Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Fredagsdebatten: Fødselsdage i bladet Options
Julie_And
8. december 2017 06:55:18 Anmeld

Tilbage til toppen
I det seneste nummer af AA&co holdte de Joakims 70 års fødselsdag. Det fejrede de med at have onkel Joakim i ektra mange historier.

Hvad synes du egentlig om det, når bladet holder fødselsdag for dets figurer. Kunne de godt have gjort mere ud af det eller synes du nærmere det er tåbeligt at holde fødselsdag for fiktive personer?
Hvad synes du?

//Julie_And
Spoiler (klikk for å vise)

Mangler du bonuspoint? Så klik her
saraac
8. december 2017 14:06:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes at det er rigtig godt, men de burde så også inkludere nogen historier med skaberen selv Carl barks

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
Julie_And
9. december 2017 10:13:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes også de godt måtte inkludere nogle lidt ældre historier, for dem ser man aldrig mere. Jeg tror det ville være meget interessant, især for nye læsere, hvis man f.eks. satte historien ind, der for første gang introducerede figuren.

//Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
hellevad
9. december 2017 11:10:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes, det er en rigtig god ide at fejre fødselsdage i bladet. Jeg synes bare ikke, man gør nok ud af det. Jeg håber Joakims fødselsdag også bliver fejret lidt i de næste blade, for indtil videre er det ret sparsomt: en særlig forside, en slags moderne fortsættelse af "Jul på Bjørnebjerg", flere andre nye Joakim-historier. Hvor er de gamle Barks-historier eller evt. Rosa-historier? Hvad med at trykke den originale "Jul på Bjørnebjerg"?
Redaktionen skal dog have masser af ros for at gøre mere ud af denne fødselsdag end de andre igennem de sidste ca. 10 år. Da Joakim fyldte 60, blev det rimelig godt fejret med en særlig serie af historier. Da Anders fyldte 70, blev det helt fantastisk godt fejret, og næsten hele første halvdel af 2004 var fyldt mere eller mindre med fødselsdag.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

thewinnertakesitall
9. december 2017 13:14:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er bare godt

Minister for Cybersikkerhed

Medlem af Rapikale Ænder
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: