Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Tale fra den afgående borgmester Options
AbettorGem
13. april 2018 07:41:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Kære Andeby

At være jeres borgmester har været en rejse. En rejse, som startede med at jeg gav en hård kritik af eliten, som jeg syntes, havde en negativ indflydelse på Andeby. Jeg blev mødt med en blanding af ligegyldighed, kritik og personangreb. Trist.

Nu har I givet mig chancen for at føre mine ambitioner for Andeby ud i livet og det takker jeg jer for. Jeg mindes ikke en byårdsperiode, som har været så aktiv og samtidig været så fredelig som denne. Tænk lige over det her: Når I endelig vælger en borgmester, som er ny i politik og ikke tilhører eliten, går det faktisk godt for byrådet!

De forandringer, vi har gennemført i byrådet, er historisk store. Før vi kom til magten, sad borgmestre i ramme alvor og udpegede udenrigsministre, fordi de var tvunget af lovgivningen – Og det selvom, at den svenske og norske side dårligt nok eksisterer længere! Nu har vi afskaffet de tvungne ministerier, så borgmesteren selv kan vælge hvad der passer til Andebys situation. Dette er ikke et enkeltstående tilfælde. Det er et eksempel på hvordan Rapikale Ænder har forandret byrådet gennem hele det sidste halve år. Lovgivningen skal ikke udfordre eller begrænse os i at skabe aktivitet, den skal hjælpe os! Derfor har vi også fået gennemført en reform af grundloven og kæmpet for en friere lovgivning.

Jeg har igen fået et rigtig godt valg med Rapikale Ænder og det bekræfter mig bare i, at vi har gjort det godt som regeringsparti. I den kommende byrådsperiode ser jeg frem til at se en ny borgmester sætte sit præg på byrådet og samtidig ser jeg frem til at gennemføre Rapikale Ænder og Sovj.Raps domstolsreform. Vi får en domstol, der virker mindre alvorlig og ikke tager så meget af folks tid. Samtidig er den klar til aktion, hvis det bliver nødvendigt.

Til sidst vil jeg gerne takke en række brugere. Først og fremmest tak til Thewinnertakesitall, som har støttet mig privat når tonen imod mig blev for hård selv for mig. Tak til Guf And og Bach, som ikke længere er aktive på siden, men havde en stor rolle at spille for Rapikale Ænder, da de som ældre brugere indså at der var brug for en kraft i byrådet som Rapikale Ænder. Tak til mine ministre og embedsfolk, som har ført mine ministerier ud i virkeligheden. Sidst også en tak til Hellevad, som trods uenigheder og kritik har været med til at støtte og blåstemple mit politiske projekt som en af de allerførste.

Hvad skal jeg lave, når rejsen er slut og jeg ikke længere er jeres borgmester? Jeg vil fortsætte med fra tid til anden at bringe Sandhedens Time og måske dukker der også en ny historie op fra vores Comic Creator. Derudover vil jeg repræsentere en stemme mod eliten og for fornuften i byrådet, hvor jeg ser frem til at sidde det næste halve år.

Chefredaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis

Formand og byrådsmedlem for Rapikale Ænder - Forandring fryder!
Huebrødrene
13. april 2018 13:16:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Fremragende og rørende tale, AbettorGem! Solidt skrevet! Ved godt, at det er et lidt dumt spørgsmål, men hvad er "eliten"? Er det de højest stillede brugere? De ældste? Eller noget tredje?

Stolt donaldismeminister og stolt medlem af SovjRap!

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

#VIVILHAVEAKTIVANDEBYINDE2019

#CarpeDiem
AbettorGem
13. april 2018 13:20:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Huebrødrene wrote:
Fremragende og rørende tale, AbettorGem! Solidt skrevet! Ved godt, at det er et lidt dumt spørgsmål, men hvad er "eliten"? Er det de højest stillede brugere? De ældste? Eller noget tredje?

Da jeg startede i politik på Andeby var jeg meget kritisk overfor det, jeg kalder eliten. Det består af flere ting. Det kan være nogen der har siddet i byrådet i årevis. Det kan være brugere, der hellere ser tilbage på fortiden istedet for at skabe noget nyt. Typisk ældre brugere, der har været på siden fra dens mest aktive periode.

En af grundene til at jeg ikke ønskede at stille op som borgmester igen er, at jeg så selv ville føle mig som en del af eliten, i tilfælde af at jeg skulle vinde igen.

Huebrødrene
13. april 2018 13:42:55 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Huebrødrene wrote:

Da jeg startede i politik på Andeby var jeg meget kritisk overfor det, jeg kalder eliten. Det består af flere ting. Det kan være nogen der har siddet i byrådet i årevis. Det kan være brugere, der hellere ser tilbage på fortiden istedet for at skabe noget nyt. Typisk ældre brugere, der har været på siden fra dens mest aktive periode.

En af grundene til at jeg ikke ønskede at stille op som borgmester igen er, at jeg så selv ville føle mig som en del af eliten, i tilfælde af at jeg skulle vinde igen.

Ja, det ville du, selvom du var en fremragende borgmester.

Stolt donaldismeminister og stolt medlem af SovjRap!

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

#VIVILHAVEAKTIVANDEBYINDE2019

#CarpeDiem
AbettorGem
13. april 2018 14:07:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Mange tak

Unknown_Duck
13. april 2018 14:08:37 Anmeld

Tilbage til toppen
Fun_PV_Duck
13. april 2018 20:17:57 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Fantastisk tale! :D

Spoiler (klikk for å vise)

STEM PÅ TDVP

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
skumsprøjt_von_and
13. april 2018 22:33:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Rigtig god tale! :D

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Miklo_Rød
14. april 2018 10:04:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Fantastisk tale! Vi kommer til at savne dig som borgmester :(

..-^~~~^-..
.~ ~.
(;: :;)
(: :)
':._ _.:'
| |
(=====)
| |
-O- | |
\ | |
/\ ((/ \))
laujensen
14. april 2018 11:22:38 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg er i store træk også tilfreds med din borgmesterperiode, selvom vi langt fra har været enige om alt, og sikkert heller ikke vil være det fremover, så har du ihvertfald varetaget posten som den skal varetages.

Talen havde dog været lidt bedre, hvis ikke du havde brugt noget så grusomt som "det har været en rejse" metaforen.

Formand for det stolte parti Andiancen.

En stemme på Andiancen er en stemme på et bedre Andeby.dk.

Jeg vælger ikke mellem Rosa og Barks, jeg elsker dem begge

"Nothing is true everything is permitted"
AbettorGem
14. april 2018 12:05:28 Anmeld

Tilbage til toppen
laujensen wrote:
Talen havde dog været lidt bedre, hvis ikke du havde brugt noget så grusomt som "det har været en rejse" metaforen.

Det er brugt med fuldt overlæg, kan jeg afsløre. Dog er det heller ikke helt ved siden af, da det snart er et år siden, jeg begyndte i politik på Andeby og jeg er virkelig kommet langt både hvad angår resultater og folkelig opbakning.

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: