Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Farvel til Sandhedens Time Options
AbettorGem
7. november 2017 14:00:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Kære borgere i Andeby

Jeg har længe overvejet Sandhedens Times fremtid og har nu endelig besluttet, at der ikke vil udkomme nye numre af avisen mens jeg sidder som borgmester.

Vi så i sidste byrådsperiode hvordan en borgmester kan bruge avismediet til at bringe positive historier om sig selv og negative historier om sine kritikere. Det var noget, som faldt mig meget for hjerte og som jeg for alt i verden vil undgå mens jeg er borgmester. Desuden er jeg sikker på, det vil gavne byrådet at mit fulde fokus ligger der.

Det skal lyde en stor tak for den store støtte, Sandhedens Time med tiden opnåede blandt jer brugere. Selvom det ikke altid var rart, mens det foregik, så tror jeg på, Sandhedens Times arbejde gjorde en positiv forskel for Andeby og at den har været med til at bringe os derhen hvor vi er nu.

De høje læsertal og det, at to af numrene af Sandhedens Time er blevet nævnt som årets bedste forum-indlæg bekræfter mig også i, at Sandhedens Time var en god avis. Og hvem ved om der igen en dag vil være brug for Sandhedens Time? :)

AbettorGem

Hele Andebys borgmester

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Redaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis!
AndebyAnden
7. november 2017 15:37:35 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Stopper du aldrig.
Var det virkelig nødvendig at blande mig ind i det her, i stedet for bare at fortælle at avisen stopper?

Jeg har ikke fremhævet mig selv i forhold til andre i min borgmesterperiode, og jeg synes at det er dybt tåbeligt at du starter forfra igen

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
AbettorGem
7. november 2017 15:51:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er en politisk beslutning fra min side og den må jeg selvfølgelig gerne forklare med de politiske begivenheder, der har formet Andebys nuværende situation. Vi kan jo ikke bare lade som om, at du ikke har gjort de ting, AndebyAnden :)

Sandhedens Time var aktiv under din tid som borgmester og har derfor selvfølgelig beskæftiget sig meget med de beslutninger du tog, jeg anså som problematiske. Derfor kan jeg ikke se hvordan jeg skulle skrive et mindeord om Sandhedens Time uden overhovedet at henvise til din tid som borgmester. Jeg har forsøgt at skrive det så neutralt som muligt, da jeg på ingen måde er interesseret i nogen diskussion.

Det er et faktum, at du i din "Andvisen" bragte to negative artikler om mig sammen med artikler om at det går godt med Andebysamfundet og Byrådet. Det kan læses i Andvisen nr. 2 med påstande som "rigtig mange er faktisk trætte af AbettorGem". http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=153607

Hele Andebys borgmester

thewinnertakesitall
7. november 2017 16:02:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes Sandhedens Time har været en god avis. Tillykke med det flotte arbejde :)

Minister for Cybersikkerhed

Medlem af Rapikale Ænder
Julie_And
7. november 2017 16:10:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Synes det er ærgeligt, at Sandhedens Time stopper. Jeg kunne godt lide dets kritiske syn på altting.

//Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
AbettorGem
7. november 2017 16:13:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
Synes det er ærgeligt, at Sandhedens Time stopper. Jeg kunne godt lide dets kritiske syn på altting.

mange tak :) jeg synes bare det er svært at skulle være kritisk samtidig med at jeg skal stå i spidsen for Byrådet. :)

Hvis jeg skulle finde kritiske sager i fremtiden, vil jeg selvfølgelig stadig gå ind i dem, bare på andre måder.

Hele Andebys borgmester

gustavsl1
7. november 2017 17:02:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Øvøvøvøøvv

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
Warning: This user is viceborgmester!
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW
#Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD

Info om
batdut5
7. november 2017 17:38:37 Anmeld

Tilbage til toppen
Ærligt at du stopper med sandhedens time, men kan samtidig godt se hvorfor det er en smart ide. Hvis du valgte at skrive en sandhedens time hvor du er kritisk overfor nogle partierne , vil set se ud som om du ikke forholder dig neutral som borgermeste.

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
Unknown_Duck
7. november 2017 18:50:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Øv, hvor ærgerligt, men forstående nok. Kommer til at savne den, det var en god avis.

Husk at andeby er verdens bedste by!
#Ændestop
#PartietKage
#DeRigeÆnder
AbettorGem
7. november 2017 19:46:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Unknown_Duck wrote:
Øv, hvor ærgerligt, men forstående nok. Kommer til at savne den, det var en god avis.

Heldigvis har vi stadig Andebygenseren Tidende :D Haha

Hele Andebys borgmester

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: