Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

UNDSKYLD Options
Abehud
15. februar 2018 17:33:10 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg har sagt onde ting tilgiv mig jeg vil ikke bannes jeg er ny jeg vil bare venner jeg prøvede bare at få opmærksomhed plz jeg er et godt menneske
Huebrødrene
15. februar 2018 17:36:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Forstår dig ikke. Men godt at du har indset det.

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

#VIVILHAVEAKTIVANDEBYINDE2019
Abehud
15. februar 2018 17:37:33 Anmeld

Tilbage til toppen
undskyld! banner du mig? virkelig nej undskyld jeg er sød nok du skal bare lære mig at kende
AbettorGem
15. februar 2018 17:40:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Bare man kan indse sine egne fejl, så er man kommet langt her i livet, hvem end du er!

Hele Andebys borgmester

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!
Abehud
15. februar 2018 17:47:56 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg har læst den den er sød vil i høre en vits hvad sagde blondinen da hun gik ind i busse? av hahahahah skal vi være venner send anmodning jeg vil være venner med alle men de skal være søde. hvis du er ond kan du gå du får ingen venner når man driller jeg drillede lidt det er jeg ked af jeg er ortodoks kristen jeg gør bod på mine sønner pisk mig jeg er dum bare venner jeg er hjemløs bor på gaden giv mig penge jeg samler flasker hele dagen jeg spiser affald og jeg bider i folk hvis de kommer for tæt på gud vil straffe mig når tiden kommer bare ikke ban tak. du er sød skal vi være venner eller måske bff og lave music.aly
Abehud
15. februar 2018 17:53:20 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg har læst den den er sød vil i høre en vits hvad sagde blondinen da hun gik ind i busse? av hahahahah skal vi være venner send anmodning jeg vil være venner med alle men de skal være søde. hvis du er ond kan du gå du får ingen venner når man driller jeg drillede lidt det er jeg ked af jeg er ortodoks kristen jeg gør bod på mine sønner pisk mig jeg er dum bare venner jeg er hjemløs bor på gaden giv mig penge jeg samler flasker hele dagen jeg spiser affald og jeg bider i folk hvis de kommer for tæt på gud vil straffe mig når tiden kommer bare ikke ban tak. du er sød skal vi være venner eller måske bff og lave music.aly
Trist_Hugorm
15. februar 2018 18:15:02 Anmeld

Tilbage til toppen
det var sødt sagt jah skal vi være venner? du ser sød ud på dit billede er du baby eller er du stor?
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: