|

Tilbage til toppen
|
Marts er slut, og det betyder at det igen er blevet tid til at kåre månedens medlem og ide. Ligesom afstemningen i fjor, så ville det foregår ind til fredag, med mindre der ingen vinder er fundet. Alle har en stemme på hver pris, - dog hvis man flere profiler er det kun tilladt at stemme fra en af dem - men man må ikke stemme på sig selv/ sin egen ide.
Jeg starter:
Månedens medlem: AbettorGem
Månedens ide: Chris' historie
Huebrødre er seje!!!
#SovjRap
#VIVILHAVEAKTIVANDEBYINDE2019
#CarpeDiem
|
|

Tilbage til toppen
|
|
|

Tilbage til toppen
|
månedens medlem må være Fun PC Duck fordi han tør tage konflikten og afslutter dem på god måde. månedens idé må være sandhedens time fordi det har handlet om valget
PARTIET KAGE - VI FÅR INGEN KLAGE
|
|

Tilbage til toppen
|
Månedens medlem Mikkelkj268 fordi vi endelig har skypet igen. Og hold nu op nogle samtaler det blev til xD Månedens ide: pas
Det her er mig: Spoiler (klikk for å vise) Jeg er 17 år gammel og har været på andeby i 6 år.. Jeg har mange gode venner som Mikkel, Johan, Fun osv. Det her er mig og min pony Spoiler (klikk for å vise) Jeg har redet i 8-9 år. ridningen har givet mig glæder men også smerter.. Send gerne en venneanmodning. apceptere alle :)
|
|

Tilbage til toppen
|
Månedens medlem: chri527w Månedens idé: Kulturministeriets Gumlemumle aften.
#Venskab!!! 😜😺👻🐭 #Ændestop Spoiler (klikk for å vise) Jeg er næstformand for partiet KAGE og medlem i Kulturministeriet Partiet KAGE: :D Spoiler (klikk for å vise) KAGE (Kedsomhedsbekæmpende Aktivitets & Godtgørende Elite) Du kan læse mere om partiet her
|
|

Tilbage til toppen
|
Gode valg, allesammen! :D
Huebrødre er seje!!!
#SovjRap
#CarpeDiem
|
|

Tilbage til toppen
|
Månedens medlem: Andebypigen1015 Månedens ide: Ved det ikke
..-^~~~^-.. .~ ~. (;: :;) (: :) ':._ _.:' | | (=====) | | -O- | | \ | | /\ ((/ \))
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg vil også nominere Fun PV Duck for det gode arbejde som moderator. Vi har haft mange gode idéer som KAGE’s valgguide, Batdut5s jubilæum og TDVP’s arbejde med Disney Blogs. Jeg vil dog give en nominering til Under Anklage af DabberHeleUgen, som blev afsluttet i marts og som mange nok har overset.
Hele Andebys borgmester Chefredaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!
|
|

Tilbage til toppen
|
Halløj, månedens ide er så tæt, som den kan blive, så stemmer ville være godt.
Huebrødre er seje!!!
#SovjRap
#CarpeDiem
|
|

Tilbage til toppen
|
Månedens medlem Fun_PV_Duck Månedens ide kultur ministeriets Gumle mumle aften.
hvad er bedre en andeby? Mine Bruger Supersine1 Andeby_pigen1015
#ændestop #venner #sommerferie STEM PÅ DE RAPIKALE ÆNDER TI VALGET
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg vil sige at, Månedens medlem er Fun. Månedes ide. Er FelixWilliam CC.
|
|

Tilbage til toppen
|
Månedens medlem: Fun PV Duck for sit arbejde i kulturministeriet Månedens ide: TDVPs Disney blogs
// Julie_AndSpoiler (klikk for å vise) Byrådsmedlem Formand for KAGE (Kedsomhedsbekæmpende, Aktivitets & Godtgørende Elite), se mere herLeder af Kriminal Politiet i H.A.P (Hele Andebys Politi), se mere herMangler du bonuspoint? Så klik her
|
|

Tilbage til toppen
|
Det er snart sidste chance til at stemme på månedens medlem og ide, hvis man ikke har gjort det endnu!
Huebrødre er seje!!!
#SovjRap
#CarpeDiem
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|