Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

ANDEBY.DK KIRKEGÅRD Options
Fun_PV_Duck
8. februar 2018 20:34:59 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Hej

Jeg har været meget inaktiv på det seneste. Det skyldes at jeg har været i vinterhi, og det er jeg meget ked af. Men nu hvor jeg er tilbage, og kigger i forummet, ser der dødt ud. Folk er forsvundet. Folk er ikke aktive mere. Og jeg komer til at tænke på dengang jeg startede her. For 3-4 år siden. Dengang, da forummet var fyldt med folk, bekymrede man sig om aktiviteten. Og man sagde at der var inaktivt, hvilket der slet ikke var ... hvis man sammenligner med i dag. Alle andeby.dk-legenderne var der.

emil_k
Billed_Mageren
Joakim_Von_Ands_Mønts
funky_CE_duck
Mini_Anders_and
carosine
nanse...
Gumle_Anden
grønspæten:jonas
benja0502

...bare for at nævne nogle få - for der var et hav af dem. De er der ikke mere. Og nogle af dem er måske ikke engang andeby-legender. Eller nogle af dem VAR måske ikke legender - men det er de nu(!)
Nu er der helt dødt. Vi prøver hele tiden at skabe aktivitet, men det er som om at det ikke virker. Det er som om der mangler noget. Der er stille. Man siger at man kan blive sindssyg af stilhed.

Jeg føler mig gammel. Legenderne er forsvundet, så der er kun os tilbage. Giver det mening at blive her? Verden omkring os forandrer os, verden er ikke som dengang. Men det betyder, at vi må fortsætte vores rejse alene. Som de helt sikkert ville have fået os til! Vi kan ikke give op nu! Vi har et andeby som vi skal kæmpe for!

Nogle gange glemmer jeg de gamle brugere. Men de har ikke fortjent at blive glemt. Lad dette indlæg blive et mindesmærke for alle de glemte og savnede brugere på andeby.dk!
Skriv alle dem du synes skal blive husket!

Spoiler (klikk for å vise)

STEM PÅ TDVP

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
AbettorGem
9. februar 2018 08:37:06 Anmeld

Tilbage til toppen
Velkommen tilbage. Der er måske ikke så meget at se i forummet, men til gengæld er vi inde i en periode, hvor både kvaliteten og antallet af tegneserier fra Comic Creator er utrolig højt.

Hele Andebys borgmester

Chefredaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Valgandsvarlig i Andebys byråd - Klik her for at deltage i valget!
Huebrødrene
11. februar 2018 10:11:04 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Velkommen tilbage. Der er måske ikke så meget at se i forummet, men til gengæld er vi inde i en periode, hvor både kvaliteten og antallet af tegneserier fra Comic Creator er utrolig højt.

Enig, enig, enig! Der er desværre bare ikke så mange som læser dem!

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

#VIVILHAVEAKTIVANDEBYINDE2019

#CarpeDiem
Huebrødrene
11. februar 2018 20:04:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har forresten også to til den der kirkegård: WilliamWolffgang og Sølver_Bue.

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

#CarpeDiem
emil_k.
12. februar 2018 15:45:14 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Død er jeg altså ikke, så ligefrem at sætte mig på en kirkegård er lidt fornærmende :P Jeg er altså kun pensioneret her... xD

Fun_PV_Duck wrote:
Jeg føler mig gammel.

Vi er gamle... :P

Slettet
12. februar 2018 16:00:54

Tilbage til toppen
Fjernet
Slettet
12. februar 2018 16:07:42

Tilbage til toppen
Fjernet
Slettet
12. februar 2018 16:17:20

Tilbage til toppen
Fjernet
Slettet
12. februar 2018 16:25:01

Tilbage til toppen
Fjernet
Julie_And
12. februar 2018 20:18:48 Anmeld

Tilbage til toppen
emil_k. wrote:
Død er jeg altså ikke, så ligefrem at sætte mig på en kirkegård er lidt fornærmende :P Jeg er altså kun pensioneret her... xD

Fun_PV_Duck wrote:
Jeg føler mig gammel.

Sandheden gør ondt....

//Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
batdut5
12. februar 2018 21:38:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
emil_k. wrote:

Fun_PV_Duck wrote:
Jeg føler mig gammel.

Sandheden gør ondt....

Hvis i føler jer gamle. Så må jeg være et fossil eller en olding

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
emil_k.
13. februar 2018 12:40:55 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:
Julie_And wrote:
emil_k. wrote:

Fun_PV_Duck wrote:
Jeg føler mig gammel.

Sandheden gør ondt....

Hvis i føler jer gamle. Så må jeg være et fossil eller en olding

Pyh, ja, du er endnu ældre end mig :P Gå tilbage til museet, hvor du hører hjemme xD

chri527w
13. februar 2018 13:00:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Føler mig sq os gammel her inde. På trods af jeg ik har 7 år herinde endnu xD

Det her er mig:

Jeg er 17 år gammel og har været på andeby i 6 år..
Jeg har mange gode venner som Mikkel, Johan, Fun osv.

Det her er mig og min pony

Jeg har redet i 8-9 år. ridningen har givet mig glæder men også smerter..

Send gerne en venneanmodning. apceptere alle :)
batdut5
13. februar 2018 14:23:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Fint fint Emil :P så går jeg tilbage til musset. På musset kan i finde mig i andeby Hall of fáme afdelingen ved siden af emil_k

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
skovdusse
13. februar 2018 14:48:27 Anmeld

Tilbage til toppen
*Vindheks-plante flyver forbi forummet som i en cowboyfilm*
Aah ja. De gode gamle dage.

Grønspætte ære!
Tralan
22. februar 2018 03:59:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Iblant slår det meg hvor like Donald.no/Donaldforum og Andeby.dk er. Det Fun_PV_Duck skriver passer også veldig godt for Donaldforum, bortsett fra navnene på veteranene.

Vil du ha tilbake gamle donald.no, andeby.dk og kalleanka.se? Bli medlem og støtt KGD!

www.donald.no www.andeby.dk www.kalleanka.se
saraac
13. marts 2018 13:22:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes det er på tide vi overføre vores fællesskab til en anden platform. Hvad med en app der hedder Amino? Den er perfekt til os, nem at finde ud af og en app gør det meget nemmere at holde styr på aktiviteten. Vi kan få notfikationer når nogen skriver til os, og vi kan skabe en meget bedre fankultur!

Ducktales! UUUH!!
kalle
15. marts 2018 15:21:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Nu kan jeg ikke liiige huske hvornår jeg blev inaktiv for alvor, men de gange jeg har vendt tilbage har der været så dødt at jeg ikke engang har gidet prøve at blive en del af det igen. Andeby er også bare nogen man vokser fra, men føler lidt at der ikke er kommet mange nye til som har engageret sig i diskussioner etc. Syntes heller ikke at det layout hjemmesiden har er særligt indbydende men det er en anden diskussion

Cyka Blyat
kalle
15. marts 2018 15:24:38 Anmeld

Tilbage til toppen
kalle wrote:
Nu kan jeg ikke liiige huske hvornår jeg blev inaktiv for alvor, men de gange jeg har vendt tilbage har der været så dødt at jeg ikke engang har gidet prøve at blive en del af det igen. Andeby er også bare nogen man vokser fra, men føler lidt at der ikke er kommet mange nye til som har engageret sig i diskussioner etc. Syntes heller ikke at det layout hjemmesiden har er særligt indbydende men det er en anden diskussion
En anden ting er også at folk begyndte at tage sig selv alt for alvorligt. Folk kom op at skændes og hjemmesiden blev til noget andet end det er ment som hvilket jo egentlig bare er at have det sjovt og diskutere noget anders and

Cyka Blyat
Huebrødrene
15. marts 2018 15:36:06 Anmeld

Tilbage til toppen
kalle wrote:
kalle wrote:
En anden ting er også at folk begyndte at tage sig selv alt for alvorligt. Folk kom op at skændes og hjemmesiden blev til noget andet end det er ment som hvilket jo egentlig bare er at have det sjovt og diskutere noget anders and

Hjemmesiden er ikke så "død" igen. I hvert fald ikke lige nu. Plus at der rent faktisk er nogle ret engageret medlemmer for tiden.

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

#CarpeDiem
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: