Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Skal jeg stoppe? Options
chri527w
9. april 2018 19:14:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Mildest talt føler jeg mig overhovedet ik velkommen her inde. Så snart jeg skriver en sølle forvirring bliver hovedet næsten bidt af mig.

Som alle siger er det en børneside. Okay hvis det er det, hvorfor f..... skal i så behandle mig som et lille barn der ik fatter en skid. Måske jeg ik selv har været sød men det er skisme dobbeltmoralsk at så smide lorten tilbage i hovedet på mig

En bruger sagde til mig engang da jeg var ond mod en at det er skuffende man skal kaste med sten når man selv bor i et glashus

Ja jeg er den “voksne”
Ja jeg er ikke sød altid
Ja folk har ret til at sige deres mening

Men

1) Hvorfor f..... skal der nu være mudderkastning mod mig fra samtlige brugere?
2) Ja jeg har jokket i spinaten. Men hvor giver det folk lov til at rotte sig sammen mod mig?
3) En ting er man forsvare, men skal det betyde at man skal sparke til en der allerede ligger med?

Tankerne flyver rundt i hovedet på mig.
Ærligt troede jeg snart folk her inde havde indset jeg siger min mening. Hvilket jeg ik kan styre
Folk er altså nød til at se anderledes på tingene. Jeg kan IKKE styre mig og for dælen. I kan ikke bare sige stop og tro alt er godt.

Nogen af jer havde jeg godt nok ik troet sådan om. Nu har jeg fået smidt i hovedet 100000 gange at det er en børneside og man skal behandle hinanden ordentligt. Men hvorfor skal jeg ha smidt lort i hovedet fordi jeg gjorde noget forkert. Så gør i det jo ik bedre selv

DET STORE SPØRGSMÅL: SKAL JEG STOPPE?

Det her er mig:

Spoiler (klikk for å vise)

Jeg er 17 år gammel og har været på andeby i 6 år..
Jeg har mange gode venner som Mikkel, Johan, Fun osv.

Det her er mig og min pony

Jeg har redet i 8-9 år. ridningen har givet mig glæder men også smerter..

Send gerne en venneanmodning. apceptere alle :)
Huebrødrene
9. april 2018 20:04:28 Anmeld

Tilbage til toppen
I følge mig, og jeg undskylder mange gange, har du bare i den sidste tid fået dine "forvirringer" til at virke, som om du er vred. Du skal naturligvis ikke stoppe.

Stolt donaldismeminister og stolt medlem af SovjRap!

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

#VIVILHAVEAKTIVANDEBYINDE2019

#CarpeDiem
Miklo_Rød
10. april 2018 06:12:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er vi da kede af. Huebrødrene har fuldstændig ret, du skal ikke stoppe.

..-^~~~^-..
.~ ~.
(;: :;)
(: :)
':._ _.:'
| |
(=====)
| |
-O- | |
\ | |
/\ ((/ \))
batdut5
10. april 2018 08:49:10 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg ønsker ikke at du skal stoppe. Jeg vil gerne have du skal blive. Men samtidig synes jeg også af du burde overveje, hvorvidt du endelig skal forsætte på andeby. Jeg synes de sidste pr gange hvor du har været i modvind, har du lavet sådan et opslag. Hvor i jeg tror du øsnker at blive bekræftet i at du skal blive. Hvilket jeg synes der er lidt synd for dig. Folk vil gerne have at du skal være her, og det behøver du ikke at lave sådant opslag for at blive bekræftet i.

I sidste ende er det op til dig om du vil forsætte. Andeby virker både til at være positiv og negativ for dig.

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
chri527w
10. april 2018 09:02:31 Anmeld

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:
Jeg ønsker ikke at du skal stoppe. Jeg vil gerne have du skal blive. Men samtidig synes jeg også af du burde overveje, hvorvidt du endelig skal forsætte på andeby. Jeg synes de sidste pr gange hvor du har været i modvind, har du lavet sådan et opslag. Hvor i jeg tror du øsnker at blive bekræftet i at du skal blive. Hvilket jeg synes der er lidt synd for dig. Folk vil gerne have at du skal være her, og det behøver du ikke at lave sådant opslag for at blive bekræftet i.

I sidste ende er det op til dig om du vil forsætte. Andeby virker både til at være positiv og negativ for dig.

Tror måske du har taget lidt fejl af mine opslag når du skriver sådan.
For det første så har jeg aldrig lavet sådan et her opslag før. Jeg har lavet opslag om at jeg tager pauser og om mine historier skal stoppe
For det andet. Tænk over hvorfor jeg reagere sådan her. Folk tror jeg kan flere ting end jeg nogensinde har kunne
For det tredje. Nej det er ik for at få opmærksomhed som du med andre ord siger. Jeg udtaler mig om at folk direkte smider lorten tilbage i hovedet på mig. Og derved er de ikke et klap bedre selv

Det her er mig:

Jeg er 17 år gammel og har været på andeby i 6 år..
Jeg har mange gode venner som Mikkel, Johan, Fun osv.

Det her er mig og min pony

Jeg har redet i 8-9 år. ridningen har givet mig glæder men også smerter..

Send gerne en venneanmodning. apceptere alle :)
batdut5
10. april 2018 09:44:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Til det første du skrev giver jeg dig ret, der tog jeg fejl. Men de to andre dele af dit svar giver jeg dig ikke ret. Vi er ikke i stand til at vide, hvilken ting du kan og ikke kan.

Jeg har aldrig sagt at du kun gør det her for at få opmærksomhed. Der mistforstår du det jeg skriver.

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
andeby_pc
10. april 2018 14:33:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Nej det skal du ikke! BASTA.

Vil gerne beklage min opførelse...
Vis du har brug for en at tale med, så bare send en pm! Er altid klar ;)
Andeby_pigen1015
27. april 2018 11:46:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Selvfølgelig skal du ikke stoppe men det
Er jo op til dig selv tror nok godt jeg forstår
Dig i det med at du mener folk forventer
Mere af dig end du kan og forventer at det
Er dig der får det løst fordi Du er en af de ældste

hvad er bedre en andeby?
Mine Bruger
Supersine1
Andeby_pigen1015

#ændestop
#venner
#somer
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: