Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Andebygenseren Tidende 6- Velkommen til årgang 2018! Options
Unknown_Duck
1. marts 2018 18:42:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Velkommen til Andebygenseren Tidende (Årgang 2018)
-Andebys liberappe avis

Hej, og velkommen tilbage til Andebygenseren Tidende, og den første i årgang 2018. Her vil vi der være nyheder fra de tre afdelinger: Andiko, Aktivitet og Kultur. Senere kommer der også en ny afdeling, der kommer til at hedde Månedens Rap.
Nyhederne er inden for 2018, lad os komme i gang.
Andiko
Velkommen til Andiko, Andebys politiske magasin.
Nyt parti er hurtigt blevet populært
Der er for nyligt kommet et nyt parti, hvis navn er SovjRapParti, som hurtigt blev populært. De har allerede 5 medlemmer, som er følgende:
Andeby-PC (formand)
MikloRød (første medlem)
Mikkelkj268
Huebrødrene
Archibald_Haddock
Partiet startede for sjov, men blev hurtigt seriøst. De har meget ambitiøse mærkesager, men lader der også blive plads til sjov.
Vi stillede et af medlemmerne, nemlig Huebrødrene, et par spørgsmål om partiet.
AT: Hvorfor synes du at SovjRapParti er et godt parti?
Huebrødrene: Fordi at det går ind for mere aktivitet på denne side og har nogle realistiske mål såsom tre aviser om måneden, to aktive Comic Creatorer og meget mere inden 2019! Og det skal vi nok nå, du har jo allerede lavet en avis. Godt! Der er mange gode mål!
AT: Tror du, at i har en chance til valget?
Huebrødrene: Hvis vi fortsætter med vores gode kampagner og være aktive som brugere, tror jeg, at vi har en chance.
AT: Hvad synes du, er jeres vigtigste mærkesag?
Huebrødrene: At man skal være aktiv på siden!
Tak til Huebrødrene for interviewet.
SovjRapParti blev stiftet den 13. februar, men blev lukket ned igen da de to skaberes profiler blev slettet. To dage senere rejste Andeby-pc det op igen. derefter kom der hurtigt medlemmer.
Et godt kørende byråd
Det nuværende byråd suser fremad. det er et af de byråd der har haft flest afstemninger i lang tid, Og AbettorGem har stor opbakning. Vi har også i stor grad fået en del aktivitet, som er langt højere end de tidligere byråds-perioder. Han har lavet stor forandringer, og fået langt mere gang i Andeby. Han har blandt andet skaffet sig af med det gamle ministerier, og lavet nogle nye.
Nyt fra Ministerierne
Ministerierne er stort set alle godt i gang, særligt Kulturministeriet, som i løbet af byråds-perioden er kommet med en del aktiviteter, og der er stor opbakning omkring dem. Abettorgem har i starten af sin periode nævnt, at Kulturministeriet var hans favorit, men kunne meget godt lide dem alle sammen.
I Donaldismeministeriet er den tidligere Donaldismeminister Hellevad (Donaldisterne) trådt af. I stedet trådte Skovdusse (TDVP) til. Siden udskiftningen har der endnu ikke været nyt fra Donaldismeministeriet. Også cyberministeriet står rimeligt stille. Det nyeste udspil fra Ministerierne er Kulturministeriet, som er Mød En Ven. Der er rigtig mange der har tilmeldt sig indtil videre.
Ny tale fra borgmesteren
Borgmester AbettorGem (Rapikale Ænder) har den 24. februar skrevet en ny tale. I talen kommer han omkring det nyeste valg, og kommer med kæmpe nyheder. Sandhedens Time kommer tilbage, og meget vil forandre sig for Rapikale Ænder, AbettorGem vil nemlig være den eneste kandidat til valget fra Rapikale Ænder. Desuden vil AbettorGem ikke pege på sig selv som borgmester. Han vil ikke have noget imod at blive valgt, men vil ikke være lige så meget inde i byrådet som før. I talen skrev han også, at han vil tage posten som valgansvarlig, hvis folk vil have ham til det. Så han er ikke helt væk fra politik.
Læs talen her:http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&m=832577#832577

Aktivitet
Mød En Ven
Kulturministeriet er kommet med en ny aktivitet, som der er rigtig mange der bakker op om. Den handler om at de tilmeldte kommer sammen i par, og skal starte en debat, som forhåbentligt bliver til flere. Kulturministeriet lavede aktiviteten for at få folk til at snakke med flere forskellige. Der er 9 deltagere. Seneste tilmelding var d. 25 februar, og man fik tilsendt et brugernavn dagen efter.
Huebrødrene starter Månedens Medlem op igen
Huebrødrene startede de to aktiviteter Månedens Medlem og Månedens Ide. de har begge to været igang op til flere gange, men det er længe siden det har været oppe sidst. De seneste gange har det ikke været helt gennemført, og sidste gang blev der ikke kåret en vinder, så vi følger spændt med fra AT. Der er allerede godt i gang med at stemme, og indtil videre er følgende blevet stemt på:
Månedens Medlem: Huebrødrene, Andeby_PC, Skumsprøjt, Chri527w,.
Månedens Ide: Mød En Ven, Månedens Medlem og Ide, Genindførsel af Andebysamfundet.
Der er rigtig mange der har stemt og de nuværende førende kandidater er Huebrødrene i Månedens Medlem, og Mød En Ven i Månedens Ide. Man kan stemme indtil fredag.
Genindførsel af Andeby-Samfundet
Andeby-Samfundet er startet op igen efter en længere pause. Denne gang er det dog i en noget mere simpel version. Mange har allerede tilmeldt sig, og der er godt gang i det igen.
Kultur
Velkommen til Andebygenseren Tidendes Kulturmagasin.
Comic Creator er igen stort
Der har været en lang periode uden aktivitet på Comic Creator. Nu begynder aktiviteten lige så stille at komme tilbage. I det seneste stykke tid har der været mange gode, spændende CCer, deriblandt Ulykkelig Kærlighed, Under Anklage, Joakim I Fængsel og Andeby Civil War. Blandt dem der er aktive med mange tegnserier er DabberHeleUgen, som har skrevet to spændende, opsigtsvækkende serier Under Anklage og Ulykkelig Kærlighed. Også Huebrødrene hitter med den dramatiske serie Andeby Civil War.
Ny Andbyhistorie på vej
Andebygenseren Tidende skriver en ny Andbyhistorie. Den kommer til at handle om H.A.P, og forbrydere. Skriv hvis i vil være med. Første afsnit udkommer tredje weekend i april. Så sidste chance for at nå at være med er den 1. april.

Tak fordi du læste med på denne udgave af Andebygenseren Tidende. Den næste udgave ud kommer den tredje weekend i april. Jeg håber, at i nød at læse avisen, og at i læser med næste gang.

Husk at stem på TDVP til valget

Min avis, AT:
http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=154073
http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=154041
http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=153824
http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=153713

Spoiler (klikk for å vise)
AbettorGem
1. marts 2018 19:07:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Din bedste avis hidtil!

Chefredaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis

Formand og byrådsmedlem for Rapikale Ænder - Forandring fryder!
Unknown_Duck
1. marts 2018 19:11:39 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Din bedste avis hidtil!

Tusind tak for rosen! Er der noget jeg kunne gøre bedre?

Min avis, AT:

AbettorGem
1. marts 2018 19:24:10 Anmeld

Tilbage til toppen
Flere mellemrum!

Så der kommer en tom linje før hver overskrift. Så tror jeg, det bliver mere overskueligt.

Unknown_Duck
1. marts 2018 19:28:35 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Flere mellemrum!

Så der kommer en tom linje før hver overskrift. Så tror jeg, det bliver mere overskueligt.

Okay, tak. Det vil jeg gøre til næste gang.

Min avis, AT:

Fun_PV_Duck
1. marts 2018 19:32:17 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
DEN er FANTASTISK! :D

STEM PÅ TDVP

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
Unknown_Duck
1. marts 2018 19:33:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And
1. marts 2018 21:47:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Rettelse: Det var 12 deltagere ved Mød en Ven; ikke alle tilmeldte sig via blogindlægget :)

Ellers en rigtig god ide hvor du får alt med. Jeg tænker dog, det vil være en fordel at lade nogle linjer være tomme i mellem emnerne, for jeg tror, det vil gøre den nemmere at læse :)

//Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
Huebrødrene
1. marts 2018 21:50:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Fantastisk avis! Der var dog en enkelt lille bitte fejl: Du skriver, at Miklo_Rød er det første medlem af vores stolte parti. Det er han ikke. Det er Archibald, så vidt jeg ved. Plus det med mellemrummene. Men ellers: Fantastisk som sagt! :D

Stolt donaldismeminister og stolt medlem af SovjRap!

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

#VIVILHAVEAKTIVANDEBYINDE2019

#CarpeDiem
andeby_pc
3. marts 2018 13:12:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Huebrødrene wrote:
Fantastisk avis! Der var dog en enkelt lille bitte fejl: Du skriver, at Miklo_Rød er det første medlem af vores stolte parti. Det er han ikke. Det er Archibald, så vidt jeg ved. Plus det med mellemrummene. Men ellers: Fantastisk som sagt! :D

Det nemlig rigtig! :) Archibald har æren at være det første medlem xD
laujensen
3. marts 2018 16:30:17 Anmeld

Tilbage til toppen
rart med en avis der beskæftiger sig med det politiske på siden, selvom den fremstiller vores borgmester som noget af en enmandshær. glæder mig til den næste kommer på gaden.

Formand for det stolte parti Andiancen.

En stemme på Andiancen er en stemme på et bedre Andeby.dk.

Jeg vælger ikke mellem Rosa og Barks, jeg elsker dem begge

"Nothing is true everything is permitted"
AbettorGem
3. marts 2018 17:54:19 Anmeld

Tilbage til toppen
laujensen wrote:
rart med en avis der beskæftiger sig med det politiske på siden, selvom den fremstiller vores borgmester som noget af en enmandshær. glæder mig til den næste kommer på gaden.

Vil mere sige, at han kendetegner perioden ved at jeg er borgmester i den. Det er vel normalt nok. Som at vi taler om perioden hvor Helle Thorning var statsminister og nu Lars Løkke Rasmussen.

Men du har helt ret i at vi har været flere om at gøre perioden god. Andiancen er kommet med virkelig mange forslag!

laujensen
3. marts 2018 18:02:08 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
laujensen wrote:

Vil mere sige, at han kendetegner perioden ved at jeg er borgmester i den. Det er vel normalt nok. Som at vi taler om perioden hvor Helle Thorning var statsminister og nu Lars Løkke Rasmussen.

Men du har helt ret i at vi har været flere om at gøre perioden god. Andiancen er kommet med virkelig mange forslag!

jeg er heller ikke lodret uenig i noget af det.

Tak, men det var nu ikke for at selvpromovere, jeg tænkte mere på at rapikale ænder jo ikke har været et enmandsparti igennem perioden, de andre medlemmer har vel også været med til at udforme det politik i har fremlagt og fået stemt igennem.

Formand for det stolte parti Andiancen.

En stemme på Andiancen er en stemme på et bedre Andeby.dk.

Jeg vælger ikke mellem Rosa og Barks, jeg elsker dem begge

"Nothing is true everything is permitted"
skumsprøjt_von_and
3. marts 2018 20:38:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Virkelig god avis! :D

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Andeby_pigen1015
28. marts 2018 20:24:23 Anmeld

Tilbage til toppen
virkelig god!

hvad er bedre en andeby?
Mine Bruger
Supersine1
Andeby_pigen1015

#ændestop
#venner
#somer
Andeby2006
28. marts 2018 21:17:24 Anmeld

Tilbage til toppen
FANTASTISK AVIS!! Fortsæt at skrive det på den måde det er virkelig flot skrevet. Og jeg behøver vel ikke at nævne det med mellemrummene, nu hvor det er blevet nævnt et par gange før. Men det vil nok blive lidt mere overskueligt hvis du prøver det næste gang :D :D

KAGE er verdens bedste parti!! :-D

#Ændestop
#PartietKAGE
#Andeby.dk
HUSK AT STEMME PÅ KAGE TIL VALGET!!!
:D :D
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: