Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Hvorfor skal du stemme på KAGE ved valget? Options
Partiet_KAGE
24. september 2017 22:14:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Kære andebyborgere.

Som mange af jer ved, er valget stemmerunde lige rundt om hjørnet. KAGE er selvfølgelig også med denne gang. Hvem man skal stemme på, er altid et svært valg, derfor har vi lavet dette lidt mere overskuelige indlæg til at presentere Kedsomhedsbekæmpende, Aktivitets & Godtgørende Elite (KAGE). Hvis du er mere interesseret, kan du læse vores fulde liste over mærkesager her.

Vi får vores mærkesager udrettet.

Ved sidste valg fik KAGE en rimelig stor procentdel af stemmerne, men vi spildte ikke stemmerne vi fik. I den seneste periode har vi fået forslag igennem, fået H.A.P tilbage og vedtaget, at der skal være en domstol. Vores formand, Julie_And havde en stor rolle i at få H.A.P til at køre og styrer næsten H.A.P lige nu. Vores næstformand, skumspøjt_von_and har i sin periode som eventminister gjort et godt stykke arbejde, som f.eks. en sommerfest og et Andeby OL.

Etablere domstolen

I den forrige periode blev det vedtaget, at der skulle komme en domstol. Dette er dog en længere proces, fordi der skal vedtages specielle regler for det. Vi vil sørge for, at reglerne kommer til at være fair for alle, sådan så vi kan få noget ud af den. Vi foreslår, at der skal være 3-5 brugere, der demokratisk bliver valgt til at være en del af denne domstol. Domstolen er en del af byrådslegen, og kan derfor kun bestemme lige så meget som den leg.

Vi lytter til alle

Dette gælder både internt og ekternt.
I partiet selv har vi ugentlige chats, hvor medlemmerne får lov til at komme med ideer og kan være med til at tage beslutninger i partiet. Vi er et parti, der lytter til andres ideer og i det mindste overvejer dem. Dette gælder ikke bare for andre partiers ideer, men også for den enkelte bruger.

Vi vil gøre Andeby mere aktivt
Det er ikke nogen hemmelighed, at Andeby er ved at dale i aktivitet. Vi tror, at aktiviteten kan holdes oppe med events, debatter, lege mm. Derfor mener vi også, at eventministeriet er et af de vigtigste der er på Andeby. Ikke mindst bakker vi op om et kulturministerie, hvilket er en ide, der kommer fra Rapikale Ænder.

//Julie And, formand for KAGE

Mvh Kedsomhedsbekæmpende, Aktivitets & Godtgørende Elite (KAGE)

Se vores mærkesager her

Aktive medlemmer: 6

Formand: Julie_And
Næstformand: skumsprøjt_von_and
batdut5
vict9907
Andeby2006
Lara_Frida
gustavsl1
25. september 2017 14:19:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Fedt at partierne viser hvem de er så man har mulighed for at vælge mellem dem under valget :-)

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD
Spoiler (klikk for å vise)

Info om

Pzzzt pzzzzt her ja her.... KONTAKTMULIGHEDER
Julie_And
26. september 2017 23:40:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg tænkte også på følgende mht ministerier:
Integrationsministeriet var der partier der ville lave, til at byde nye brugere velkommen. Problemet var bare, at ordet var negativ ladt.

Hvad nu hvis, vi kaldte det kommunikationsministeriet, sådan så det omfattede både velkomst/hjælp til nye brugere og information til gamle. De kunne lave indlæg lignende Sander Ands berømte BB kode indlæg.

Samtidigt tænker jeg, at kulturministeriet bliver ret stort og omfattende, når alle ministerier burde have nogenlunde lige værdi. Derfor kunne det måske være en fordel at rykke aviser over til kommunikationsministeriet, især hvis kulturministeriet skal til at lave et helt arkiv.

//Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
AbettorGem
27. september 2017 00:15:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes nu meget godt om Hellevads navn Velkomstministerium :)

Kulturministerium kommer jo til at samle nogen områder, som nærmest er ikke eksisterende. Vi har lige haft en hel byrådsperiode uden avisminister, så jeg vil mene, ministeriets opgave er meget lille i nutidens Andeby.

Bemærk at Rapikale Ænders ministerpolitik flytter avisministeriets opgave om at informere om Byrådets aktiviteter over på borgmesteren/Byrådets ledelse og ikke over til Kulturministeriet.

Hele Andebys borgmester

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Redaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis!
Julie_And
27. september 2017 07:08:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg mener nu nok, det var mig der fandt på navnet. :)

Jeg synes bare, det lyder lidt barnligt på en måde, selv om siden er lavet til 8 årige, så føles navnet ikke helt rigtigt. Desuden vil dette velkomstministerie være utrolig lille, da der ikke kommer så mange medlemmer til. Jeg prøver bare at udvidde ministeriet.

//Julie_And

AbettorGem
27. september 2017 12:39:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja beklager. Det var dit forslag og Hellevad nævnte Hjælpeministerium.

Jeg kan ikke se at ministeriet, som hjælper nye brugere bliver så lille. Rapikale Ænder ønsker at Hjælpeministeriets (eller hvad vi skal kalde det) hovedopgave vil være at sørge for fast at tage imod nye brugere og at udforme en officiel velkomsthilsen fra Byrådet med nyttig information og links, som vi kan sende til nye brugere fremadrettet. Det skal ikke være nogen politisk hilsen, kun ren praktisk information om hvor man finder hvad på Andeby.

Hvilke opgaver fra Avisministeriet er det, du/Partiet KAGE har tænkt på at flytte over i et Informationsministerium? Jeg spørger kun fordi, jeg har svært ved at forstå idéen :)

Hele Andebys borgmester

Julie_And
27. september 2017 13:59:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Selcfølgelig er det et vigtigt ministerie, vi må bare indse, at der ikke kommer så mange nye til. Der kommer nye til siden, men det er for det meste til at demtage i konkurrencerne. Der er få af dem, der når hen til forummet.

//Julie_And

AbettorGem
27. september 2017 14:19:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
Selcfølgelig er det et vigtigt ministerie, vi må bare indse, at der ikke kommer så mange nye til. Der kommer nye til siden, men det er for det meste til at demtage i konkurrencerne. Der er få af dem, der når hen til forummet.

Ja og der er en systematisk velkomst en af de få ting, vi fra Byrådets side kan gøre for at gøre det en lille smule bedre :)

Hele Andebys borgmester

hellevad
27. september 2017 15:37:43 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Julie_And wrote:

Ja og der er en systematisk velkomst en af de få ting, vi fra Byrådets side kan gøre for at gøre det en lille smule bedre :)

Lidt ligesom det daværende husbesøgs-team, som en time(eller sådan noget) om ugen besøgte en masse huse (nu blogge) og kommenterede i dem. Primært henvendt husene tilhørt lidt nyere brugere, så også de kunne føle sig velkommen og en del af fællesskabet :-)

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Julie_And
27. september 2017 19:43:07 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
AbettorGem wrote:
Julie_And wrote:

Lidt ligesom det daværende husbesøgs-team, som en time(eller sådan noget) om ugen besøgte en masse huse (nu blogge) og kommenterede i dem. Primært henvendt husene tilhørt lidt nyere brugere, så også de kunne føle sig velkommen og en del af fællesskabet :-)

Sådan noget kunne i hvert fald være godt at indføre.

//Julie_And

Julie_And
27. september 2017 21:21:15 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Julie_And wrote:

Jeg tænkte at det gamle avisministerium kunne omfatte Byrådet Informerer, netop fordi det gamle avisministerium ikke omfattede så meget. Der er noget alle vil have tilbage, der er bar ingen der lige ved, hvordan det Byrådet Informerer handler om at skabe artikler til information til brugere og er tæt på at være en avis. Dette synes jeg, ville passe til velkomst/kommunikations/hjælpeministeriet.

//Julie_And

gustavsl1
28. september 2017 14:32:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Vi har jo allerede HAP som sender velkomstbeskeder rundt og ville det ikke blive lidt meget at få 2 velkomstbeskeder hvor der står en masse information?

Forresten så syntes jeg at der er fokus på helt nye brugere MEB de brugere som måske var aktive i 2012 og ikke har været her siden kunne da også godt blive budt velkommen og forklare dem hvad dder er sket mens de har været væk og hvad der sker nu og fortælle om hvordan det er lige for tiden...

#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD

Info om

Julie_And
28. september 2017 21:27:37 Anmeld

Tilbage til toppen
gustavsl1 wrote:
Vi har jo allerede HAP som sender velkomstbeskeder rundt og ville det ikke blive lidt meget at få 2 velkomstbeskeder hvor der står en masse information?

Forresten så syntes jeg at der er fokus på helt nye brugere MEB de brugere som måske var aktive i 2012 og ikke har været her siden kunne da også godt blive budt velkommen og forklare dem hvad dder er sket mens de har været væk og hvad der sker nu og fortælle om hvordan det er lige for tiden...

Dette nye ministerie behøver ikke at konkurrere med H.A.P. Velkomst af brugere er ikke bare at sende velkomstbeskeder ud. Det er at sørge for, at nye medlemmer føler sig hjemme på andeby. Dette kan høres ved at hjælpe brugerne, hvis der skulle være spørgsmål og ved f.eks. Hellevads forslag om huse systemet, ligesom der har været engang.

//Julie_And

gustavsl1
29. september 2017 15:37:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
gustavsl1 wrote:

Dette nye ministerie behøver ikke at konkurrere med H.A.P. Velkomst af brugere er ikke bare at sende velkomstbeskeder ud. Det er at sørge for, at nye medlemmer føler sig hjemme på andeby. Dette kan høres ved at hjælpe brugerne, hvis der skulle være spørgsmål og ved f.eks. Hellevads forslag om huse systemet, ligesom der har været engang.

Ja okay :D

#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD

Info om

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: