Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Donaldistisk Debat: Ducktales Options
hellevad
23. november 2017 16:49:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Nu er det tid til en ny donaldistisk debat. Spørgsmålet denne gang:

Hvad synes I om de fire nye Ducktales-historier, der er med som tillæg i AA og co. fra sidste torsdag (den 16.)?

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Spoiler (klikk for å vise)

AbettorGem
25. november 2017 19:49:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Gad vide om andre end mig har læst dem, haha?

Hele Andebys borgmester

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Redaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis!
clubpenguin
25. november 2017 22:29:45 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:

Jeg har ikke gjort det endnu :P Vil enormt gerne da jeg rigtig godt kan lide serien i fjernsynet :D

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

hellevad
26. november 2017 21:58:25 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:

Jeg har :-D

Jeg kunne egentlig godt lide historierne, men jeg synes, det virkede lidt underligt, at alle historier var med Anders og ungerne. Det gjorde, at historierne passer godt til AA og co., men når jeg kan huske de gamle Rip, Rap og Rup på eventyr-tegneserie-hæfter og tillæg, hvor det sådan set bare var historier, der kunne være en plottet til et afsnit af tegnefilmen, virker dette for skrædersyet til det moderne AA og co. Det blev gjort til en klassisk "Anders får job, klarer det perfekt og får en træls udfordring"-historie.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Spoiler (klikk for å vise)

skovdusse
27. november 2017 15:05:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg kunne faktisk godt lide historierne. På en måde synes jeg det var rart at historierne var lavet til "Anders and får et job" historier. Jeg kunne dog på en eller anden måde godt have tænkt mig at der var flere eventyr-relaterede historier. Hvis mine kilder har ret, har de næste ducktales-tegneserier dog mere at gøre med eventyr. Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg synes om at det var den samme "Var det noget jeg sagde?" punchline i alle historierne, men det er bare en mindre detalje.

Grønspætte ære!
saraac
4. december 2017 10:20:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg syntes at show elementet var meget tydeligt, man kunne godt se at det var et univers bygget til tv. Den måde de fortalte historierne var mere langtrukkent end de normale historier i bladene, og det kunne jeg rigtig godt lide, det var nemmere at fornemme scenarierne. Der var også en historie spækket med referæncer til 80 er gysere og det havde min bror rigtig sjovt ved at finde. Jeg er en stor fan af tegenstilen specielt, meget farverig.

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
saraac
4. december 2017 10:24:48 Anmeld

Tilbage til toppen
skovdusse wrote:
Jeg kunne faktisk godt lide historierne. På en måde synes jeg det var rart at historierne var lavet til "Anders and får et job" historier. Jeg kunne dog på en eller anden måde godt have tænkt mig at der var flere eventyr-relaterede historier. Hvis mine kilder har ret, har de næste ducktales-tegneserier dog mere at gøre med eventyr. Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg synes om at det var den samme "Var det noget jeg sagde?" punchline i alle historierne, men det er bare en mindre detalje.

Ja og alle historierne endte på den samme konklusion :/

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: