Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Sandhedens Time #4 Options
AbettorGem
26. august 2017 22:50:50 Anmeld

Tilbage til toppen

Sandhedens Time
#4, 26/08/2017

Sandhedens Time er Andebys helt eget andemagasin, som giver dig skarpe holdninger og dybdegående historier og anmeldelser. Vi er tilbage fra sommerferien med blandede følelser. Historien er vi på den ene side stolte af, fordi den har været et stort arbejde og på den anden side ville vi virkelig ønske, den slet ikke var nødvendig at skrive.

Borgmester forsøgte at ændre stemmer
Under sommerens byrådsvalg henvendte AndebyAnden sig til brugere, der havde stemt på andre end Donaldisterne, for at få dem til at ændre deres stemmer. Det erfarer Sandhedens Time efter at have talt med flere brugere, som har modtaget private beskeder fra den nuværende borgmester efter at have afgivet deres stemmer.

Uetisk, ikke ulovligt
Det er ikke imod byrådets love, at forsøge at vinde stemmer med denne metode, men det er det hidtil mest alvorlige tilfælde, hvor vores borgmester har handlet uetisk. I et tilfælde er der tale om en væsentligt yngre person.

Ikke første gang
Det er tredje gang AndebyAnden afsløres i at bruge denne metode. Senest måtte han beklage at have forsøgt at hverve medlemmerne af Rapikale Ænder, men også til vintervalget 2016. Her endte AndebyAnden med at modtage en advarsel fra Byrådet efter at have skrevet til 12 brugere med opfordring om at ændre deres stemme fra DOVJT til Donaldisterne.

Kort tid efter valgte AndebyAnden at melde sig ud af politik på Andeby, med forklaringen, at han havde flere muligheder udenfor Byrådet. I stedet stiftede han en konkurrent til byrådet kaldet Andeby.dk Statsministeriet.

Dårligt for valg-aktiviteten
Et andet aspekt af denne sag er , at sommerens valg led under manglende aktivitet fra partier og kandidater, hvilket AndebyAnden selv kritiserede under valget. Men hvis vi vælger at føre valgkamp gennem hemmelige beskeder og ikke i det offentlige forum, så er der ikke noget at sige til, valget mangler aktivitet.

Interview med borgmesteren
AndebyAnden har sagt ja til at svare på Sandhedens Times spørgsmål, men han afviser at forholde sig til selve sagen, da han ikke synes, det er relevant viden for brugerne på Andeby, ligesom han kalder det starten på en ny omgang mudderkastning.

Sandhedens Time:
Kan du bekræfte, at du under valget kontaktede brugere privat, som havde stemt på andre end dig, med det ønske at få dem til at stemme på Donaldisterne? Hvor mange kontaktede du på denne måde?

AndebyAnden:
Jeg kan ikke rigtig se ideen i disse spørgsmål, og jeg mener ikke at det her er til nogen gavn for Andeby.dk, i form af en ny omgang mudderkastning.

Sandhedens Time:
Kan du uddybe hvad du mener med mudderkastning? Vi forsøger at få styr på konkrete fakta om hvad der er sket.

AndebyAnden:
Jeg vil henvise dig til mig første svar.

Sandhedens Time spurgte også AndebyAnden, om han synes, det er i orden, at forsøge at vinde stemmer med denne metode. Til det svarer han ” [jeg ser] ikke noget problem i det, så længe der ikke er pres eller bestikkelse”.

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Redaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis!
gustavsl1
27. august 2017 14:20:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Wow :D

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD
Spoiler (klikk for å vise)

Info om

Pzzzt pzzzzt her ja her.... KONTAKTMULIGHEDER
AndebyAnden
27. august 2017 14:36:10 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
AbettorGem. Jeg regner ikke med at vil komme med navnene, men kan du komme på det antal personer som det drejer sig om?

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Borgmester, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

gustavsl1
27. august 2017 15:00:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Er det bare mig eller havde Hellevad ikke skrevet en besked ligefør i dette indlæg?xD

#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD

Info om

hellevad
27. august 2017 15:03:44 Anmeld

Tilbage til toppen
gustavsl1 wrote:
Er det bare mig eller havde Hellevad ikke skrevet en besked ligefør i dette indlæg?xD

AndebyAnden har tydeligvis noget imod, at jeg udtaler mig om noget, uden at jeg har fået hans side af sagen. Jeg kan så ikke få hans side af sagen, før AbettorGem er kommet med flere oplysninger. Jeg er ikke meget for at skulle føle mig cencureret, men hvis AndebyAnden har et problem med, at jeg udtaler mig på Donaldisternes vejne uden at have hørt hans historie, må jeg jo bare afvente noget fra ham.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

gustavsl1
27. august 2017 16:18:13 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
gustavsl1 wrote:

AndebyAnden har tydeligvis noget imod, at jeg udtaler mig om noget, uden at jeg har fået hans side af sagen. Jeg kan så ikke få hans side af sagen, før AbettorGem er kommet med flere oplysninger. Jeg er ikke meget for at skulle føle mig cencureret, men hvis AndebyAnden har et problem med, at jeg udtaler mig på Donaldisternes vejne uden at have hørt hans historie, må jeg jo bare afvente noget fra ham.

Okay

#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD

Info om

AbettorGem
27. august 2017 19:34:28 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden har skrevet til mig, fordi han er utilfreds med, der står, han ikke finder historien relevant for brugerne på Andeby. Han siger, han har skrevet, at historien ikke er til gavn for Andeby. Så han vil ikke udelukke, den ikke er relevant, men han vil ikke udtale sig, da historien ikke er til gavn for Andeby.

Jeg har skrevet hans komplette svar til mig i artiklen. I har fået lige så meget svar som mig. Jeg håber denne forklaring er nok til at AndebyAnden ikke retter min artikel med sine moderator-status, som han har skrevet til mig, at han vil, hvis ikke dette bliver rettet.

AbettorGem
27. august 2017 19:37:48 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
AbettorGem. Jeg regner ikke med at vil komme med navnene, men kan du komme på det antal personer som det drejer sig om?

Først nægter du at svare på hvor mange, du har skrevet til, da Sandhedens Time spurgte dig. Nu spørger du så hvor mange Sandhedens Time har kendskab til.

hellevad
27. august 2017 19:43:34 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
AndebyAnden har skrevet til mig, fordi han er utilfreds med, der står, han ikke finder historien relevant for brugerne på Andeby. Han siger, han har skrevet, at historien ikke er til gavn for Andeby. Så han vil ikke udelukke, den ikke er relevant, men han vil ikke udtale sig, da historien ikke er til gavn for Andeby.

Jeg har skrevet hans komplette svar til mig i artiklen. I har fået lige så meget svar som mig. Jeg håber denne forklaring er nok til at AndebyAnden ikke retter min artikel med sine moderator-status, som han har skrevet til mig, at han vil, hvis ikke dette bliver rettet.

Har han slettet det, eller kan jeg bare ikke finde det?

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

AbettorGem
27. august 2017 19:49:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Altså beskeden fra ham fik jeg privat. Det han er ked af er at jeg har skrevet, han ikke finder historien relevant for brugerne på Andeby. Det gør han åbenbart, men han mener ikke at den gavner Andeby. Det står i afsnittet "Interview med borgmesteren""

gustavsl1
27. august 2017 20:51:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er lidt indviklet xD

#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD

Info om

AbettorGem
27. august 2017 20:54:01 Anmeld

Tilbage til toppen
gustavsl1 wrote:
Det er lidt indviklet xD

Ja jeg er også ked af at det kommer til at handle om dette og ikke selve historien. Men nu har jeg sagt hvad der skal siges om rettelsen.

AndebyAnden
27. august 2017 21:19:40 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
AndebyAnden wrote:

Først nægter du at svare på hvor mange, du har skrevet til, da Sandhedens Time spurgte dig. Nu spørger du så hvor mange Sandhedens Time har kendskab til.

Inden jeg fremlægger sklrmbilleder, så vil jeg gerne vide hvor mange som du har snakket med og fået det til?

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Borgmester, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Mit borger kort:

AbettorGem
27. august 2017 21:24:34 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvorfor?

AndebyAnden
27. august 2017 21:26:08 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Hvorfor?

Fordi jeg er nysgerrig på at vide hvor præcist det egentlig. Inden jeg fremlægger mit.

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

AndebyAnden
27. august 2017 21:39:20 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Er der overhoved en undersøgelse i det eller det bare noget du har gættet?

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

AbettorGem
27. august 2017 22:04:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg ved ikke hvad du mener med hvor præcis min undersøgelse er. Selvfølgelig har jeg ikke spurgt eller fået svar fra alle brugere på Andeby. Jeg har lavet et stort arbejde og fundet frem til nok brugere til at det er en relevant historie og antallet giver mig anledning til at tro, det kun er toppen af isbjerget.

Jeg forstår dog ikke helt, du ikke bare fremlægger hvad du har skrevet, hvis du ønsker at gøre det. Det virker som om at du ikke har lyst til at fremlægge det hele, med mindre mine beviser tvinger dig,

AndebyAnden
27. august 2017 22:10:15 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Jeg ved ikke hvad du mener med hvor præcis min undersøgelse er. Selvfølgelig har jeg ikke spurgt eller fået svar fra alle brugere på Andeby. Jeg har lavet et stort arbejde og fundet frem til nok brugere til at det er en relevant historie og antallet giver mig anledning til at tro, det kun er toppen af isbjerget.

Jeg forstår dog ikke helt, du ikke bare fremlægger hvad du har skrevet, hvis du ønsker at gøre det. Det virker som om at du ikke har lyst til at fremlægge det hele, med mindre mine beviser tvinger dig,

Hvor mange har du så fået svar fra?

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

AndebyAnden
27. august 2017 22:13:01 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Det er meget simpelt. Du skal bare skrive x antal personer har svare ja til at der blev skrevet privat til dem.

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

AbettorGem
28. august 2017 13:30:13 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du ikke bare fremlægger det, hvis du vil. Hvorfor tør du ikke før jeg har afsløret hvor meget jeg ligger inde med?

Jeg vil dog gerne være den store og sige, at jeg har skrevet artiklen på baggrund af fire brugere, hvor jeg grundigt har fået bekræftet, at du skrev til dem. Der er også andre, hvor jeg ikke er sikker nok til at inddrage dem i historien og så har jeg fået en yderligere femte bekræftet efter Sandhedens Time blev udgivet.

Så håber jeg, vi kan komme til at debattere denne sag. Eller er der flere ting i forvejen for det?

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: