Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Rapikale Ænder: Byrådets debatter Options
Rap_kaleÆnder
14. september 2017 15:12:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Rapikale Ænder er også klar med en lille revolution af Byrådets debatter.

Efter vores meget populære forslag om ændringerne af ministerierne, kommer Rapikale Ænder her med endnu en vigtig del af vores politik. Byrådets diskussioner/debatter skal ikke længere foregå på blogs, men i stedet kommer til at foregå i forummet.

Byrådet skal være, hvor folket er
Byrådet er for Andebys brugere. Derfor skal Byrådet også være der, hvor brugerne er. Rapikale Ænder tror på, at brugerne befinder sig meget i forummet og ikke så meget på blogs.

Mere opmærksomhed
Vi tror og håber, at dette forslag kan være med til at skabe mere opmærksomhed omkring Byrådet og Byrådets diskussioner. Både fra byrådsmedlemmerne selv og fra alle andre brugere på Andeby.

Stiller også krav til os selv
Selfølgelig skal vi sørge for, at der bliver skiltet tydeligt med, at det er en byrådsdiskussion. Der skal også være nogen faste krav til formen. Det vil sige, Byrådets profil står for opslaget og der skal være et link til bloggen, hvor afstemningen kommer til at foregå.

Nyt medlem!
Og så er vi også stolte over at kunne byde velkommen til Andeby_pigen1015 her i Rapikale Ænder. Det glæder os, at vi er i stand til at tiltrække nye brugere, som kan gå til arbejdet med friske øjne!

Vi håber på en god debat om Byrådets debatter! :D
Hilsen Rapikale Ænder
Andeby PC og AbettorGem

Rapikale Ænder søger stadig medlemmer, så skriv til os, hvis du vil være med i vores parti!

Rapikale Ænder - Vi tager andsvar for Andeby!

Medlemmer: AbettorGem, Guf And, Bach, Andeby PC, Andeby_pigen_1015 og Thewinnertakesitall.
Unknown_Duck
14. september 2017 16:27:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Fedt! :)

Husk at andeby er verdens bedste by!
#Ændestop
#PartietKage
#DeRigeÆnder
Spoiler (klikk for å vise)
hellevad
14. september 2017 21:57:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Interessant forslag. Så længe, det kun gælder debatterne, ser jeg ingen problemer i forslaget. Så vidt jeg husker, har vi tidligere haft et system, hvor vi havde debatter kun for Byrådet i bloggen, og debatter for alle i forummet, så alle brugere kunne deltage i debatten, men dette er også en god ide :-)

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Julie_And
15. september 2017 07:02:12 Anmeld

Tilbage til toppen
Så længe afstemningerne stadig kommer i bloggene, ser jeg ikke noget problem i at prøve det. Det er vigtigt at holde styr på alle afstemningerne, så det er vigtigt at de forblivet samlet til senere brug.

Det eneste problem, der kunne komme, er hvis der ikke kommer nok debat og kommentarer i en diskussion, så den ikke bliver set og ikke længere bliver vist på seneste aktivitet siden. Så kan et forumsindlæg være sværere at finde end et blogibdlæg, hvis man ikke ved, hvad man leder efter.

Der er dog mange fordele ved det, så jeg ville gerne lade det komme an på en prøve. Forummet er trods alt mere aktivt og hvor flere brugere kommer.

//Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
AbettorGem
15. september 2017 08:09:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie And, bloggen med afstemningen kan blive oprettet samtidig og så kan de linke til hinanden. (Afstemningen går selvfølgelig ikke i gang før debatten er slut).

Desuden har vi i Rapikale Ænder nogen klare retningslinjer for, hvordan det skal foregå. Eksempelvis altid at bruge Andeby-forummet og altid navngive på samme måde "Byrådet: Debat om ______".

Jeg kalder det i øvrigt "debat" og ikke "diskussion".

Hele Andebys borgmester

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Redaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis!
Julie_And
15. september 2017 14:41:11 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Julie And, bloggen med afstemningen kan blive oprettet samtidig og så kan de linke til hinanden. (Afstemningen går selvfølgelig ikke i gang før debatten er slut).

Desuden har vi i Rapikale Ænder nogen klare retningslinjer for, hvordan det skal foregå. Eksempelvis altid at bruge Andeby-forummet og altid navngive på samme måde "Byrådet: Debat om ______".

Jeg kalder det i øvrigt "debat" og ikke "diskussion".

Jeg var klar over, at det var sådan du mente. Jeg prøvede vare at sige, at jeg bakkede op om forslaget, sålænge afstemningerne foregår i blogindlæg, også som du foreslog.

Det har indtil videre altid heddet diskussion i byrådet, når det handlede om en grundlovsændring. Nogle gange har det heddet en debat, når det ikke havde noget at gøre med en ændring i grundloven, men det kan dybest set være lige meget om vi kalder dem debatter eller diskussioner, da det i bund og grund er det samme.

//Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
AbettorGem
15. september 2017 15:06:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er helt enig - Skrev det kun, så folk var med på hvad vi talte om :) Jeg synes debat lyder pænere og er måske lidt mindre negativt ladet.

Hele Andebys borgmester

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Redaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: