|

Tilbage til toppen
|
|
|

Tilbage til toppen
|
Mit største juleønske er en oplevelse såsom en bowling-tur eller en tur i en klatrepark kunne også være fedt! En oplevelse man kommer til at huske i hvert fald :D
 Ngan lamun tangkal pamungkas ieu felled. Ngan lamun lauk pamungkas geus bray. Ngan lamun mark pamungkas dijieun ka jalan, anjeun bakal manggihan yén anjeun teu bisa dahar duit. ~§~ Hvis i mangler et profilbillede, så skriv til mig eller skumsprøjt_von_and :-D
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg får en Range Extender til WiFi og forhåbentligt også noget internet fra gigabit.dk :P
//MDKAH(MedDeKæresteAndeHilsner): Archibald_Haddock En gammel andebyborger som kigger lidt ind.
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg ønsker mig en ny telefon :D min gamle er 4 år gamle :/
|
|

Tilbage til toppen
|
Gode ønsker
 Ngan lamun tangkal pamungkas ieu felled. Ngan lamun lauk pamungkas geus bray. Ngan lamun mark pamungkas dijieun ka jalan, anjeun bakal manggihan yén anjeun teu bisa dahar duit. ~§~ Hvis i mangler et profilbillede, så skriv til mig eller skumsprøjt_von_and :-D
|
|

Tilbage til toppen
|
Mit største ønske er at mine forældre kan komme af med deres gæld. mine forældre er landmænd og landmænd tjener ikke lige frem meget her for tiden. Ellers kunne jeg godt tænke mig et anders and blad abonnement.
|
|

Tilbage til toppen
|
Alondra_789 wrote:Mit største ønske er at mine forældre kan komme af med deres gæld. mine forældre er landmænd og landmænd tjener ikke lige frem meget her for tiden. Ellers kunne jeg godt tænke mig et anders and blad abonnement. Øv. Lyder helt utroligt med milliardbidragene i mende.
//MDKAH(MedDeKæresteAndeHilsner): Archibald_Haddock En gammel andebyborger som kigger lidt ind.
|
|

Tilbage til toppen
|
At alle får en rigtig god jul, ligegyldig hvor rige eller fattige de er😊
"Hej alle sammen! Jeg er en 11 årig pige der elsker at skrive! Tjek min profil ud hvis jeg lyder spændende. Gør det her http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=Sulleyhttp://imgur.com/a/g0zxP#Venskab#nohate Minions Banana#Ændestop #De rige ænder #Partiet KAGE#emmawatsonforever
|
|

Tilbage til toppen
|
Sulley wrote:At alle får en rigtig god jul, ligegyldig hvor rige eller fattige de er😊 Det var et godt ønske😌
Ducktales! UUUH!!
|
|

Tilbage til toppen
|
Alondra_789 wrote:Mit største ønske er at mine forældre kan komme af med deres gæld. mine forældre er landmænd og landmænd tjener ikke lige frem meget her for tiden. Ellers kunne jeg godt tænke mig et anders and blad abonnement. Du er på forummet!!!!! Jaaaaa!!! Det er hvad jeg har ønsket mig til jul!
Ducktales! UUUH!!
|
|

Tilbage til toppen
|
Hmm...Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg ønsker mig :P
#Venskab!!! 😜😺👻🐭 #Ændestop Spoiler (klikk for å vise) Jeg er næstformand for partiet KAGE og medlem i Kulturministeriet Partiet KAGE: :D Spoiler (klikk for å vise) KAGE (Kedsomhedsbekæmpende Aktivitets & Godtgørende Elite) Du kan læse mere om partiet her
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Jeg har mange ønsker, og jeg gider ikke skrive dem alle :P Jeg ønsker mig en bærbar computer, og grønspættebogen, eller, lad os bare sige Disney ting, for jeg gider ikke skrive det hele...
 Spoiler (klikk for å vise) STEM PÅ TDVP
Bandeord, spark, og slå, dem der gør det, de kan gå, Andeby skal bestå, det kan ingen ændre på.
|
|

Tilbage til toppen
|
Sulley wrote: At alle får en rigtig god jul, ligegyldig hvor rige eller fattige de er😊 saraac wrote: Det var et godt ønske😌 Ja dety var et rigtigt godt ønske og tak XD :p
|
|

Tilbage til toppen
|
Alondra_789 wrote:saraac wrote:Sulley wrote:At alle får en rigtig god jul, ligegyldig hvor rige eller fattige de er😊 Det var et godt ønske😌 Ja dety var et rigtigt godt ønske og tak XD :p Kloge ord!
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|