Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

har ik overskud.. Options
chri527w
11. oktober 2017 19:29:41 Anmeld

Tilbage til toppen
til andeby lige nu

jeg kan godt li at være på siden og sådan, men på pænt dansk sagt magter jeg ikke siden lige nu. ja jeg skriver på vægge og sådan men det os det. er ik aktiv i forum.. DET HAR INTET med siden og gøre. jeg har bare for meget om ørerne ude for skærmen til jeg er aktiv på hele siden

jeg skriver stadig på historien, men der kommer ikke afsnit ud lige for tiden der kommer afsnit snarest muligt

Det her er mig:

Spoiler (klikk for å vise)

Jeg er 17 år gammel og har været på andeby i 6 år..
Jeg har mange gode venner som Mikkel, Johan, Fun osv.

Det her er mig og min pony

Jeg har redet i 8-9 år. ridningen har givet mig glæder men også smerter..

Send gerne en venneanmodning. apceptere alle :)
gustavsl1
11. oktober 2017 20:31:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Helt okay, har det lidt på samme måde, i har nok lagt mærke til min ekstreme inaktivitet i de seneste 3 dage og det fortsætter nok i et par dage! Der sker bare så meget ift klassen, (vi blev splittet op da vi startede i 7. Så der er to 7. Klasser fyldt med børn fra 2 klasser på min skole og 1 klasse der kom fra en anden skole) sorry

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
Warning: This user is viceborgmester!
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW
#Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD

Info om
batdut5
12. oktober 2017 02:29:07 Anmeld

Tilbage til toppen
I skal ikke sige undskyld. Det er der slet ikke nogen grund til. At i ikke er online er hvad det er. Men at sige undskyld pga at i er inaktiv, er ikke nødvendigt, da det sagens kan forståes hvorfor det er at i ikke er online. I har travlt i jeres hverdage og det er helt i orden og det respekteres fuld ud. Da i ikke er tvunget til at være online på andeby.dk.

Andeby, blev i sin tid skabt som en hjemmeside, hvor man kunne deltage i konkurrencer og spille spil. Men igennem tiden har det forandret sig, og forumet blev mere populært og blev brugt som et sted hvor folk kunne slappe af og koble fra.

Derfor skal i to, (som nævnt tidligere) ikke undskylde for at være inaktiv. Da i aldrig må føle jer tvunget til at skulle være aktiv på andeby hverdag.

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
gustavsl1
13. oktober 2017 14:35:56 Anmeld

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:
I skal ikke sige undskyld. Det er der slet ikke nogen grund til. At i ikke er online er hvad det er. Men at sige undskyld pga at i er inaktiv, er ikke nødvendigt, da det sagens kan forståes hvorfor det er at i ikke er online. I har travlt i jeres hverdage og det er helt i orden og det respekteres fuld ud. Da i ikke er tvunget til at være online på andeby.dk.

Andeby, blev i sin tid skabt som en hjemmeside, hvor man kunne deltage i konkurrencer og spille spil. Men igennem tiden har det forandret sig, og forumet blev mere populært og blev brugt som et sted hvor folk kunne slappe af og koble fra.

Derfor skal i to, (som nævnt tidligere) ikke undskylde for at være inaktiv. Da i aldrig må føle jer tvunget til at skulle være aktiv på andeby hverdag.

Tak :)

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
Warning: This user is viceborgmester!
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW
#Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD

Info om
Andeby_pigen1015
16. oktober 2017 16:41:30 Anmeld

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:

helt enig

hvad er bedre en andeby?
Mine Bruger
Supersine1
Andeby_pigen1015

#ændestop
#venner
#sommerferie
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: