Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Debat: Kan man blive for gammel til andeby og Anders and? Options
Kulturministeriet
10. januar 2018 23:36:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Godaften, på vegne af kulturministeriet, vil jeg batdut nu åbne op for årets første debat fra vores side af.

Så det enkle spørgsmål jeg stiller jer alle er: Hvornår synes I, man får gammel til andeby?

Grunden til, jeg spørg, er at der for en del år siden, cirka i 2011/12 var en del brugere, der forlod andeby.dk. Deres begrundelse var, at de følte de var nået en alder, hvor de var for gamle til andeby. Samtidig sagde de også at andeby var for barnligt og deres venner synes det er var usejt at have en bruger. Så derfor droppede de andeby til fordel for andre ting, der var langt mere seje.

\\batdut
AbettorGem
11. januar 2018 09:59:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Nogen kan jo åbenbart godt blive det, for de er stoppet med at bruge siden, men generelt synes jeg ikke, der er en alder hvor det ikke er i orden at bruge siden længere. Der er da også voksne, der kan lide Anders And.

Så længe man bare tager det ansvar der følger med alderen, så synes jeg, at alle er velkomne. Det vil sige, at man som voksen ikke skrive grimme ting til børn herinde eller tager nogen emner op, der ikke er passende.

Hele Andebys borgmester

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Redaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis!
Julie_And
11. januar 2018 16:54:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er helt enig med hvad AbettorGem siger.

Interessant nok har jeg oplevet en stigning i gennemsnitsalderen herinde, mest fordi der ikke kommer så mange nye til, men det er meget sjovt alligevel at se, at folk alligevel bliver hængende herinde :)

//Julie_And
Spoiler (klikk for å vise)

Mangler du bonuspoint? Så klik her
laujensen
12. januar 2018 09:55:03 Anmeld

Tilbage til toppen
nej, man kan ikke blive for gammel til Andeby og Anders And, enkelte kan vokse fra det eller prioritere andre ting højere, men jeg tror ikke det har specielt meget med alder at gøre. de brugere der hænger ved i øjeblikket har jo, som du påpeger Julie, en ret høj gennemsnitsalder.

Formand for det stolte parti Andiancen.

En stemme på Andiancen er en stemme på et bedre Andeby.dk.

Jeg vælger ikke mellem Rosa og Barks, jeg elsker dem begge

"Nothing is true everything is permitted"
Julie_And
12. januar 2018 19:26:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg tror denne høje gennemsnitsalder har noget at gøre med, at børn og unge har større chance for at starte på spil osv, der ikke er tekstbaseret lige som andeby.dk. Derfor er der næsten kun dem tilbage, der blev medlem da fora var mere populære og så er blevet fordi de fandt ud af, at det egentlig er meget sjovt.

//Julie_And
Spoiler (klikk for å vise)

Mangler du bonuspoint? Så klik her
kristjan1234
12. januar 2018 21:56:07 Anmeld

Tilbage til toppen
nej

det er mig kristjan123
jeg vil bli borgemester
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: