|

Tilbage til toppen
|
På side 4 i tillæg til AA & Co. 28/2017 står: "Hvis du kan lide vilde dyr, så skulle du måske slå et smut forbi Afrika, for her finder du et dyreliv uden lige. Løver, tigre, zebraer ..."
Det må vist være alternative fakta, da der ikke findes tigre i Afrika.
På samme side: "... hvordan man opgører det." Det hedder altså 'opgør'.
|
|

Tilbage til toppen
|
|
|

Tilbage til toppen
|
Ja lidt fail af Anders And co
|
|

Tilbage til toppen
|
Min bedstefar der bor i Afrika han har da ellers en tiger som kæledyr (og det har min onkel i Rusland ogsåxD)
Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur. Founderen af den ubegrænsede signatur:D Warning: This user is viceborgmester!#GustavErLækker #Ændestop #Gulle4President #Rapkæfthed4TW #Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD Spoiler (klikk for å vise) Hej alle brugere, mit navn er Gustav, og jeg vil meget gerne, være ven med jer alle sammen, så i må meget gerne spørge :) I min fritid spiller jeg en masse fodbold:D Jeg kan også, godt lide Anders and blade og Jumbobøger og spillene her inde. Og at skrive sammen med jer Info om  Spoiler (klikk for å vise) Andeby samfundet Spoiler (klikk for å vise) Jeg bor på Milliardærvej 14 Jeg kører LamDuckHini Jeg er beskæftigelsesminister Jeg har vundet i Lotto "1" gang - 10.000 fak Mit fodboldhold hedder De Rapkæftede Ænder Dunk'n Duckz er mit basketballteam Jeg opdagede den ubegrænsede forumsignaturJeg er med i H.A.P som fængselschef Jeg er med i partiet Donaldisterne:D Her er min InstagramHier sind meiner SnapchatJeg er VICEBORGMESTER
|
|

Tilbage til toppen
|
gustavsl1 wrote:Min bedstefar der bor i Afrika han har da ellers en tiger som kæledyr (og det har min onkel i Rusland ogsåxD) Min far har en tiger i vores hus :P
|
|

Tilbage til toppen
|
gustavsl1 wrote:Min bedstefar der bor i Afrika han har da ellers en tiger som kæledyr (og det har min onkel i Rusland ogsåxD) Så vidt jeg ved er der da tigre i Afrika, ikke sandt?
Mine brugere: clubpenguin CP-K-I Disney-Samling Disney-Fan Andebys_Detektiver Operation_Aktivitet
|
|

Tilbage til toppen
|
Ikke vildtlevende, men nok i zoo. Tigre findes derimod i Indien.
|
|

Tilbage til toppen
|
Hvorfor søger I ikke bare på Google? Det tager 10 sek. og så har I svaret.
Mvh Andebyanden, Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-) Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl. Mit borger kort: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
clubpenguin wrote:gustavsl1 wrote:Min bedstefar der bor i Afrika han har da ellers en tiger som kæledyr (og det har min onkel i Rusland ogsåxD) Så vidt jeg ved er der da tigre i Afrika, ikke sandt? Haha det var for sjov?xD
Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur. Founderen af den ubegrænsede signatur:D Warning: This user is viceborgmester!#GustavErLækker #Ændestop #Gulle4President #Rapkæfthed4TW #Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD Spoiler (klikk for å vise) Hej alle brugere, mit navn er Gustav, og jeg vil meget gerne, være ven med jer alle sammen, så i må meget gerne spørge :) I min fritid spiller jeg en masse fodbold:D Jeg kan også, godt lide Anders and blade og Jumbobøger og spillene her inde. Og at skrive sammen med jer Info om  Spoiler (klikk for å vise) Andeby samfundet Spoiler (klikk for å vise) Jeg bor på Milliardærvej 14 Jeg kører LamDuckHini Jeg er beskæftigelsesminister Jeg har vundet i Lotto "1" gang - 10.000 fak Mit fodboldhold hedder De Rapkæftede Ænder Dunk'n Duckz er mit basketballteam Jeg opdagede den ubegrænsede forumsignaturJeg er med i H.A.P som fængselschef Jeg er med i partiet Donaldisterne:D Her er min InstagramHier sind meiner SnapchatJeg er VICEBORGMESTER
|
|

Tilbage til toppen
|
Ligesom dengang at der har en historie der sagde at Joakim von and fik sin lykkemønt i klondike XD
Ducktales! UUUH!!
|
|

Tilbage til toppen
|
clubpenguin wrote:gustavsl1 wrote:Min bedstefar der bor i Afrika han har da ellers en tiger som kæledyr (og det har min onkel i Rusland ogsåxD) Så vidt jeg ved er der da tigre i Afrika, ikke sandt? Nej medmindre det er i zoologisk have
Ducktales! UUUH!!
|
|

Tilbage til toppen
|
saraac wrote:Ligesom dengang at der har en historie der sagde at Joakim von and fik sin lykkemønt i klondike XD Kan du huske hvad den hed?
|
|

Tilbage til toppen
|
andeby_pc wrote:saraac wrote:Ligesom dengang at der har en historie der sagde at Joakim von and fik sin lykkemønt i klondike XD Kan du huske hvad den hed? Lykkemønt?xD

|
|

Tilbage til toppen
|
andeby_pc wrote:saraac wrote:Ligesom dengang at der har en historie der sagde at Joakim von and fik sin lykkemønt i klondike XD Kan du huske hvad den hed? Nej XD desværre
Ducktales! UUUH!!
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|