Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Debat: Titler i Byrådet Options
Andebys_byråd
22. januar 2018 16:07:21 Anmeld

Tilbage til toppen
BEMÆRK wrote:
Dette er en debat om et lovforslag i Andebys Byråd. Byrådet debatter vil fra nu af blive afholdt i Forum istedet for på blogs. Alle er velkomne til at deltage i debatten.

Thewinnertakesitall som er byrådsmedlem for Rapikale Ænder har indsendt følgende forslag:

I byrådets debatter skal debattørerne tiltale hinanden med titler. For drengenes vedkommende vil valget stå mellem And og Andrik og for pigerne And eller Andemor. Byrådsmedlemmer som er igang med deres første periode vil få titlen Ælling.

Tanken bag er, at det vil gøre Byrådets debatter mere venskabelige og mindre højtidelige. Et eksempel kunne være "Jeg synes Ælling Thewinnertakesitall's forslag er godt/dårligt fordi ...".

Afstemningen vil finde sted 29. januar 2018
Underskrevet borgmester AbettorGem

Med Venlig Hilsen - Byrådet
AndebyAnden
22. januar 2018 17:10:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Okay, jeg vil hurtig blive træt af det hvis det var mig. Selvom det gør det mere venskabeligt, så er det ikke noget jeg ville tage i brug, hvis det var mig

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
batdut5
22. januar 2018 17:23:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Rent nysgerrig, men siden jeg har været på andeby i næsten 10 år, kunne jeg så ikke hedde noget andet ind ælling. Da jeg finde betegnelsen ælling lidt fornærmene

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
thewinnertakesitall
22. januar 2018 18:30:36 Anmeld

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:
Rent nysgerrig, men siden jeg har været på andeby i næsten 10 år, kunne jeg så ikke hedde noget andet ind ælling. Da jeg finde betegnelsen ælling lidt fornærmene

Alle skal vær lige for loven. Så må du bare hænge i og stille op i næste periode også.

Går efter guldet
AndebyAnden
22. januar 2018 18:31:49 Anmeld

Tilbage til toppen
thewinnertakesitall wrote:
batdut5 wrote:

Alle skal vær lige for loven. Så må du bare hænge i og stille op i næste periode også.

Hmm, synes virkelig ikke om den ide:-I

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

DabberHeleUgen
22. januar 2018 18:39:26 Anmeld

Tilbage til toppen
det er sjovt

PARTIET KAGE - VI FÅR INGEN KLAGE
AbettorGem
22. januar 2018 18:41:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes det kunne være en god idé at få nogen positive traditioner ind i Byrådet. Og det er jo ikke så ofte at man nævner hinanden i de her debatter, så det ville blive belastende. Det er bare en lille sjov ting.

Hele Andebys borgmester

Chefredaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Valgandsvarlig i Andebys byråd - Klik her for at deltage i valget!
batdut5
22. januar 2018 18:55:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Selvom det her så skulle blive ved taget. Er det ikke ens betydning at alle byrådsmedlemmer vil være med til det. Personligt ser jeg ingen grund til at blive kaldt "ælling". Folk kan enden kalde mig mit brugernavn eller min rigtig navn og ikke andet

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
thewinnertakesitall
22. januar 2018 18:57:49 Anmeld

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:
Selvom det her så skulle blive ved taget. Er det ikke ens betydning at alle byrådsmedlemmer vil være med til det. Personligt ser jeg ingen grund til at blive kaldt "ælling". Folk kan enden kalde mig mit brugernavn eller min rigtig navn og ikke andet

Ville du blive glad for muligheden for at førstegang byrådsmedlemmer også kan vælge at hedde And?

Går efter guldet
batdut5
22. januar 2018 19:22:28 Anmeld

Tilbage til toppen
thewinnertakesitall wrote:
batdut5 wrote:

Ville du blive glad for muligheden for at førstegang byrådsmedlemmer også kan vælge at hedde And?

Ja , men det ikke pointen med det jeg skrev. Grunden til at jeg skriver det jeg skriver , er fordi jeg ikke kan se nogle grund til at vi skal have kælenavne :)

batdut5
22. januar 2018 19:51:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Men alt i alt , synes jeg at din idé er unik og sjov. Jeg håber lidt den bliver vedtaget , men kommer nok ikke til bruge kælenavne :)

thewinnertakesitall
22. januar 2018 20:29:55 Anmeld

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:
Men alt i alt , synes jeg at din idé er unik og sjov. Jeg håber lidt den bliver vedtaget , men kommer nok ikke til bruge kælenavne :)

Tak for støtten, det skal mere forståes som en titel lissom Hr Fru og Frøken. Det er ikke fordi vi skal til at kalde hinanden Ælling istedet for vores navne Fløjter

Går efter guldet
Julie_And
22. januar 2018 21:32:34 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg forstår godt ideen med det, men jeg ville ikke stemme for, fordi jeg ikke synes, man skal være tvunget til at bruge titler. Selv om titlerne er for sjov, vil de vel gøre det højtideligt ved at tvinge folk til at skrive titlerne ind.

Jeg har ikke noget imod, at vi laver nogle traditioner i byrådet, men jeg synes ikke folk skal tvinges til at følge dem.

Desuden vil jeg påpege, at jeg ville hedde And Julie And.

//Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
Julie_And
22. januar 2018 21:34:14 Anmeld

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:

Du ved godt du er i gang med din anden byrådsperiode? Du kom ind i byrådet senere, men jeg vil tro du nåede at sidde i byrådet omkring en måned før valget :)

//Julie_And

batdut5
22. januar 2018 21:50:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
batdut5 wrote:

Du ved godt du er i gang med din anden byrådsperiode? Du kom ind i byrådet senere, men jeg vil tro du nåede at sidde i byrådet omkring en måned før valget :)

Når já, det havde jeg fuldstændig glemt :)

thewinnertakesitall
24. januar 2018 22:22:12 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
Jeg forstår godt ideen med det, men jeg ville ikke stemme for, fordi jeg ikke synes, man skal være tvunget til at bruge titler. Selv om titlerne er for sjov, vil de vel gøre det højtideligt ved at tvinge folk til at skrive titlerne ind.

Jeg har ikke noget imod, at vi laver nogle traditioner i byrådet, men jeg synes ikke folk skal tvinges til at følge dem.

Desuden vil jeg påpege, at jeg ville hedde And Julie And.

du kunne freksempel hedde Andemor Julie

Går efter guldet
Bach
25. januar 2018 09:27:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes ærligt det der er en virkelig underlig lov at vedtage, hvorfor lave en lov ud af det? Bare kald folk and, hvis du vil, men ikke tving folk til det.

Partimedlem for Rapikale Ænder - Forandring fryder!
Byrådsmedlem
thewinnertakesitall
25. januar 2018 12:41:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er jo bare for sjov, venner. Prøv nu lige at finde den rigtige ande stemning frem :D

Går efter guldet
batdut5
25. januar 2018 14:18:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Det kan være det bare er for sjov , men tror ikke rigtig du forstår pointen. Vi har ikke noget i mod dit forslag. Men vi ønsker samtidig ikke være en del af den

Julie_And
25. januar 2018 14:38:41 Anmeld

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:
Det kan være det bare er for sjov , men tror ikke rigtig du forstår pointen. Vi har ikke noget i mod dit forslag. Men vi ønsker samtidig ikke være en del af den

Jeg ville nærmere sige, vi ikke har noget imod forslaget, men samtidig ikke vil tvinge folk til at følge det.

//Julie_And

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: