Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Anders and blade Options
saraac
14. marts 2018 20:13:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes virkelig at Anders and bladene er faldet i kvalitet...
Ikke får at være negativ, det kan være at det er fordi at jeg er blevet ældre, men jeg kan slet ikke læse et AA blad længere. Når man er vant til Carl barks og Don rosa historier og der er ikke mange der kan måle sig med dem, og alle historierne virker rigtig flade.
Hvad synes i?
Har de været bedre?

Jeg vil ikke længere abbonenere på bladet, men vil selvfølgelig stadig samle på Classic blade og Hall of Fame bøger.

Ducktales! UUUH!!
DabberHeleUgen
14. marts 2018 20:42:25 Anmeld

Tilbage til toppen
læs mine serier de er bedre

Jeg støtter Rap Ordentligt!
batdut5
15. marts 2018 07:56:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Synes lidt det er en overdrivelse, at sige bladene er faldet i kvalitet.

Der er en grund til at redaktionen bag Anders and blade, ikke bare konstant fyre Don Rosa og Carl Barks historie i deres. Mit gæt er at det er fordi de kun har en hvis mængde historier oversat. Samtidig vil bladene gå hen og blive lidt for ensformet, hvis der konstant kun er historier af de to i bladene.

Det er da klart af ingen af de andre kunstnerne kan “måle” sig med dem. Men det ikke ens betydning med at de nye historier er “flade”. De nye historier er bare meget anderledes, i det de har mange træk fra den tid vi lever i. Det er da klart at de nye historier gør det. Hvis de ikke havde de træk og ting fra den tid vi lever i, så vil mange af de yngre og nye læsere ikke bliver ligeså fanget af Anders and blade, da der ikke vil være ting de kunne genkende i dem.

Selvom Don Rosa og Carl Barks er legende tegnerne, så synes jeg stadigvæk at du skal nogle af de andre kunstner en chance Saraac. Både de nye og de gamle.

Til slut vil jeg sige, nej du er ikke blevet ældre du præfere bare andre tegnere over nogle de andre.

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
saraac
16. marts 2018 15:38:34 Anmeld

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:
Synes lidt det er en overdrivelse, at sige bladene er faldet i kvalitet.

Der er en grund til at redaktionen bag Anders and blade, ikke bare konstant fyre Don Rosa og Carl Barks historie i deres. Mit gæt er at det er fordi de kun har en hvis mængde historier oversat. Samtidig vil bladene gå hen og blive lidt for ensformet, hvis der konstant kun er historier af de to i bladene.

Det er da klart af ingen af de andre kunstnerne kan “måle” sig med dem. Men det ikke ens betydning med at de nye historier er “flade”. De nye historier er bare meget anderledes, i det de har mange træk fra den tid vi lever i. Det er da klart at de nye historier gør det. Hvis de ikke havde de træk og ting fra den tid vi lever i, så vil mange af de yngre og nye læsere ikke bliver ligeså fanget af Anders and blade, da der ikke vil være ting de kunne genkende i dem.

Selvom Don Rosa og Carl Barks er legende tegnerne, så synes jeg stadigvæk at du skal nogle af de andre kunstner en chance Saraac. Både de nye og de gamle.

Til slut vil jeg sige, nej du er ikke blevet ældre du præfere bare andre tegnere over nogle de andre.

Ja okay. Har du nogen ideer til tegnere jeg skal lægge mærke til?

Ducktales! UUUH!!
batdut5
17. marts 2018 10:17:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Blandt andet Marco Rota, Tony Strobl, Vicar og Paul Murry

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: