|

Tilbage til toppen
|
 Det her er mig lige nu. Jeg har gips på højre arm da jeg har brækket håndleddet. Der vil sige jeg ik er aktiv på andeby i et stykke tid. Er på men ik så meget da jeg er træt som jeg ved ik hvad. Plus jeg har smerter. Men er på. Kan bare ik særlig meget. Grunden til jeg har gips på. Sent fredag aften var jeg gået i seng. Jeg var os faldet i søvn. Men for langt ude på kanten. Jeg faldt så ud over sengen og tog fra med hånden (min seng er ret høj) hvor jeg så lander med alt min vægt ovenpå min hånd. Jeg hører et knæk i min hårfin. Men rejser mig op og tager mig til min hånd. Jeg går så ned til min mor. Hun ringer til vagtlægen i Kolding. Vi kører så omkring halv 1. Da vi kommer frem kommer en sygeplejerske og ser på min hånd og bliver så sendt til røntgen. Da vi får svar er der så brud på vækst Linjen i højre hånd. Så får gips på og bliver sendt hjem. :(
Det her er mig: Spoiler (klikk for å vise) Jeg er 17 år gammel og har været på andeby i 6 år.. Jeg har mange gode venner som Mikkel, Johan, Fun osv. Det her er mig og min pony Spoiler (klikk for å vise) Jeg har redet i 8-9 år. ridningen har givet mig glæder men også smerter.. Send gerne en venneanmodning. apceptere alle :)
|
|

Tilbage til toppen
|
Aaaw :-( God bedring
Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur. Founderen af den ubegrænsede signatur:D Warning: This user is viceborgmester!#GustavErLækker #Ændestop #Gulle4President #Rapkæfthed4TW #Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD Spoiler (klikk for å vise) Hej alle brugere, mit navn er Gustav, og jeg vil meget gerne, være ven med jer alle sammen, så i må meget gerne spørge :) I min fritid spiller jeg en masse fodbold:D Jeg kan også, godt lide Anders and blade og Jumbobøger og spillene her inde. Og at skrive sammen med jer Info om  Spoiler (klikk for å vise) Andeby samfundet Spoiler (klikk for å vise) Jeg bor på Milliardærvej 14 Jeg kører LamDuckHini Jeg er beskæftigelsesminister Jeg har vundet i Lotto "1" gang - 10.000 fak Mit fodboldhold hedder De Rapkæftede Ænder Dunk'n Duckz er mit basketballteam Jeg opdagede den ubegrænsede forumsignaturJeg er med i H.A.P som fængselschef Jeg er med i partiet Donaldisterne:D Her er min InstagramHier sind meiner SnapchatJeg er VICEBORGMESTER
|
|

Tilbage til toppen
|
Autch ... :/ Ked af at høre det, kan bare ønske dig god bedring og at smerterne ikke er for hårde :3
Rap fra ...  Tusind millioner tak til FANTASTISKE GumleAnden, for DET ligeså FANTASTISKE signaturbillede!  Den superseje Grønspætte: Jonas har tegnet dette FANTASTISKE billede til mig! Tusind tak for dét!
|
|

Tilbage til toppen
|
Av, det må have gjort ondt. God bedring og jeg håber det ikke gør alt for ondt mere.
// Julie_AndSpoiler (klikk for å vise) Byrådsmedlem Formand for KAGE (Kedsomhedsbekæmpende, Aktivitets & Godtgørende Elite), se mere herLeder af Kriminal Politiet i H.A.P (Hele Andebys Politi), se mere herMangler du bonuspoint? Så klik her
|
|

Tilbage til toppen
|
Tak Julie SDB og Gustav. :) Min hånd går bedre men har en del udfordringer pga jeg er højre håndet :/
Det her er mig: Spoiler (klikk for å vise) Jeg er 17 år gammel og har været på andeby i 6 år.. Jeg har mange gode venner som Mikkel, Johan, Fun osv. Det her er mig og min pony Spoiler (klikk for å vise) Jeg har redet i 8-9 år. ridningen har givet mig glæder men også smerter.. Send gerne en venneanmodning. apceptere alle :)
|
|

Tilbage til toppen
|
Update. Sygehuset har kigget på røntgenbillederne igen og de så ingen tegn på beud så nu er min hånd gips fro :)
|
|

Tilbage til toppen
|
Woo, tillykke!! ^_^
Rap fra ...  Tusind millioner tak til FANTASTISKE GumleAnden, for DET ligeså FANTASTISKE signaturbillede!  Den superseje Grønspætte: Jonas har tegnet dette FANTASTISKE billede til mig! Tusind tak for dét!
|
|

Tilbage til toppen
|
chri527w wrote:Update. Sygehuset har kigget på røntgenbillederne igen og de så ingen tegn på beud så nu er min hånd gips fro :) Niiiice :D
Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur. Founderen af den ubegrænsede signatur:D Warning: This user is viceborgmester!#GustavErLækker #Ændestop #Gulle4President #Rapkæfthed4TW #Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD Spoiler (klikk for å vise) Hej alle brugere, mit navn er Gustav, og jeg vil meget gerne, være ven med jer alle sammen, så i må meget gerne spørge :) I min fritid spiller jeg en masse fodbold:D Jeg kan også, godt lide Anders and blade og Jumbobøger og spillene her inde. Og at skrive sammen med jer Info om  Spoiler (klikk for å vise) Andeby samfundet Spoiler (klikk for å vise) Jeg bor på Milliardærvej 14 Jeg kører LamDuckHini Jeg er beskæftigelsesminister Jeg har vundet i Lotto "1" gang - 10.000 fak Mit fodboldhold hedder De Rapkæftede Ænder Dunk'n Duckz er mit basketballteam Jeg opdagede den ubegrænsede forumsignaturJeg er med i H.A.P som fængselschef Jeg er med i partiet Donaldisterne:D Her er min InstagramHier sind meiner SnapchatJeg er VICEBORGMESTER
|
|

Tilbage til toppen
|
God bedring! :)
#Venskab!!! 😜😺👻🐭 #Ændestop Spoiler (klikk for å vise) Jeg er næstformand for partiet KAGE og medlem i Kulturministeriet Partiet KAGE: :D Spoiler (klikk for å vise) KAGE (Kedsomhedsbekæmpende Aktivitets & Godtgørende Elite) Du kan læse mere om partiet her
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|