|

Tilbage til toppen
|
 Alle fra Andeby.dk byder dig hjertelige. Velkommen! :)
Her kan du præsenter dig selv :=) Så vi kan lære lidt om hinanden. Hvad hedder du. Hvor gammel er du. Hvad laver du i fritiden? Hvem er din yndligens, Andeby figurer? Andet om dig? Bare skriv løs.
|
|

Tilbage til toppen
|
Hvad hedder du. Jeg hedder Tim. Hvor gammel er du. Jeg er 15 år. Hvad laver du i fritiden?. Jeg er sammen med vennerne, og hygger mig med at spille. Computer og læse Anders And blade. :D Hvem er din yndligens, Andeby figurer? Jeg kan bedste lid Joakim von And, Rip, Rap og Rup, Anders And. Andet om dig? Bare skriv løs. Jeg er ordblind, og går i 8 klasse i en skole i Farum. :-)
|
|

Tilbage til toppen
|
Hvad hedder du? Jeg hedder Malthe xD Hvor gammel er du? Jeg er 11 år Hvad laver du i fritiden? Jeg læser Anders And og spiller teater og interesserer mig for politik Hvem er din yndlings Andeby karakter? Bedstemor And Andet om dig? Jeg går i 5.b og kan rigtig godt lide lektier. Jeg har været her på sitet siden 2014, og har en anden bruger ved navn Anders_Stålanden. Mit yndlings fag er Historie :D Husk at stem på TDVP til valgetMin avis, AT: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=154073http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=154041http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=153824http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=153713Spoiler (klikk for å vise) Hilsen UD :)
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg hedder Christa Jeg er 17 år. Bliver 18 den 23. decamber Jeg går til skydning og knallertkørekort i min fritid. efter knallertkørekort starter jeg måske til ridning igen Min ynglings andeby karakter ved jeg faktisk ik andet kunne være jeg er autist, og går pt på STU (Særlig Tilrettelagt Ungdomsuddannelse) i Rødding i sønderjylland.
Det her er mig: Spoiler (klikk for å vise) Jeg er 17 år gammel og har været på andeby i 6 år.. Jeg har mange gode venner som Mikkel, Johan, Fun osv. Det her er mig og min pony Spoiler (klikk for å vise) Jeg har redet i 8-9 år. ridningen har givet mig glæder men også smerter.. Send gerne en venneanmodning. apceptere alle :)
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg hedder Gustav! Jeg er 12 (snart 13)! I min fritid spiller jeg meget fodbold og læser AA&CO og ellers bare lidt forskelligt :P Min yndlings figur er nok... Arghhh jeg ved det ikke helt men jeg kan godt lide Anders and og Onkel Joakim! Lidt info om mig i forhold til Andeby Spoiler (klikk for å vise) Jeg er med i partiet Donaldisterne! Jeg er fra 2013 og har været aktiv i perioder, altså har ikke været fast aktiv siden 2013 ;) lige for tiden prøver jeg på at være aktiv hver dag :-)
Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur. Founderen af den ubegrænsede signatur:D Warning: This user is viceborgmester!#GustavErLækker #Ændestop #Gulle4President #Rapkæfthed4TW #Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD Spoiler (klikk for å vise) Hej alle brugere, mit navn er Gustav, og jeg vil meget gerne, være ven med jer alle sammen, så i må meget gerne spørge :) I min fritid spiller jeg en masse fodbold:D Jeg kan også, godt lide Anders and blade og Jumbobøger og spillene her inde. Og at skrive sammen med jer Info om  Spoiler (klikk for å vise) Andeby samfundet Spoiler (klikk for å vise) Jeg bor på Milliardærvej 14 Jeg kører LamDuckHini Jeg er beskæftigelsesminister Jeg har vundet i Lotto "1" gang - 10.000 fak Mit fodboldhold hedder De Rapkæftede Ænder Dunk'n Duckz er mit basketballteam Jeg opdagede den ubegrænsede forumsignaturJeg er med i H.A.P som fængselschef Jeg er med i partiet Donaldisterne:D Her er min InstagramHier sind meiner SnapchatJeg er VICEBORGMESTER
|
|

Tilbage til toppen
|
gustavsl1 wrote:Jeg hedder Gustav! Jeg er 12 (snart 13)! I min fritid spiller jeg meget fodbold og læser AA&CO og ellers bare lidt forskelligt :P Min yndlings figur er nok... Arghhh jeg ved det ikke helt men jeg kan godt lide Anders and og Onkel Joakim! Lidt info om mig i forhold til Andeby Spoiler (klikk for å vise) Jeg er med i partiet Donaldisterne! Jeg er fra 2013 og har været aktiv i perioder, altså har ikke været fast aktiv siden 2013 ;) lige for tiden prøver jeg på at være aktiv hver dag :-) Hvilken klasse går du i?:-)
Mvh Andebyanden, Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-) Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl. Mit borger kort: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
AndebyAnden wrote:gustavsl1 wrote:Jeg hedder Gustav! Jeg er 12 (snart 13)! I min fritid spiller jeg meget fodbold og læser AA&CO og ellers bare lidt forskelligt :P Min yndlings figur er nok... Arghhh jeg ved det ikke helt men jeg kan godt lide Anders and og Onkel Joakim! Lidt info om mig i forhold til Andeby Spoiler (klikk for å vise) Jeg er med i partiet Donaldisterne! Jeg er fra 2013 og har været aktiv i perioder, altså har ikke været fast aktiv siden 2013 ;) lige for tiden prøver jeg på at være aktiv hver dag :-) Hvilken klasse går du i?:-) Er det et reelt spørgsmål du gerne vil hører? Eller er det bare noget du syntes jeg burde have tilføjet så folk der ikke vidste det kunne finde ud af det?xD 7.A
Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur. Founderen af den ubegrænsede signatur:D Warning: This user is viceborgmester!#GustavErLækker #Ændestop #Gulle4President #Rapkæfthed4TW #Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD Spoiler (klikk for å vise) Hej alle brugere, mit navn er Gustav, og jeg vil meget gerne, være ven med jer alle sammen, så i må meget gerne spørge :) I min fritid spiller jeg en masse fodbold:D Jeg kan også, godt lide Anders and blade og Jumbobøger og spillene her inde. Og at skrive sammen med jer Info om  Spoiler (klikk for å vise) Andeby samfundet Spoiler (klikk for å vise) Jeg bor på Milliardærvej 14 Jeg kører LamDuckHini Jeg er beskæftigelsesminister Jeg har vundet i Lotto "1" gang - 10.000 fak Mit fodboldhold hedder De Rapkæftede Ænder Dunk'n Duckz er mit basketballteam Jeg opdagede den ubegrænsede forumsignaturJeg er med i H.A.P som fængselschef Jeg er med i partiet Donaldisterne:D Her er min InstagramHier sind meiner SnapchatJeg er VICEBORGMESTER
|
|

Tilbage til toppen
|
gustavsl1 wrote:AndebyAnden wrote:gustavsl1 wrote:Jeg hedder Gustav! Jeg er 12 (snart 13)! I min fritid spiller jeg meget fodbold og læser AA&CO og ellers bare lidt forskelligt :P Min yndlings figur er nok... Arghhh jeg ved det ikke helt men jeg kan godt lide Anders and og Onkel Joakim! Lidt info om mig i forhold til Andeby Spoiler (klikk for å vise) Jeg er med i partiet Donaldisterne! Jeg er fra 2013 og har været aktiv i perioder, altså har ikke været fast aktiv siden 2013 ;) lige for tiden prøver jeg på at være aktiv hver dag :-) Hvilken klasse går du i?:-) Er det et reelt spørgsmål du gerne vil hører? Eller er det bare noget du syntes jeg burde have tilføjet så folk der ikke vidste det kunne finde ud af det?xD 7.A Har hele tiden haft den tanke at du gik i 9. Klasse, aner ikke hvorfor jeg har troede det:-)
Mvh Andebyanden, Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-) Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl. Mit borger kort: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
AndebyAnden wrote:gustavsl1 wrote:AndebyAnden wrote:gustavsl1 wrote:Jeg hedder Gustav! Jeg er 12 (snart 13)! I min fritid spiller jeg meget fodbold og læser AA&CO og ellers bare lidt forskelligt :P Min yndlings figur er nok... Arghhh jeg ved det ikke helt men jeg kan godt lide Anders and og Onkel Joakim! Lidt info om mig i forhold til Andeby Spoiler (klikk for å vise) Jeg er med i partiet Donaldisterne! Jeg er fra 2013 og har været aktiv i perioder, altså har ikke været fast aktiv siden 2013 ;) lige for tiden prøver jeg på at være aktiv hver dag :-) Hvilken klasse går du i?:-) Er det et reelt spørgsmål du gerne vil hører? Eller er det bare noget du syntes jeg burde have tilføjet så folk der ikke vidste det kunne finde ud af det?xD 7.A Har hele tiden haft den tanke at du gik i 9. Klasse, aner ikke hvorfor jeg har troede det:-) Haahhahah xD 12 år og 9. Klasse er da ret godt klaret hvis jeg selv skal sige det xD

|
|

Tilbage til toppen
|
Hvad hedder du? Jeg hedder Morten Hvor gammel er du? Jeg er 21 år og er en af de ældste aktive bruge på andeby.dk, da jeg snart har haft en bruger i 10 år. Hvad laver du i fritiden? Jeg læser Anders And, dnaske og engelske bøger, hjælper til på ungdomsskole hold om aften og interessere masse af forskelige ting. Hvem er din yndlings Andeby karakter? Gearløs, raptus von and og masse af andre. Andet om dig? Jeg går i 2p på Ikast brande gymnasium og kan rigtig godt lide lektier. Jeg har været her på sitet siden 2008.
Smil til verden og verden smile igen :D
Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
|
|

Tilbage til toppen
|
Hvad hedder du - _-/|Brain does not compute question|\-_ Hvor gammel er du - 30 og klar til at blive lagt i graven Hvad laver du i fritiden - Spiller computerspil, laver computerspil, glugger netflix, stener youtube, ønsker mig en hund Hvem er din(e) yndlings Andeby figurer? - Bjørnebanden de sexede slynger! Andet om dig? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... måske skulle jeg begynde at skrive DFA igen? Norezal Dae - Partiformand for DUP-Stolt medlem af skurkeklanen. -Tolerance af intolerance er selvmord.
|
|

Tilbage til toppen
|
Hvad hedder du? Jeg hedder SVA/sva her på siden :) Hvor gammel er du? Jeg er lige blevet 18 :D Hvad laver du i fritiden? Jeg er sammen med vennerne, spiller klaver, løber, ser fjernsyn, laver lektier, hører musik og en masse andet :D Hvem er din yndlings Andeby figur? Hmm...Det må være Joakim Von And! :D Ander om dig? Jeg går i 1.g, jeg har lige fået kørekort og nyder livet :D
#Venskab!!! 😜😺👻🐭 #Ændestop Spoiler (klikk for å vise) Jeg er næstformand for partiet KAGE og medlem i Kulturministeriet Partiet KAGE: :D Spoiler (klikk for å vise) KAGE (Kedsomhedsbekæmpende Aktivitets & Godtgørende Elite) Du kan læse mere om partiet her
|
|

Tilbage til toppen
|
Hvad hedder du? - Jeg hedder Johan :-) Hvor gammel er du? - Jeg er 20 år :-) Hvad laver du i fritiden? - Jeg synger gospel, kommer i en IMU (en kristen forening), spiller klaver, læser, ser fjernsyn, holder mig opdateret på nyheder og deltager gerne i Facebook-debatter og skriver også gerne læserbreve o.l., går ture osv. :-D Hvem er din yndligens, Andeby figurer? -Uden tvivl Joakim von And! Især i Don Rosas historier! :-D Andet om dig? Bare skriv løs. - Jeg har autisme, og jeg er kristen :-D
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 16 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal interessere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindlæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde mere om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
|
|

Tilbage til toppen
|
Unknown_Duck wrote:Norezal_Dae wrote:Andet om dig? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... måske skulle jeg begynde at skrive DFA igen? Hvad er DFA? En avis, så vidt jeg husker :-)
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 16 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal interessere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindlæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde mere om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:Unknown_Duck wrote:Norezal_Dae wrote:Andet om dig? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... måske skulle jeg begynde at skrive DFA igen? Hvad er DFA? En avis, så vidt jeg husker :-) Okay :-) Husk at stem på TDVP til valgetMin avis, AT: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=154073http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=154041http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=153824http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=153713Spoiler (klikk for å vise) Hilsen UD :)
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg fik skrevet, tilsyneladende, 18 udgaver af DFA da jeg var aktiv herinde. DFA står for: Den Fiktive Avis. Det var mig og så mit alias Nobody No Name der var redaktører og journalister på bladet. Jeg så at "avis samlings" indlægget indeholder links til de fleste af udgaverne. Aner ikke hvor resten er blevet af. De første blev vist slettet efter at nogle under-fora blev lagt sammen XP Norezal Dae - Partiformand for DUP-Stolt medlem af skurkeklanen. -Tolerance af intolerance er selvmord.
|
|

Tilbage til toppen
|
Norezal_Dae wrote:Jeg fik skrevet, tilsyneladende, 18 udgaver af DFA da jeg var aktiv herinde. DFA står for: Den Fiktive Avis. Det var mig og så mit alias Nobody No Name der var redaktører og journalister på bladet.
Jeg så at "avis samlings" indlægget indeholder links til de fleste af udgaverne. Aner ikke hvor resten er blevet af. De første blev vist slettet efter at nogle under-fora blev lagt sammen XP Zyyyyyght

|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|