Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Opdatering til Andeby Samfundet Options
Andeby_Samfundet
1. april 2018 02:27:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Da jeg startede Andeby Samfundet op første gang, udviklede legen sig hurtigt, og for nogle blev den for kompliceret. Efter nedlukningen og anden opstart, forklarede jeg at det denne gang ville blive simpelt.

Disse ord spærrede mig for at udvikle den til noget større. Efter nogle planlæggeninger er den første opdatering til legen så på vej.

Opdateringen vil forhåbentlig falde i god jord hos alle. Jeg har nemlig forsøgt at løse disse tre problemstillinger:

1. Legen er for simpel eller kedelig
2. Legen er for stor og kompliceret
3. Legen fylder for meget i forummet

Med disse tre problemstillinger er jeg kommet frem til at legen bliver åben for to muligheder, den sikre/passive side og den usikre/aktive side.

Man kan nemlig til enhver tid at forholde sig passiv, og tjene FAK via sine aktiviter, eller man kan vælge at gamble med sine FAK og være med i den aktive del af legen.

Er du derfor ikke interesseret i en større udvikling af Andeby Samfundet, kan du roligt ignorere denne besked, og fortsætte som altid, mens du som interesseret kan forvente nærmere info snarest.

Sidst, men ikke mindst, så ville Andeby Samfundet rykke over til bloggene, og forum vil kun være et informationssted. De første par uger vil der komme et par indlæg, efter det bliver legen rykket over på bloggene.

Og nej, dette er ikke en aprilsnar:-)

Andeby Samfundet er vendt tilbage
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: