Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Kill Your Darlings Options
AndebyAnden
20. november 2017 15:33:13 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Kill Your Darlings, eller som Herman Bang sagde: “Hvis du har en god sætning, så stryg den”

Med de to sætninger vil jeg indlede nogle tanker jeg har haft på det seneste.

Jeg har i en længere periode overvejet at slette min bruger her på Andeby.dk. Grundene er mange, både her fra selve Andeby.dk, men også fra den virkelig verden. Jeg har nogle ting i den virkelige verden, som har påvirket mig, og også mit humør.

Alligevel er Andeby mit gemmested. Sommetider tænker jeg ikke Andeby som et egentlig Donaldistisk sted, men nærmere et sted hvor jeg er anonym og væk fra mit virkelige liv, selvom jeg sidder midt i det, og gemmestedet er en skærm i cyberspace.

Gemmestedet er det eneste der afholder mig fra at slette min bruger. Alligevel er der ting som jeg må stoppe med. Skænderierne er en af dem. En anden ting er nogle af mine ideer.

Andeby Samfundet var en god ide. Synes jeg selv. En ide som jeg har bygget på. Matador, highscore, bank, huse, firmaer og regeringen.

Jeg har adskillige Excel dokumenter og skabeloner, brugt mange timer på udregninger. En af de ideer som jeg er gået i stå i.

Da Andeby_pc annoncerede at han stopper på Andeby.dk så gik der også en del af legen. Andeby_pc har stået bag AP biler og også været minister i den tidligere regering.

Det er ikke på grund af Andeby_pc, det er personligt. Det kan lyde egoistisk, men hvis jeg ikke selv, stifteren og ideen bag legen, kan få tid og lyst til det, ja så er der heller ingen andre som skal tage den ide.

Derfor vælger jeg at gå efter ordsproget Kill Your Darlings.

Andeby_pc var med til at lave brugeren. Faktisk var det ham der lavede den. Det er ikke det samme længere, og jeg stopper derfor legen.

Om den vender tilbage igen kan jeg ikke sige. Hvis lysten vender tilbage, så er jeg ikke afvisende. Men det bliver med en ny start.

Det kan være en pause, men jeg ved ikke om pausen stopper igen.

Nu tænker du måske, “Hvorfor lave sådan et setup bare for en leg?”

Legen er ikke bare en “Bandlys en person” leg. Det er en leg som ændrer udgangspunkt med tiden. Det er også en leg som alle er indblandet i på en måde som jeg ikke tror er set før på Andeby.dk. det er en leg som mange er med i, og også en leg som fortjener en forklaring på hvorfor det stopper.

Hvad skal jeg så nu?

Lige nu skal jeg fokusere på min skole. Og så vil jeg planlægge noget politisk og noget med IT nyheder. Længere er jeg ikke kommet i min næste ide.

Med disse ord ønskes i alle en god mandag

Kill Your Darlings

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
gustavsl1
21. november 2017 16:14:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Øhh, det vil ssige at du bliver på andeby?xD
Rip ift andeby samundey:-(

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
Warning: This user is viceborgmester!
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW
#Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD

Info om
AndebyAnden
21. november 2017 18:06:58 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
gustavsl1 wrote:
Øhh, det vil ssige at du bliver på andeby?xD
Rip ift andeby samundey:-(

Ja jeg bliver stadig, men ikke ligeså tit. Der er ting i mit liv sol gør at jeg ikke kan i øjeblikket

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

andeby_pc
27. november 2017 17:23:29 Anmeld

Tilbage til toppen
:(

Farvel tak for alt - Andeby_Pc
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: