Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Jeg ved, jeg har gjort noget DUMT! Options
andeby_pc
14. februar 2018 17:29:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Før i læser videre...

Lige en ting før jeg begynder... Jeg beder Dabberheleugen og AndebyAnden om at blive gode venner! ;)

Nu sidder i sikkert og tænker? Hvorfor?

Ser i... Det er mig som har lavet "Deleted_User" og "117"

Det hele startede i forgårs.
Jeg lavede 117 den 12.02.2018 Pga jeg kededet mig oppe i sommerhuset...
Jeg tænkte så jeg kunne teste om folk var gode til at tage imod nye bruger (Som i er! Forsæt med det!)
Alt var fint. Han skabte lidt Aktiv pga Andeby.dk Så lidt dødt ud...

Jeg lavede så "Deleted_User" et par timer senere. Ham og 117 begyndt så bare at lave endnu mere aktivte for at give et håb for os at vi vil få et aktiv andeby.dk igen. Jeg begyndt så langsomt at, være en "Internet Troll"

Om aften så opdage jeg så hvordan man kunne boost med visninger. (Der gik det så galt...)
Jeg ved ikke hvorfor men ligeplussligt så var det som min hjerne, gik i baglås... Jeg kunne ikke lade vær med at prøve at boost med visninger, også gik det bare den gale vej... ¨

117 Tal begyndt at eksporeder i tal altså jeg regne ud, af på 1 time vil han ca få 13000 visninger på profilen...

I sidder sikkert og tænker hvordan?
Det er det program som gjorde hele, jobbet for mig.
Med ca 20. Faner, åbenene som reloadede vær 1 sek.
(De gjorde så serveren ikke laggeede havde slået den option fra)

Hvorfor gjorde du det?

Jeg gjorde det pga. internet kedsomhed... I AM SO SORRY!
Og at få det til at se ud som der sker noget nyt på siden. (Give et håb til Andeby.dk)
Det gik så bare ikke lige efter min plan... Nu er der jo kommet uvenner og alt det...

Undskyld til jer som føler jer fornærmet. Det var ikke min meneligen at gøre nogle triste eller holde sig udenfor
Især til...

AndebyAnden.
Hellevad.
Huebrødrene.
Fun_PV_Duck.
Prinsesse_Æblemarmelade_14.
Unknown_Duck.
AbettorGem.
Emil.k_
Julie_And.
chri527w.
Admin

I sidder sikkert og tænker over hva skete der med 117 og Deleted_User? De blev slettet...
De blev slettet... Grund ved jeg ikke...

Håber rigtig meget vi alle sammen kan komme videre... I livet! Det her er sket, sket er sket. Det kan jeg ikke ændre på... Som man siger!

Mange tak fordi du gad at bruge tid på at læse det her....

Går du ind for et aktiv ANDEBY?

SÅ SKAB DEN AKTIV! Lav tegneserie, Blogs og Forumindlæg! Alt bare for at få aktiv! :-D
Huebrødrene
14. februar 2018 17:40:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Ej, det er sgu da bare skide skægt at du tog fusen på os med sådan et eksperiment :) Miklo har også taget fusen på os med 0 Akr.! Så du er da ikke den første...

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

#VIVILHAVEAKTIVANDEBYINDE2019
AbettorGem
14. februar 2018 17:41:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvad har du gjort? Fået en masse sidevisninger og pralet lidt med det? Det synes jeg ikke er så slemt og det er i hvert fald ikke ulovligt at bruge Auto Refresh, som nogen har påstået overfor dig. Det tvivler jeg på nogen er blevet dømt for :)

Hvis jeg skulle være irriteret over noget, skulle det nok være, at du fik mig til at bruge tid på at forklare det politiske system på Andeby for dig, selvom du udmærket godt ved det, men jeg kan modsat mange andre godt tage en spøg!

Hele Andebys borgmester

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!
andeby_pc
14. februar 2018 17:42:27 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Hvad har du gjort? Fået en masse sidevisninger og pralet lidt med det? Det synes jeg ikke er så slemt og det er i hvert fald ikke ulovligt at bruge Auto Refresh, som nogen har påstået overfor dig. Det tvivler jeg på nogen er blevet dømt for :)

Hvis jeg skulle være irriteret over noget, skulle det nok være, at du fik mig til at bruge tid på at forklare det politiske system på Andeby for dig, selvom du udmærket godt ved det, men jeg kan modsat mange andre godt tage en spøg!

Hahhaha For at vær ærlig så vidste jeg altså ikke hvordan man lavede sit eget parti...

Er skam klar over at det ikke er ulovligt xD Tro ikke på man kan lave "Internet Hærværk" På den måde.

SÅ SKAB DEN AKTIV! Lav tegneserie, Blogs og Forumindlæg! Alt bare for at få aktiv! :-D
andeby_pc
14. februar 2018 17:43:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Huebrødrene wrote:
Ej, det er sgu da bare skide skægt at du tog fusen på os med sådan et eksperiment :) Miklo har også taget fusen på os med 0 Akr.! Så du er da ikke den første...

Ja ved jeg... Men der var altså nogle som ikke kunne se det var en spøg...

AbettorGem
14. februar 2018 17:47:18 Anmeld

Tilbage til toppen
andeby_pc wrote:
AbettorGem wrote:

Hahhaha For at vær ærlig så vidste jeg altså ikke hvordan man lavede sit eget parti...

Er skam klar over at det ikke er ulovligt xD Tro ikke på man kan lave "Internet Hærværk" På den måde.

Du skal nok forberede dig på ungdomsfængsel nu.

Hele Andebys borgmester

andeby_pc
14. februar 2018 17:48:06 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
andeby_pc wrote:
AbettorGem wrote:

Du skal nok forberede dig på ungdomsfængsel nu.

Ååååh nej xD

Huebrødrene
14. februar 2018 17:55:59 Anmeld

Tilbage til toppen
andeby_pc wrote:
Huebrødrene wrote:

Ja ved jeg... Men der var altså nogle som ikke kunne se det var en spøg...

Du kunne jeg da heller ikke!

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

laujensen
14. februar 2018 18:06:22 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg så ellers frem til Andebys første kommunistparti

Formand for det stolte parti Andiancen.

En stemme på Andiancen er en stemme på et bedre Andeby.dk.

Jeg vælger ikke mellem Rosa og Barks, jeg elsker dem begge

"Nothing is true everything is permitted"
andeby_pc
14. februar 2018 18:10:51 Anmeld

Tilbage til toppen
laujensen wrote:
jeg så ellers frem til Andebys første kommunistparti

Bare rolig... :)

Parti lever stadig! :-D Og ja vi bliver selvfølgelige et kommunistparti! :-D

Sovjetunionen = sovjRAP! ;-D

AndebyAnden
14. februar 2018 18:19:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Til AbettorGem og Andeby_PC

Nu har jeg ikke undersøgt hvad han har brugt, men nogle programmer kan rent faktisk nedsætte hastigheden for serveren, så helt forkert er det ikke, og jo det er rent faktisk ulovligt, selvom jeg ikke tror admin gør noget ud af det

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
AndebyAnden
14. februar 2018 18:27:10 Anmeld

Tilbage til toppen
Og inden I kommer med flere dumsmarte bemærkninger så findes det faktisk over straffeloven §293. Det kaldes DDos angreb. Jeg har ingen ærlig chance for at vide om det er refresh eller hvad det er, og refresh sender rent faktisk også pakker retur, som kan overbelaste siden. At Andeby_pc så har være fornuftig nok og gjort det med 20 på en gang, og ikke 100 fx, er en af grundene til at siden ikke er blevet overbelastet stort, men kun lidt en overbelast bredt over to dage i et lille format.

AbettorGem, jeg har intet sagt om ungdomsfængsel, så tag og drop de dumsmarte bemærkninger, ligesådan med at det ikke kan være ulovligt. Sjovt nok var det forkert nok til at admin fjernede to brugere og ville undersøge en anden også.

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Mit borger kort:

AbettorGem
14. februar 2018 18:34:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Hermed endnu en sjov tråd ødelagt.

Hele Andebys borgmester

AndebyAnden
14. februar 2018 18:40:27 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Hermed endnu en sjov tråd ødelagt.

Hvad mener du? Jeg retter på det folk skrev, som var forkert. Du skal da være så velkommen til at have en sjov tråd, men så undlad de ting du er usikker på

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

Huebrødrene
14. februar 2018 18:40:31 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
Og inden I kommer med flere dumsmarte bemærkninger så findes det faktisk over straffeloven §293. Det kaldes DDos angreb. Jeg har ingen ærlig chance for at vide om det er refresh eller hvad det er, og refresh sender rent faktisk også pakker retur, som kan overbelaste siden. At Andeby_pc så har være fornuftig nok og gjort det med 20 på en gang, og ikke 100 fx, er en af grundene til at siden ikke er blevet overbelastet stort, men kun lidt en overbelast bredt over to dage i et lille format.

AbettorGem, jeg har intet sagt om ungdomsfængsel, så tag og drop de dumsmarte bemærkninger, ligesådan med at det ikke kan være ulovligt. Sjovt nok var det forkert nok til at admin fjernede to brugere og ville undersøge en anden også.

Nu ville jeg gøre kunsten og fatte mig i korthed:

Du har ingen humoristisk sans!

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

AbettorGem
14. februar 2018 18:40:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Når man ikke har en ærlig chance for at vide noget, skal man lade være med at være så skråsikker. Andeby PC har fået at vide, at han har overtrådt loven. Hvis man ikke må trække lidt på smilebåndet over det bagefter, så er Andeby godt nok blevet et glædesløst sted.

Hele Andebys borgmester

AndebyAnden
14. februar 2018 18:42:19 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Når man ikke har en ærlig chance for at vide noget, skal man lade være med at være så skråsikker. Andeby PC har fået at vide, at han har overtrådt loven. Hvis man ikke må trække lidt på smilebåndet over det bagefter, så er Andeby godt nok blevet et glædesløst sted.

Jeg opfattede beskeden som henvendt til mig. Det er da glædeligt hvis jeg har misforstået noget

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

AndebyAnden
14. februar 2018 18:43:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Huebrødrene wrote:
AndebyAnden wrote:

Jeg har en humoristisk sans. Elsker satirer, comedy med mere. Så længe det ikke krænker folk for meget

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

Huebrødrene
14. februar 2018 18:51:21 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
Huebrødrene wrote:
[quote=AndebyAnden]Og inden I kommer med flere dumsmarte bemærkninger så findes det faktisk over straffeloven §293. Det kaldes DDos angreb. Jeg har ingen ærlig chance for at vide om det er refresh eller hvad det er, og refresh sender rent faktisk også pakker retur, som kan overbelaste siden. At Andeby_pc så har være fornuftig nok og gjort det med 20 på en gang, og ikke 100 fx, er en af grundene til at siden ikke er blevet overbelastet stort, men kun lidt en overbelast bredt over to dage i et lille format.

Jeg har en humoristisk sans. Elsker satirer, comedy med mere. Så længe det ikke krænker folk for meget[/å

Den har jeg bare så ikke lagt mærke til. Undskyld. Men det er da god smag.

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

AndebyAnden
14. februar 2018 19:12:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Huebrødrene wrote:
AndebyAnden wrote:
Huebrødrene wrote:
[quote=AndebyAnden]Og inden I kommer med flere dumsmarte bemærkninger så findes det faktisk over straffeloven §293. Det kaldes DDos angreb. Jeg har ingen ærlig chance for at vide om det er refresh eller hvad det er, og refresh sender rent faktisk også pakker retur, som kan overbelaste siden. At Andeby_pc så har være fornuftig nok og gjort det med 20 på en gang, og ikke 100 fx, er en af grundene til at siden ikke er blevet overbelastet stort, men kun lidt en overbelast bredt over to dage i et lille format.

Jeg har en humoristisk sans. Elsker satirer, comedy med mere. Så længe det ikke krænker folk for meget[/å

Den har jeg bare så ikke lagt mærke til. Undskyld. Men det er da god smag.

Har da også overvejet at abonnere på Charlie Hebdo. Men prisen var i overkanten

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: