Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Andeby Samfundet - Info til nye med samlet oversigt Options
Andeby_Samfundet
29. oktober 2017 11:25:14 Anmeld

Tilbage til toppen

Hejsa. Jeg har lavet det her indlæg, til evt. nye medlemmer af Andeby Samfundet, eller generelt bare medlemmer som gerne lige vil have det frisket op:-)

HUSK ALT ER FIKTIVT

Version:
2.0 Rettelser på regler, og forskellige indlæg. Regeringen er taget fra i denne version.

Info om Andeby Samfundet

Andeby Samfundet er en ide som er startet af mig. Ideen var/er at der vil være et samfund, hvor man vil møde udfordringer, som i den virkelige verden.

Der er mulighed for at: købe huse, købe biler, købe lodder, ja faktisk købe alt muligt som man vil møde i virkeligheden.

For at købe, skal man betale. Det gør man ved hjælp af sit job. Det er nemlig muligt at få et job her i Andeby Samfundet. Og den gode ide er, at man ikke skal gøre noget specielt, for at tjene. Man tjener nemlig ved at man får et antal får hvert forum indlæg man laver, eller et antal for hver time man er online.

Når måneden så er ovre, så får man sine FAK (Valutaen i Andeby Samfundet, Fiktive Andeby Kroner).

Det er med de seneste par uger blevet mere detaljeret. Det vil sige at man faktisk skal betale skat og ejendomsskat.

Alt sammen er for at lege en leg, som ikke er ligesom de andre, og også for at lære noget af virkeligheden at kende.

Regeringen

Der er også en regering. Regeringen kan godt være lyde lidt ligesom Byrådet, men de er slet ikke ens. Regeringen er kun i den her leg, og bliver mere og mere detaljeret.

Regeringen består af en statsminister, en ejendomsminister, en beskæftigelsesminister og en skatteminister.

Deres roller er forskellige. Den ene skal holde øje med ejendoms økonomien, mens en anden skal lave flere jobs.

Regeringen er kun på prøve, men jeg regner med at det vil blive på siden fremover:-)

Matador chancer

Som en ekstra ting, så er det også noget som jeg kalder for matador chancer. Det er nemlig sådan at man hver måned får et slags matador kort. Det er ikke fra matador, men jeg vælger at kalde det for det, så man kan forholde sig til det:-)

Ud fra de kort, der kan man så være heldig at modtage FAK eller skulle betale FAK.

Hvordan kommer man igang med Andeby Samfundet?

Det gør du meget nemt. Du skriver bare til mig, og så er du med:-)
Du vil starte med at få en start bonus på 10.000 FAK, men ellers skal du selv tjene penge, ved at få et job.

Links til jobs, huse og andet kan ses her.

Link til Samlede Regler kan findes HER
Link til Jobs kan findes HER
Link til Hus køb kan findes HER
Link til Bil køb kan findes HER
Link til AAQ banken kan findes HER
Link til Matador chancer kan findes HER
Link til Andeby Lotteriet kan findes HER
Link til Firmaer kan findes HER

Link til Regeringen kan findes HER IKKE AKTIV

Aktive tilbud

- Tilmeld dig til Andeby Samfundet og få 10.000 FAK
- Tilmeld dig til reserve hjemmeside for Andeby og få 10.000 FAK - Find den HER

Spørgsmål og svar:

Jeg vil gerne starte en bank, hvordan gør jeg?

For at starte en bank, så skal du låne til en bank. Lånene fortages i regeringen, med deres renter. Er du derfor interesseret i at starte en bank, så skal du skrive til Andebyanden og kigge på lånene med renterne HER

Jeg vil gerne være med i Andeby Samfundet, men vil ikke have et hus. Hvad gør jeg?

Det er nødvendigt at have et hus for at være med. Hvis man har et job er man medlem, og hvis man ikke har fundet et hus inden den første, så vil man automatisk få tildelt et lejet hus.

Jeg vil gerne starte et firma som ikke sælger huse og biler, hvordan gør jeg det?

Det er meget enkelt, du skriver bare til Andebyanden, så finder vi ud af en løsning.

Link til info om Andeby Samfundet kan findes HER:-)
AbettorGem
23. november 2017 14:41:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej moderatorer. Bare mens vi husker det, skal denne tråd nok frigøres fra de faste indlæg :)

Hele Andebys borgmester

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Redaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: