngen på igen, går jeg nedenunder. Jeg går ud på fortovet, og sætter kursen mod politistationen.
Da jeg kommer til politistationen, sidder der mange inde på Julies kontor. Med hastige skridt, nærmer jeg mig Julies kontor. Der er fuldstændig stille. Der kommer en hul lyd, da jeg banker på døren. Døren går op, og jeg træder ind i rummet.
”Hej, Christa”, siger en velkendt stemme. Jeg ser mod højre. Mikkel? Jeg troede han var blevet anholdt? Sva er der også? Samt Julie, Fun, AndebyAnden, Tim og UD.
”Hvad sker der her?” Spørger jeg, og klemmer mig ned mellem Fun og AndebyAnden på Julies sofa. Julie rejser sig fra sin stol, og kommer hen til mig.
”Jeg troede, at Sva og Mikkel var blevet anholdt?” Spørger jeg undrende. Jeg ser rundt. De andre har er hemmelighedsfuldt smil.
”Jo ser du, Christa. Det hele var bare en test. Sva og Mikkel er slet ikke onde. Det hele var bare for at se dine evner som politibetjent”, siger Julie. UD, Tim, Mikkel og Sva kommer også hen til mig.
”Og du klarede testen rigtig godt. Så du er nu klar til, at være betjent hos H.A.P”, siger Tim. De andre klapper. Jeg smiler tilfreds, og længer mig tilbage i sofaen. Det er fantastisk, at vide, at det hele bare var en test. For det hele virkede ret voldsomt. Jeg er glad, men samtidig lettet. Nu er jeg officielt klar til at være betjent hos H.A.P…

Det her er mig:

Spoiler (klikk for å vise)

Jeg er 17 år gammel og har været på andeby i 6 år..
Jeg har mange gode venner som Mikkel, Johan, Fun osv.

Det her er mig og min pony

Jeg har redet i 8-9 år. ridningen har givet mig glæder men også smerter..

Send gerne en venneanmodning. apceptere alle :)
Unknown_Duck
9. juli 2017 17:02:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Fedt :D

Husk at andeby er verdens bedste by!
#Ændestop
#PartietKage
#DeRigeÆnder
chri527w
9. juli 2017 21:13:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Tak

I må gerne komme med konstruktiv kritik :)

Det her er mig:

Unknown_Duck
9. juli 2017 21:34:51 Anmeld

Tilbage til toppen
chri527w wrote:
Tak

Hvis der kunne være lidt flere karakterer, som medarbejdere, vil det være fint :D

#Ændestop
#PartietKage
#DeRigeÆnder
chri527w
9. juli 2017 22:59:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Unknown_Duck wrote:
chri527w wrote:
Tak

Hvis der kunne være lidt flere karakterer, som medarbejdere, vil det være fint :D
det er fordi jeg er i mangel på information på hvordan de forskellige medarbejdere ser ud :P

Det her er mig:

Unknown_Duck
10. juli 2017 09:07:23 Anmeld

Tilbage til toppen
chri527w wrote:
Unknown_Duck wrote:
chri527w wrote:
Tak

det er fordi jeg er i mangel på information på hvordan de forskellige medarbejdere ser ud :P

xD :P

#Ændestop
#PartietKage
#DeRigeÆnder
Julie_And
10. juli 2017 14:55:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Super godt. Glæder mig til næste del :)

Med venlig hilsen Julie_And

Stem på KAGE til dette valg for et aktivt og fredeligt andeby.dk.
Unknown_Duck
10. juli 2017 15:06:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
Super godt. Glæder mig til næste del :)

Også mig :D

#Ændestop
#PartietKage
#DeRigeÆnder
chri527w
10. juli 2017 21:19:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Tak arbejder hårdt på det :)

Det her er mig:

Unknown_Duck
11. juli 2017 11:07:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvornår kommer afsnit 2 sådan cirka?

#Ændestop
#PartietKage
#DeRigeÆnder
chri527w
11. juli 2017 12:11:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Ved det ik. arbejder på højtryk for at få det ud

Det her er mig:

batdut5
11. juli 2017 12:47:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Spørgsmål: har du droppet de tre/ fire andre historier som du os er begyndt på eller er de bare i stand-by fase? :)

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
chri527w
11. juli 2017 12:49:52 Anmeld

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:
Spørgsmål: har du droppet de tre/ fire andre historier som du os er begyndt på eller er de bare i stand-by fase? :)
de lidt i stand by da jeg er gået i stå med dem Stanger

Det her er mig:

Unknown_Duck
11. juli 2017 15:31:19 Anmeld

Tilbage til toppen
chri527w wrote:
batdut5 wrote:
de lidt i stand by da jeg er gået i stå med dem Stanger

Den ene den skrav hun, at hun vil stoppe med. den anden gik bare lige pludselig i stå :(

#Ændestop
#PartietKage
#DeRigeÆnder
chri527w
11. juli 2017 16:56:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Afsnit 2 er snart oppe :)

Det her er mig:

chri527w
11. juli 2017 17:11:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Afsnit 2 ude nu

Det her er mig:

Unknown_Duck
11. juli 2017 17:18:58 Anmeld

Tilbage til toppen
JUBBBBIIIII! JEG ER MED! xD

#Ændestop
#PartietKage
#DeRigeÆnder
skumsprøjt_von_and
11. juli 2017 21:50:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Den er virkelig god! Glæder mig til næste afsnit! :D

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
chri527w
11. juli 2017 21:52:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Afsnit 3 er oppe

Det her er mig:

skumsprøjt_von_and
11. juli 2017 22:05:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Den er virkelig spændende, glæder mig sindssygt til næste afsnit! :D

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: