Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Donaldisterne takker for et godt valg! Options
hellevad
9. oktober 2017 23:24:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej alle ænder!

Jeg vil på vejne af Donaldisterne takke alle for et godt valg. Godt nok har det været Donaldisternes dårligste valg i lang tid, og to mandater er som sådan ikke meget, men 7 stemmer er stadig rigtig flot med tanke på, at vinderpartiet fik 10. Donaldisterne har været igennem nogle problemer, som helt sikkert har gjort indtryk på vælgerne, og derfor har vi selvfølgelig været klar over, at vi ikke skulle sætte næsen op efter en sejr igen. Med det i baghovedet, synes jeg ikke, en tredjeplads er noget at være ked af. Vi har fået to mandater, og de to mandater vil vi naturligvis prøve at bruge fornuftigt til at få gennemført vores poltiik i Byrådet.

Jeg (Hellevad) vil også gerne opstille som borgmester. Selvfølgelig kan der være komplekse ting forbundet med dette, og jeg vil derfor ikke udelukke, at jeg trækker mig, hvis jeg finder en anden kandidat mere værdig som borgmester. Jeg mener dog, at jeg med tre personlige stemmer og som formand for det 3.største parti har ret og nærmest pligt til at opstille som borgmester. Men jeg vil da ikke udelukke, at jeg personligt vil foretrække en anden kandidat. Vi er trods alt ikke det største parti, og Andeby har brug for noget nyt.

Jeg glæder mig til at være en del af det nye og umiddelbart ret fornuftigt sammensatte Byråd, og jeg håber, vi vil komme til at vedtage mange gode ting og udrette noget, der er gavnligt for alle aktive brugere på Andeby!

Mange hilsner fra Hellevad, formand for Donaldisterne

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Spoiler (klikk for å vise)

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: