Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Hvorfor skal du stemme på Donaldisterne til valget? Options
DonaldisternesSide
26. september 2017 11:46:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej alle ærede ænder og ællinger...og gås, mus, hunde, griser osv.! :-D

Nu er valget skudt i gang, og det er lidt tidligere, end det plejer, men alligvel ser vi en vækst i opstillede partier, og DET er FANTASTISK! Hele 5 partier stiller op! :-D

Donaldisterne stiller naturligvis også op! Det har vi gjort de sidste mange år, og det vil vi gerne blive ved med!

I år har vi ingen ideer til en god valgkampagne, så vi har bare kopieret KAGE og Rapikale Ænder og lavet et reklame-indlæg. På den anden side plejer vi vidst nok at gøre det, så det er vel sådan set fint nok bare at gøre det samme som de andre.
Vi har tilmed tyvstjålet KAGE´s overskrift og byttet "KAGE" ud med "Donaldisterne". Undskyld!

Men hvorfor skal du stemme på os? Det er et rigtig godt spørgsmål!
Vi har haft borgmester-posten de sidste tre perioder, og der har været lidt svingende aktivitet, men jeg synes, det alt i alt er gået godt. Især i sidste periode med AndebyAnden som borgmester, hvor aktiviteten faktisk har været rimelig høj sammenlignet med de foregående år. Desuden har Donaldisterne været meget aktive ift. forslag til Byrådet, og vi føler også, vi har fået noget af vores politik gennemført.

Jeg vil prøve at opstille nogle kerne-ord for Donaldisterne:

Donaldisme: Vi er et donaldistisk parti. Vi går meget op i Donaldisme, og vi vil gerne kæmpe for, at Andeby.dk i fremtiden stadig vil leve op til sit navn. Vi synes, Donaldismen har fået en rennæsance på forummet med flere indlæg og lege, der er direkte relateret til Donaldisme. Det er ikke vores fortjeneste alene, men vi vil gerne fortsat kæmpe for Donaldismen på Andeby! :-D

Aktivitet: Som sagt har Donaldisterne leveret svingende aktivitet i de sidste perioder. Alligevel synes jeg, vi generelt er aktive i forummet og i Byrådet, hvilket bl.a. ses på Andeby.dk´s aktivitets-måler, hvor de fleste af vores medlemmer kan ses uge efter uge. Vi vil desuden være med til at skabe mere aktivitet. Vi er glade for debatter, aviser, lege osv. Debatterne er kommet tilbage, og det er vi meget glade for. Der kommer nye lege hele tiden, og mange bliver brugt meget. Det er vi også glade for. Og der kommer også stadig flere aviser. Det er helt fantastisk! :-D

Det gamle: Vi, der stadig kan huske de gamle dage, kan længes tilbage til Andeby´s guldalder med masser af aktivitet. Vi skal ikke hænge os i gamle dage, men vi kan altid prøve at se tilbage på fortiden og lede efter guld. I det seneste år er H.A.P. f.eks. genopstået, og det synes vi er et bevis på, at gamle ting godt kan fungere nu. Desuden skal det ikke være en hemmelighed, at vi gerne ser klanerne vende tilbage, men det er desværre ikke noget, vi kan gøre så meget ved. Desuden er Donaldisterne bare et meget gammelt parti, som har eksisteret i mange år og været en del af Byrådet i næsten alle disse år og derfor også været med til at skabe det Andeby, vi har i dag.

Det nye: Men selvom vi gerne vil kigge tilbage, skal vi også kigge frem. Vi er glade for de mange spændende forandringer, der sker på siden ift. til nye lege, nye events, nye forslag til store politiske forandringer osv. Vi vil gerne være med til at sikre en positiv forandring på Andeby. Vi vil naturligvis mene, det skal gøres med respekt for det Andeby.dk, vi holder af, og på den måde er vi måske lidt konservative, men vi mener samtidig, det er den nye generation, der skal skabe det nye Andeby, og derfor vil vi hjælpe den nye generation på vej, så godt vi kan. Vi vil derfor også gerne inddrage de nye medlemmer i det politiske system i højere grad. Faktisk har Donaldisterne siden tidernes morgen været revolutionernde. I mange år gik vi f.eks. ind for blok-politik. Det gør vi ikke i lige så høj grad længere, da vi ikke mener, det giver mening med det antal partier, vi har i dag, men derfor er vi netop også nødt til at kigge på, hvad der er brug for nu for at forny systemet.

Det var fire vigtige punkter ift. til Donaldisterne! Vi har ikke som sådan nogle opdaterede fastlagte mærkesager eller specifikke fokuspunkter for denne valgkamp, men i vores blok kan I læse nogle gamle mærkesager. Nogle ting er måske ikke lige så vigtige længere, men de siger da noget om, hvem vi er :-)

Jeg håber, I vil stemme på os! :-D

Godt valg til alle! :-D

Hellevad, formand for Donaldisterne!

Medlemmer:
Inaktive: 27
Aktive: 5

Formand: hellevad
Næstformand: gustavsl1
Fed_som_fætterguf
chri257w
Andebyanden

Bliv medlem ved at skrive en PM til os, eller tilmeld dig i bloggen :D

Se vores mærkesager i vores blog! Hvis du gerne vil have et donaldistisk Andeby.dk, så stem på os :-D

Motto:
En stemme på Donaldisterne, er en stemme på mere Donaldisme! :-D
Stem på Donaldisterne, så bliver det sjovt for Andebygenserne! :D
AbettorGem
26. september 2017 12:22:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg ønsker jer et godt valg, I har nogen gode kandidater og jeg ser frem til samarbejde.

Jeg må altså komme med en rettelse. Donaldisterne har mig bekendt ikke fået vedtaget "flere af jeres forslag". I har så vidt jeg ved kun gennemført et forslag, mens I havde magten i Byrådet den her gang. Nemlig Hellevads forslag om at ændre reglerne for hvordan man vælger borgmester. Resten af forslagene er kommet fra enten Partiet KAGE eller mig. Men ret mig hvis jeg tager fejl :)

Og så ved jeg altså heller ikke hvordan I kan rose en borgmesterperiode for aktivitet, når den måtte stoppe halvejs pga. inaktivitet.

Hele Andebys borgmester

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Redaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis!
AndebyAnden
26. september 2017 13:27:16 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Jeg ønsker jer et godt valg, I har nogen gode kandidater og jeg ser frem til samarbejde.

Jeg må altså komme med en rettelse. Donaldisterne har mig bekendt ikke fået vedtaget "flere af jeres forslag". I har så vidt jeg ved kun gennemført et forslag, mens I havde magten i Byrådet den her gang. Nemlig Hellevads forslag om at ændre reglerne for hvordan man vælger borgmester. Resten af forslagene er kommet fra enten Partiet KAGE eller mig. Men ret mig hvis jeg tager fejl :)

Og så ved jeg altså heller ikke hvordan I kan rose en borgmesterperiode for aktivitet, når den måtte stoppe halvejs pga. inaktivitet.

H.A.P havde vi da vist med i mærkesagerne, og det kom da igennem:-)

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
hellevad
26. september 2017 14:40:48 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:

Mange tak og i lige måde! :-D

Jeg beklager meget min ukorrekthed. Jeg har tænkt på de forslag, AndebyAnden kom med, hvor der endte med at blive vedtaget ændringer, men de spcifikke ændringesforslag kom fra andre brugere. Desuden kom jeg med et forslag om at få Byrådet Informerer tilbage. Der var en bred opbakning til forslaget, men det er aldrig blevet til noget. Derfor kan man teknisk set godt sige, vi har fået flere ting igennem, men jeg kan godt se, jeg har overdrevet en smule.

Inaktiviteten var ikke borgmesterens skyld i dette tilfælde. Og uanset hvordan du vender og drejer det, var aktiviten væsentlig højere i denne periode end i den foregående.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

DonaldisternesSide
26. september 2017 14:43:47 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
AbettorGem wrote:

Mange tak og i lige måde! :-D

Jeg beklager meget min ukorrekthed. Jeg har tænkt på de forslag, AndebyAnden kom med, hvor der endte med at blive vedtaget ændringer, men de spcifikke ændringesforslag kom fra andre brugere. Desuden kom jeg med et forslag om at få Byrådet Informerer tilbage. Der var en bred opbakning til forslaget, men det er aldrig blevet til noget. Derfor kan man teknisk set godt sige, vi har fået flere ting igennem, men jeg kan godt se, jeg har overdrevet en smule.

Inaktiviteten var ikke borgmesterens skyld i dette tilfælde. Og uanset hvordan du vender og drejer det, var aktiviten væsentlig højere i denne periode end i den foregående.

Jeg har nu foretaget enkelte rettelser, så det burde være mere korrekte :-)

//Hellevad

Medlemmer:
Inaktive: 27
Aktive: 5

Formand: hellevad
Næstformand: gustavsl1
Fed_som_fætterguf
chri257w
Andebyanden

Bliv medlem ved at skrive en PM til os, eller tilmeld dig i bloggen :D

Se vores mærkesager i vores blog! Hvis du gerne vil have et donaldistisk Andeby.dk, så stem på os :-D

Motto:
En stemme på Donaldisterne, er en stemme på mere Donaldisme! :-D
Stem på Donaldisterne, så bliver det sjovt for Andebygenserne! :D
AbettorGem
26. september 2017 14:56:27 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
AbettorGem wrote:

I skal have ros for arbejdet, I gør med HAP., men jeg forstår ikke hvad du mener med at det kom igennem. Der var ikke nogen afstemning om det, det var noget du og nogle andre brugere startede på eget initiativ - muligvis allerede før du blev valg som borgmester? :)

Hele Andebys borgmester

hellevad
26. september 2017 15:24:05 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
AndebyAnden wrote:
AbettorGem wrote:

I skal have ros for arbejdet, I gør med HAP., men jeg forstår ikke hvad du mener med at det kom igennem. Der var ikke nogen afstemning om det, det var noget du og nogle andre brugere startede på eget initiativ - muligvis allerede før du blev valg som borgmester? :)

Det var, så vidt jeg husker, noget, der kom på tale under valgkampen, med intiativ fra AndebyAnden og Julie And, men jeg mener også, det havde en direkte forbindelse til valget.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

AndebyAnden
26. september 2017 15:29:39 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
AndebyAnden wrote:
AbettorGem wrote:

Rosen skal nok ikke gå til mig, da jeg ikke har været så aktiv på den front:-)

Jeg kan ikke huske at det var før eller efter, men du har ret i at det ikke blev vedtaget ved afstemning. Det har dog stadig forbindelse til selve byrådet

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

AbettorGem
26. september 2017 15:46:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja Julie And, AndebyAnden (og muligvis flere) startede HAP under valget. Sådan husker jeg det også.

Det er selvfølgelig en positiv ting fra Donaldisternes side, men man kan altså ikke påstå, det var noget, I gennemførte fra borgmesterposten eller Byrådet.

Hele Andebys borgmester

AbettorGem
26. september 2017 15:47:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Men godt at se, Hellevad har rettet fejlene. Godt valg til Donaldisterne :)

Hele Andebys borgmester

Julie_And
27. september 2017 21:54:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvis der skulle herske tvivl, så kan i få hele historietimen :):

Ideen til at genåbne H.A.P kom under valgkampen, fordi det stod i mellem nogle mærkesager. AndebyAnden og jeg fik koden af Hellevad omkring afgørelsen af valget tror jeg nok.
Selve åbningen af H.A.P kom først nogle uger senere, fordi AndebyAnden og jeg skulle nå at finde ud af, hvordan vi skulle ordne det hele. Jeg husker en af de første dage, hvor vi brugte en hel dag på at skrive frem og tilbage. Vi fik lagt basen sammen og jeg fik skrevet nogle indlæg til H.A.Ps blog.
Vi spurgte Fun PV Duck om han ville være med, fordi vi gerne ville have mindst en moderator med i ledelsen (før AndebyAnden blev moderator), sådan så vi havde nogen at sende situationer videre til, hvis det skulle være nødvendigt. Til den tid var det meste sådan set på plads. Der skulle ikke rigtig tages beslutninger efter det.
Senere besluttede AndebyAnden sig for at tage et skridt tilbage, fordi han ville fokuserer på andre ting såsom andeby samfundet, hvilket jeg har fuld forståelse for.
Jeg blev bare ved med at optage medlemmer og holde styr på pointsystemet.
Så det er sådan, jeg på en måde er blevet uofficiel styrer af H.A.P :)

Lige nu er H.A.P næsten kun et pointsystem, fordi det endnu ikke er blevet udbredt, men jeg kunne godt tænke mig at lave flere ting indenfor H.A.P. D.v.s fester, quizzer, sportsevents etc.

//Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
gustavsl1
28. september 2017 14:22:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:

Ideen til at genåbne H.A.P kom under valgkampen, fordi det stod i mellem nogle mærkesager. AndebyAnden og jeg fik koden af Hellevad omkring afgørelsen af valget tror jeg nok.
Selve åbningen af H.A.P kom først nogle uger senere, fordi AndebyAnden og jeg skulle nå at finde ud af, hvordan vi skulle ordne det hele. Jeg husker en af de første dage, hvor vi brugte en hel dag på at skrive frem og tilbage. Vi fik lagt basen sammen og jeg fik skrevet nogle indlæg til H.A.Ps blog.
Vi spurgte Fun PV Duck om han ville være med, fordi vi gerne ville have mindst en moderator med i ledelsen (før AndebyAnden blev moderator), sådan så vi havde nogen at sende situationer videre til, hvis det skulle være nødvendigt. Til den tid var det meste sådan set på plads. Der skulle ikke rigtig tages beslutninger efter det.
Senere besluttede AndebyAnden sig for at tage et skridt tilbage, fordi han ville fokuserer på andre ting såsom andeby samfundet, hvilket jeg har fuld forståelse for.

Lige nu er H.A.P næsten kun et pointsystem, fordi det endnu ikke er blevet udbredt, men jeg kunne godt tænke mig at lave flere ting indenfor H.A.P. D.v.s fester, quizzer, sportsevents etc.

Jeg er fængselsbetjent :D

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD

Info om

Pzzzt pzzzzt her ja her.... KONTAKTMULIGHEDER
Julie_And
28. september 2017 21:17:54 Anmeld

Tilbage til toppen
gustavsl1 wrote:
Julie_And wrote:

Det ved jeg godt. Næsten halvdelen af mit arbejde består af at optælle dine point :)

//Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
gustavsl1
28. september 2017 21:20:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
gustavsl1 wrote:
Julie_And wrote:

Det ved jeg godt. Næsten halvdelen af mit arbejde består af at optælle dine point :)

Hehe

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD

Info om

Pzzzt pzzzzt her ja her.... KONTAKTMULIGHEDER
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: